Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудинку)
Очікувана вартість
2 081 300,00 UAH
UA-2019-01-17-001327-b ● 68bdb1d0f3604454b59ed92fe162b4a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство аграрної політики та продовольства України |
Код ЄДРПОУ: | 37471967 |
Вебсайт: | http://minagro.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 |
Контактна особа: |
Ясінська Алла 380442787225 alla.yasinska@minagro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 2 081 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання адмінбудинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 15:31 |
ТД (прибирання).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001327-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 10:20
Не відповідає умовам тендерної документації
Згідно п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання в тендерній пропозиції учасника проекту договору заповненого, підписаного та скріпленого печаткою*, що є погодженням істотних умов договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Наданий у складі пропозиції проект договору учасником ФОП Короленко О.А. не заповнений в п.3.1 та Додатку до договору Специфікації, що суперечить умовам тендерної документації.;
Згідно п.1.3 Додатка 2 тендерної документації передбачено надання в тендерній пропозиції учасника довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів/договору з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації).
ФОП Короленко О.А. надав Довідку вих.№3 від 29.01.2019р. на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію на закупівлю ДК 021-2015-90910000-9 «Послуги з прибирання» (Клінінгові послуги), що не відповідає назві предмету закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудинку).
Також, учасником ФОП Короленко було надано копію договору, зазначеного у довідці вих.№3 від 29.01.2019р., загальна ціна якого становить 559 000 грн (п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч грн 00 коп) без ПДВ, та копії актів прийому передачі виконаних робіт (послуг), при підрахунку яких встановлено, що договір не виконано.
Таким чином, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.;
Згідно наданої учасником ФОП Короленко О.А. без вихідного номера та вихідної дати довідки, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, встановлено довірену особу на підписання тендерної пропозиції: Драмарецький Геннадій Миколайович, що діє на підставі довіреності ННА 552748, зареєстрованої в реєстрі під № 858 від 11.04.2018р.,завіреної Стюрко О.О., приватним нотаріусом Криворізького міського нотаріального округу Дніпропетровської області.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ФОП Короленко О.А. не надано підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення згідно ч. 1 п. 3 та ч.1 п.6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на службову (посадову) особу учасника (П.І.Б.), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію, а саме на Драмарецького Геннадія Миколайовича, що не відповідає умовам тендерної документації.;
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція ФОП Короленко О.А. не відповідає умовам тендерної документації, що є порушенням та через це обрання його переможцем закупівлі є необґрунтованим та неправомірним.
Розгорнути
Згорнути
Наданий у складі пропозиції проект договору учасником ФОП Короленко О.А. не заповнений в п.3.1 та Додатку до договору Специфікації, що суперечить умовам тендерної документації.;
Згідно п.1.3 Додатка 2 тендерної документації передбачено надання в тендерній пропозиції учасника довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів/договору з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації).
ФОП Короленко О.А. надав Довідку вих.№3 від 29.01.2019р. на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію на закупівлю ДК 021-2015-90910000-9 «Послуги з прибирання» (Клінінгові послуги), що не відповідає назві предмету закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудинку).
Також, учасником ФОП Короленко було надано копію договору, зазначеного у довідці вих.№3 від 29.01.2019р., загальна ціна якого становить 559 000 грн (п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч грн 00 коп) без ПДВ, та копії актів прийому передачі виконаних робіт (послуг), при підрахунку яких встановлено, що договір не виконано.
Таким чином, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.;
Згідно наданої учасником ФОП Короленко О.А. без вихідного номера та вихідної дати довідки, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, встановлено довірену особу на підписання тендерної пропозиції: Драмарецький Геннадій Миколайович, що діє на підставі довіреності ННА 552748, зареєстрованої в реєстрі під № 858 від 11.04.2018р.,завіреної Стюрко О.О., приватним нотаріусом Криворізького міського нотаріального округу Дніпропетровської області.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ФОП Короленко О.А. не надано підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення згідно ч. 1 п. 3 та ч.1 п.6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на службову (посадову) особу учасника (П.І.Б.), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію, а саме на Драмарецького Геннадія Миколайовича, що не відповідає умовам тендерної документації.;
На підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція ФОП Короленко О.А. не відповідає умовам тендерної документації, що є порушенням та через це обрання його переможцем закупівлі є необґрунтованим та неправомірним.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:14
На Ваші вимоги за номерами - UA-2019-01-17-001327-b.b1 та UA-2019-01-17-001327-b.b2 повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників – ФОП Піцика Р.В. та ФОП Короленка О.А. Тендерна пропозиція учасника ФОП Качало О. І. в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, опублікованому за результатом аукціону, займає п’яте місце, отже не виносилась на розгляд. Таким чином, ФОП Качало О. І. звернувся з вимогами не передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», тому вимоги про усунення порушень за номерами - UA-2019-01-17-001327-b.b1 та UA-2019-01-17-001327-b.b2 залишаються без розгляду.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001327-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 15:30
Не відповідає умовам тендерної документації
Згідно п.2 розділу 1. Перелік документів, що надаються для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону) передбачено надання Довідки, в якій учасник зазначає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 2-х років), з додаванням відповідних копій трудових книжок, або цивільно-правових договорів (у разі наявності).
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Короленко О.А. надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід вих № 4 від 29.01.2019р., в якій міститься інформація про наявність у учасника двадцяти працівників. Також учасник ФОП Короленко надав копії договорів про надання послуг, укладених з працівниками у кількості 19 договорів, що не відповідає кількості працівників, зазначених у довідці.
Отже, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону) передбачено надання Довідки, в якій учасник зазначає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 2-х років), з додаванням відповідних копій трудових книжок, або цивільно-правових договорів (у разі наявності).
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Короленко О.А. надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід вих № 4 від 29.01.2019р., в якій міститься інформація про наявність у учасника двадцяти працівників. Також учасник ФОП Короленко надав копії договорів про надання послуг, укладених з працівниками у кількості 19 договорів, що не відповідає кількості працівників, зазначених у довідці.
Отже, дана вимога не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:01
На Вашу вимогу номер - UA-2019-01-17-001327-b.b1 повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників – ФОП Піцика Р.В. та ФОП Короленка О.А. Тендерна пропозиція учасника ФОП Качало О. І. в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, опублікованому за результатом аукціону, займає п’яте місце, отже не виносилась на розгляд. Таким чином, ФОП Качало О. І. звернувся з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі», тому вимога про усунення порушень залишається без розгляду.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників – ФОП Піцика Р.В. та ФОП Короленка О.А. Тендерна пропозиція учасника ФОП Качало О. І. в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, опублікованому за результатом аукціону, займає п’яте місце, отже не виносилась на розгляд. Таким чином, ФОП Качало О. І. звернувся з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі», тому вимога про усунення порушень залишається без розгляду.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-17-001327-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 18 лютого 2019 18:38
Дата подання: 18 лютого 2019 18:38
СКАРГА АМКУ
І. Загальні відомості про конкурсні торги, за якими оскаржується дії Замовника
Замовник, Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі у тексті – Замовник), 17.01.2019 розмістив на веб-порталі prozorro.gov.ua оголошення щодо проведення процедури закупівлі послуги з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання).
Конкурсні торги було проведено Замовником 04.02.2019.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 лютого 2019 р. №7 за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації для процедури закупівлі: послуги з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання) та рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг з прибирання адмінбудинку (код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання) було визначено ФОП Короленко О.А. (далі у тексті – ФОП короленко О.А.)
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2019 19:48
Рішення від 21.02.2019 № 1887 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2019 № 2656.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 15:33
Рішення від 11.03.2019 № 2656.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 21:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Піцик Роман Васильович |
1 699 100,00
UAH з ПДВ
|
1 299 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Короленко О.А. |
1 735 160,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" |
1 637 363,16
UAH з ПДВ
|
1 437 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кліненерджі |
1 690 500,00
UAH з ПДВ
|
1 437 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛЯНІК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
1 517 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Спецагро" |
1 950 900,00
UAH з ПДВ
|
1 577 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 841 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " І Н В А Й Т" |
2 031 096,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 883 576,46
UAH з ПДВ
|
1 722 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Піцик Роман Васильович #2792605311 |
Відхилено |
1 299 875,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 16:23
|
ФОП Короленко О.А. #2992903499 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:55
|
Додаткова угода 100.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2019 14:32
|
дод.угода1_43.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 12:49
|
Договір10.pdf | укладений |
20 березня 2019 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Виконавця, внесені зміни не підпадають під випадки встановлені статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |