Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудинку)
Очікувана вартість
2 081 300,00 UAH
UA-2019-01-17-001327-b 68bdb1d0f3604454b59ed92fe162b4a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясінська Алла

380442787225 alla.yasinska@minagro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство аграрної політики та продовольства України
Код ЄДРПОУ: 37471967
Вебсайт: http://minagro.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Контактна особа: Ясінська Алла
380442787225
alla.yasinska@minagro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 15:30
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:30
Очікувана вартість: 2 081 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання адмінбудинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:31
ТД (прибирання).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001327-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 10:20
Не відповідає умовам тендерної документації
Згідно п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання в тендерній пропозиції учасника проекту договору заповненого, підписаного та скріпленого печаткою*, що є погодженням істотних умов договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Наданий у складі пропозиції проект договору учасником ФОП Короленко О.А. не заповнений в п.3.1 та Додатку до договору Специфікації, що суперечить умовам тендерної документації.;
Згідно п.1.3 Додатка 2 тендерної документації передбачено надання в тендерній пропозиції учасника довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів/договору з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації).
ФОП Короленко О.А. надав Довідку вих.№3 від 29.01.2019р. на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію на закупівлю ДК 021-2015-90910000-9 «Послуги з прибирання» (Клінінгові послуги), що не відповідає назві предмету закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудинку).
Також, учасником ФОП Короленко було надано копію договору, зазначеного у довідці вих.№3 від 29.01.2019р., загальна ціна якого становить 559 000 грн (п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч грн 00 коп) без ПДВ, та копії актів прийому передачі виконаних робіт (послуг), при підрахунку яких встановлено, що договір не виконано.
Таким чином, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.;

Згідно наданої учасником ФОП Короленко О.А. без вихідного номера та вихідної дати довідки, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, встановлено довірену особу на підписання тендерної пропозиції: Драмарецький Геннадій Миколайович, що діє на підставі довіреності ННА 552748, зареєстрованої в реєстрі під № 858 від 11.04.2018р.,завіреної Стюрко О.О., приватним нотаріусом Криворізького міського нотаріального округу Дніпропетровської області.

Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ФОП Короленко О.А. не надано підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення згідно ч. 1 п. 3 та ч.1 п.6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на службову (посадову) особу учасника (П.І.Б.), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію, а саме на Драмарецького Геннадія Миколайовича, що не відповідає умовам тендерної документації.;

На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція ФОП Короленко О.А. не відповідає умовам тендерної документації, що є порушенням та через це обрання його переможцем закупівлі є необґрунтованим та неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:14
На Ваші вимоги за номерами - UA-2019-01-17-001327-b.b1 та UA-2019-01-17-001327-b.b2 повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників – ФОП Піцика Р.В. та ФОП Короленка О.А. Тендерна пропозиція учасника ФОП Качало О. І. в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, опублікованому за результатом аукціону, займає п’яте місце, отже не виносилась на розгляд. Таким чином, ФОП Качало О. І. звернувся з вимогами не передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», тому вимоги про усунення порушень за номерами - UA-2019-01-17-001327-b.b1 та UA-2019-01-17-001327-b.b2 залишаються без розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001327-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 15:30
Не відповідає умовам тендерної документації
Згідно п.2 розділу 1. Перелік документів, що надаються для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону) передбачено надання Довідки, в якій учасник зазначає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 2-х років), з додаванням відповідних копій трудових книжок, або цивільно-правових договорів (у разі наявності).
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Короленко О.А. надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід вих № 4 від 29.01.2019р., в якій міститься інформація про наявність у учасника двадцяти працівників. Також учасник ФОП Короленко надав копії договорів про надання послуг, укладених з працівниками у кількості 19 договорів, що не відповідає кількості працівників, зазначених у довідці.
Отже, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:01
На Вашу вимогу номер - UA-2019-01-17-001327-b.b1 повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників – ФОП Піцика Р.В. та ФОП Короленка О.А. Тендерна пропозиція учасника ФОП Качало О. І. в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, опублікованому за результатом аукціону, займає п’яте місце, отже не виносилась на розгляд. Таким чином, ФОП Качало О. І. звернувся з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі», тому вимога про усунення порушень залишається без розгляду.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-17-001327-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 18:38
СКАРГА АМКУ
І. Загальні відомості про конкурсні торги, за якими оскаржується дії Замовника Замовник, Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі у тексті – Замовник), 17.01.2019 розмістив на веб-порталі prozorro.gov.ua оголошення щодо проведення процедури закупівлі послуги з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання). Конкурсні торги було проведено Замовником 04.02.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 лютого 2019 р. №7 за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації для процедури закупівлі: послуги з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання) та рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання) було визначено ФОП Короленко О.А. (далі у тексті – ФОП короленко О.А.) Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2019 19:48
Рішення від 21.02.2019 № 1887 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:47
Рішення від 11.03.2019 № 2656.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 21:46

Документи подані скаржником

18 лютого 2019 18:38
Скарга АМКУ.pdf
18 лютого 2019 18:38
Квітанція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Піцик Роман Васильович 1 699 100,00
UAH з ПДВ
1 299 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Короленко О.А. 1 735 160,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" 1 637 363,16
UAH з ПДВ
1 437 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кліненерджі 1 690 500,00
UAH з ПДВ
1 437 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 1 775 000,00
UAH з ПДВ
1 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛЯНІК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 795 000,00
UAH з ПДВ
1 517 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Спецагро" 1 950 900,00
UAH з ПДВ
1 577 777,77
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 841 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 2 031 096,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 883 576,46
UAH з ПДВ
1 722 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 14:20
Електронний підпис
01 лютого 2019 14:17
цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2019 14:17
технічна частина.pdf
01 лютого 2019 14:17
проект угоди.pdf
01 лютого 2019 14:17
паспорт.pdf
01 лютого 2019 14:17
лист гарантія.pdf
01 лютого 2019 14:17
картка ФОПП.pdf
01 лютого 2019 14:17
довідка про МТР.pdf
01 лютого 2019 14:17
витяг про реєстер ПДВ.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 14:28
документи переможця.rar
01 лютого 2019 10:01
Мінагро 2.rar
01 лютого 2019 10:01
Мінагро 1.rar
01 лютого 2019 10:01
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 12:21
статут.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 19:03
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 19:03
Лист згода.pdf
31 січня 2019 19:03
Документи якості.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 10:17
Додаток 5 персон дані.pdf
01 лютого 2019 10:17
Додаток 3 тех вимоги.pdf
01 лютого 2019 10:17
Довiдка_про_довкiлля.pdf
01 лютого 2019 10:17
довiдка про санкцii.pdf
01 лютого 2019 10:17
Акти вик робіт.pdf
01 лютого 2019 10:17
ЦПД працівників 4.pdf
01 лютого 2019 10:17
ЦПД працівників 3.pdf
01 лютого 2019 10:17
ЦПД працівників 2.pdf
01 лютого 2019 10:17
ЦПД працівників 1.pdf
01 лютого 2019 10:17
Довідка мат.тех.база.pdf
01 лютого 2019 10:17
Довідка ст. 17.pdf
01 лютого 2019 10:17
Додаток 1 пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 14:23
Електронний підпис
01 лютого 2019 14:21
Електронний підпис
01 лютого 2019 14:19
Електронний підпис
01 лютого 2019 14:10
договір з людьми-1232.pdf
01 лютого 2019 14:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 лютого 2019 14:10
трудові 3 штуки.pdf
01 лютого 2019 14:10
ДОВІДКИ ОСТ.pdf
01 лютого 2019 14:10
договора з людьми.pdf
01 лютого 2019 14:10
Тендерна пропозиц.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:30
6_лист згода.pdf
01 лютого 2019 12:30
5_повноваження.pdf
01 лютого 2019 12:30
4_проект договору.pdf
01 лютого 2019 12:30
3_тех. х-ки.pdf
01 лютого 2019 12:30
3_тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 12:30
2_ст. 17 Закону.pdf
01 лютого 2019 12:30
1_1_довідка працівники.pdf
01 лютого 2019 12:30
1_0_довідка обладнання.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 11:49
Електронний підпис
01 лютого 2019 11:48
Мінагропромполітики.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Піцик Роман Васильович

ФОП Короленко О.А.

ТОВ "ТКМ-ГРУПП"

ТОВ Кліненерджі

ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ФОП "СОЛЯНІК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Державне підприємство "Спецагро"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Піцик Роман Васильович
#2792605311
Відхилено 1 299 875,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:23
ФОП Короленко О.А.
#2992903499
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:27

Документи

08 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:20
Протокол7.pdf

Документи

08 лютого 2019 16:26
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:25
Протокол7.pdf
08 лютого 2019 16:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Короленко О.А.
#2992903499
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 16:26
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:25
Протокол7.pdf
08 лютого 2019 16:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:55
Додаткова угода 100.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 14:32
дод.угода1_43.pdf зміни до договору
28 травня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 12:49
Договір10.pdf укладений
20 березня 2019 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Виконавця, внесені зміни не підпадають під випадки встановлені статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML