Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо (яловичина І категорії (мясо І сорту))
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-01-17-001113-c ● 78d62ff7e36640f3abae4daffd9434e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33705574 |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Загорська, 28 |
Контактна особа: |
Олена Тимофіївна Іщенко +380509773607 in.school.uzh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 12:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 12:50 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
М’ясо (яловичина І категорії (мясо І сорту))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Загорська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 12:53 |
ТД мясо.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про дискримінаційні умови
Дата подання: 18 січня 2019 00:08
Дата відповіді: 23 січня 2019 17:09
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" є недискримінація учасників.
Додаток 1 до тендерної документації даної закупівлі містить вимогу про надання копій договорів з бюджетними установами про виконання поставок товару, що предметом закупівлі, та які зареєстровані у державній казначейській службі.
Вважаю дану умову дискримінаційною:
- обмеження участі в частині досвіду роботи учасника тільки з бюджетними установами дискримінує тих, хто належно виконував свої зобов’язання з особами, які не є бюджетними установами;
- реєстрація договору в казначейській службі здійснюється замовником, відповідно, підтвердження є тільки у замовника. В учасника такі документи відсутні.
Крім того, розділом ІІІ тендерної документації вимагається довідка про заходи у сфері захисту екології та довкілля, які будуть вжиті при виконанні робіт, а предметом закупівлі є товар.
Також вважаю такою, що не відповідає чинному законодавству, вимогу про надання документів, передбачених додатком 2, протягом одного дня з дня аукціону (в інакшому випадку пропозиція відхиляється).
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тобто, тендерна пропозиція повинна бути повністю подана до закінчення строку її подання.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, відхилення замовником пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням документів, передбачених додатком 2, протягом одного дня з дня аукціону (зокрема, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації) є порушенням ст. 30, так як додаток 2 уже не є тендерною пропозицією (її частиною), оскільки він подається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Прошу внести зміни до тендерної документації, врахувавши вище наведене.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження та повідомляємо про наступне:
Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради, являється спеціалізованим закладом, де навчаються більше 500 дітей .
Слід зазначити, що відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1Закону Украни "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація (далі по тексту ТД) не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Отже, основними принципами якими керувався Замовник при розробці ТД :добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для неуможливлення фальсифікації документів з боку Учасників торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення, щодо надання Учасниками торгів пітвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме з бюджетними організаціями, а не комерційними (з якими можна чисто формально підписати договір та його не виконувати) та які Замовник(и) зареєстрували у державній казначейській службі. Замовник в такому випадку може перевірити факт його виконання або невиконання, а такоє довідатись про якість продукції та відповідальність Учасника торгів щодо своєчасних поставок.
Щодо підтвердженням Учасником своєї цінової пропозиції, вважаємо, що дана вимога відповідає чинному законодавству та не несе ніяких дискримінаційних вимог до Учасників торгів, тому що Учасник,який виграв аукціон насмперед ПІДТВЕРДЖУЄ свою тендерну пропозицію щодо її ЦІНИ (ВАРТОСТІ) за результатами аукціону, відповідно до вимог ТД.
Якщо Учасником не підтверджена ЦІНА (ВАРТІСТЬ) за результатами аукціону, вважаємо, що Учасник СВІДОМО демпінгував свою цінову пропозицію не маючи за мету підписати договір із Замовником, оскільки до цього часу жодної апеляції або скарги щодо дій Замовника на адресу тендерного комітету не надходили.
Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради, являється спеціалізованим закладом, де навчаються більше 500 дітей .
Слід зазначити, що відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1Закону Украни "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація (далі по тексту ТД) не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Отже, основними принципами якими керувався Замовник при розробці ТД :добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для неуможливлення фальсифікації документів з боку Учасників торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення, щодо надання Учасниками торгів пітвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме з бюджетними організаціями, а не комерційними (з якими можна чисто формально підписати договір та його не виконувати) та які Замовник(и) зареєстрували у державній казначейській службі. Замовник в такому випадку може перевірити факт його виконання або невиконання, а такоє довідатись про якість продукції та відповідальність Учасника торгів щодо своєчасних поставок.
Щодо підтвердженням Учасником своєї цінової пропозиції, вважаємо, що дана вимога відповідає чинному законодавству та не несе ніяких дискримінаційних вимог до Учасників торгів, тому що Учасник,який виграв аукціон насмперед ПІДТВЕРДЖУЄ свою тендерну пропозицію щодо її ЦІНИ (ВАРТОСТІ) за результатами аукціону, відповідно до вимог ТД.
Якщо Учасником не підтверджена ЦІНА (ВАРТІСТЬ) за результатами аукціону, вважаємо, що Учасник СВІДОМО демпінгував свою цінову пропозицію не маючи за мету підписати договір із Замовником, оскільки до цього часу жодної апеляції або скарги щодо дій Замовника на адресу тендерного комітету не надходили.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шершун Мирослава Юріївна #2860302329 |
Переможець |
628 600,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 08:29
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 08:44
|
Дод.угода м'ясо.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 11:22
|
Договір яловичина.pdf | укладений |
19 лютого 2019 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |