Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
24 854,00 UAH
UA-2019-01-17-001510-c bff0ef7ab7a24b85aeac19a372eafb8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Малішевська

+380976642959 ekonom.shar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Шаргородська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 33868196
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., м. Шаргород,, вул. В. Чорновола, 9
Контактна особа: Наталія Малішевська
+380976642959
ekonom.shar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 14:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 14:58
Початок аукціону: 29 січня 2019 12:18
Очікувана вартість: 24 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 248,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штука
Засоби дезінфікуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23500, Україна, Вінницька область, Шаргород, вул. Чорновола,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2019  —  02 лютого 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:37
Агрохімічна продукція.doc
17 січня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:37
Агрохімічна продукція.doc
17 січня 2019 14:05
Оголошення Агрохімічна продукція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поршення закону
Дата подання: 21 січня 2019 14:47
Дата відповіді: 23 січня 2019 11:09
Шановний замовнику, згідно Наказу №35п. 6.5. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. дайте відповіді
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2019-01-17-001510-c, від 17.01.2019 року, повідомляємо, що відповіді на питання та вимоги Учасників Закупівлі надаються Замовником протягом періоду уточнення. Період уточнення по даній Закупівлі минає 23.01.219 о 13.57.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 18 січня 2019 15:18
упереджені дії
порушення закону ,дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 13:49
До уваги Учасника!
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2019-01-17-001510-c, від 17.01.2019 року, зауважимо наступне:
1. Відповіді на питання та вимоги Учасників Закупівлі надаються Замовником протягом періоду уточнення. Період уточнення по даній Закупівлі минає 23.01.219 о 13.57, тому про жодне порушення комунікації Замовника та Учасника по даній Закупівлі не може йти мови.
2. Прохання не забувати та дотримуватись норм ділового спілкування у Ваших зверненнях (Вимогах) до Замовника. Ваші необґрунтовані натяки на «Договірну закупівлю», «Свого постачальника» чи отримання «подяки» Замовником Закупівлі принижує гідність останнього, дискредитує Вас як Учасника, а Ваші посилання на розслідування компетентними органами розцінюються лише як тиск на тендерний комітет.
3. Технічне завдання даної Закупівлі було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Тому, Учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, а встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, медико-технічних вимог до предмету Закупівлі, повністю відповідають нормам законодавства.
Відповідно до вище сказаного, тендерна документація та Закупівля, в цілому, відповідають всім нормам чинного законодавства, й з огляду на вищесказане, не має передбачених Законом підстав для задоволення Ваших вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 18 січня 2019 15:20
дискримінаційні вимоги
порущення закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 10:33
Відповідь надана у прікрепленому файлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 23 січня 2019 11:48
порушення Закону
У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документом визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 10:38
Шановний учаснику! Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016).
Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Саме слово МОЖЕ говорить про те, що встановлювати або не встановлювати еквівалент це є можливість, а не обов’язок Замовника. Якщо в надпорогових закупівля це є обов'язок, то в Законі чітко визначено, що "специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". От саме вираз "повинна" - це і є обов'язковою умовою встановлення еквіваленту. А вираз "може вказати" - не зобов'язує Замовника встановлювати еквіваленти.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 30 січня 2019 15:04
Вимога корупціонеру!
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 10:45
Шановний учаснику! Допорогові закупівлі не регламентуються Законом України "Про публічні закупівлі", вони регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016).
Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Саме слово МОЖЕ говорить про те, що встановлювати або не встановлювати еквівалент це є можливість, а не обов’язок Замовника. Якщо в надпорогових закупівля це є обов'язок, то в Законі чітко визначено, що "специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". От саме вираз "повинна" - це і є обов'язковою умовою встановлення еквіваленту. А вираз "може вказати" - не зобов'язує Замовника встановлювати еквіваленти. А так як у оголошенні не було встановлено еквіваленгтів, то Замовник не зобов'язаний їх розглядати. А так як Ви в своїй пропозиції надали саме еквіваленти, то Замовник вправі відхилити Вашу пропозицію, як таку що не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 31 січня 2019 18:27
необгрунтоване рішення
Шановний Замовнику, ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. відповідно до закону, просимо надати обгрунтовану, професійну відповідь про невідповідність засобів, наданих в складі нашої пропозиції, окрім іншої назви. як відомо всі засоби мають загальні характеристики : призначення, спектр дії, застосування, економічність використання та ціна. Яким із цих характеристик не відповідають наші засоби? Згідно наказам МОЗ є лише два накази, які вказують на вимоги до антисептиків, це №798 та 296, інших наказів нажаль ми не знаємо, тож підкажіть якими наказами ви керуєтесь ,вимагаючи саме ці засоби? Сподіваємось отримати відповідь відповідно до запитань .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 10:46
Шановний учаснику! Допорогові закупівлі не регламентуються Законом України "Про публічні закупівлі", вони регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016).
Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Саме слово МОЖЕ говорить про те, що встановлювати або не встановлювати еквівалент це є можливість, а не обов’язок Замовника. Якщо в надпорогових закупівля це є обов'язок, то в Законі чітко визначено, що "специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". От саме вираз "повинна" - це і є обов'язковою умовою встановлення еквіваленту. А вираз "може вказати" - не зобов'язує Замовника встановлювати еквіваленти. А так як у оголошенні не було встановлено еквіваленгтів, то Замовник не зобов'язаний їх розглядати. А так як Ви в своїй пропозиції надали саме еквіваленти, то Замовник вправі відхилити Вашу пропозицію, як таку що не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001510-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 лютого 2019 10:55
Що до відповіді замовника
У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документом визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2019 11:08
Шановний Учаснику ТОВ «ИМЕД» !
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо дискваліфікації Вашої пропозиції на закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером №UA-2019-01-17-001510-c, від 17.01.2019 року, надаємо такі роз’яснення:
Технічне завдання даної Закупівлі було складено виходячи з потреби нашого закладу, а визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено, в першу чергу, позитивним досвідом її використання, а документація відповідає положенням наказу № 35.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016).
Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.”
Посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Щодо Ваших звинувачень в корупційній домовленості: тендерним комітетом проведено
об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів, та обрано переможцем пропозицію, що відповідає технічним(якісним) вимогам викладеним в оголошенні про закупівлю, а ціна є не найвищою в даній закупівлі, та сформована в результаті аукціону.
Відповідно до цього, Замовник обрав необхідний товар (викладений в оголошені) за найнижчою ціною.

Отже з одного боку, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), також буде забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема технічних(якісних) вимог), а встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема технічних(якісних) вимог, повністю відповідають нормам законодавства.

Отже, дискваліфікація Вашої пропозиції та визначення переможця торгів, відповідає всім нормам чинного Законодавства, й з огляду на вищесказане, немає передбачених Законом підстав для задоволення Ваших вимог.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 20 130,00
UAH з ПДВ
10 533,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 15 111,00
UAH з ПДВ
12 027,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович 24 600,00
UAH з ПДВ
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна 24 245,00
UAH з ПДВ
23 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 10:20
Саніліт.pdf
25 січня 2019 10:20
ЕконормDEZ Актив.pdf
25 січня 2019 10:20
Документи учасника.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 15:16
Шаргородська ЦРЛ.rar
23 січня 2019 15:16
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ТОВ "ІМЕД"

Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович

ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 10 533,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 14:26
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 12 027,60
UAH з ПДВ
30 січня 2019 14:32
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович
#2289813898
Переможець 23 500,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 14:36

Документи

30 січня 2019 14:26
Електронний підпис
30 січня 2019 14:24
img20190130_15160251.jpg
30 січня 2019 14:24
img20190130_15175742.jpg
30 січня 2019 14:24
img20190130_15222100.jpg

Документи

30 січня 2019 14:32
Електронний підпис
30 січня 2019 14:28
img20190130_15160251.jpg
30 січня 2019 14:28
img20190130_15222100.jpg
30 січня 2019 14:28
img20190130_15175742.jpg

Документи

30 січня 2019 14:36
Електронний підпис
30 січня 2019 14:33
img20190130_15160251.jpg
30 січня 2019 14:33
img20190130_15175742.jpg
30 січня 2019 14:33
img20190130_15222100.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович
#2289813898
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 14:36
Електронний підпис
30 січня 2019 14:33
img20190130_15160251.jpg
30 січня 2019 14:33
img20190130_15175742.jpg
30 січня 2019 14:33
img20190130_15222100.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 12:00
img20190805_10572754.jpg зміни до договору
05 серпня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 15:50
img20190207_14093563 - копия.jpg укладений
07 лютого 2019 15:45
img20190207_14065188 - копия.jpg укладений
07 лютого 2019 15:45
img20190207_14044884 - копия.jpg укладений
07 лютого 2019 15:45
img20190207_14024821.jpg укладений
07 лютого 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4ст.36 України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 06-01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML