Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (яловичина І категорії (мясо І сорту))
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-01-17-001113-c 78d62ff7e36640f3abae4daffd9434e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Тимофіївна Іщенко

+380509773607 in.school.uzh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33705574
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Загорська, 28
Контактна особа: Олена Тимофіївна Іщенко
+380509773607
in.school.uzh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 12:50
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 12:50
Початок аукціону: 05 лютого 2019 15:35
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
М’ясо (яловичина І категорії (мясо І сорту))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Загорська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 12:53
ТД мясо.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про дискримінаційні умови
Дата подання: 18 січня 2019 00:08
Дата відповіді: 23 січня 2019 17:09
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" є недискримінація учасників. Додаток 1 до тендерної документації даної закупівлі містить вимогу про надання копій договорів з бюджетними установами про виконання поставок товару, що предметом закупівлі, та які зареєстровані у державній казначейській службі. Вважаю дану умову дискримінаційною: - обмеження участі в частині досвіду роботи учасника тільки з бюджетними установами дискримінує тих, хто належно виконував свої зобов’язання з особами, які не є бюджетними установами; - реєстрація договору в казначейській службі здійснюється замовником, відповідно, підтвердження є тільки у замовника. В учасника такі документи відсутні. Крім того, розділом ІІІ тендерної документації вимагається довідка про заходи у сфері захисту екології та довкілля, які будуть вжиті при виконанні робіт, а предметом закупівлі є товар. Також вважаю такою, що не відповідає чинному законодавству, вимогу про надання документів, передбачених додатком 2, протягом одного дня з дня аукціону (в інакшому випадку пропозиція відхиляється). Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Тобто, тендерна пропозиція повинна бути повністю подана до закінчення строку її подання. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, відхилення замовником пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням документів, передбачених додатком 2, протягом одного дня з дня аукціону (зокрема, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації) є порушенням ст. 30, так як додаток 2 уже не є тендерною пропозицією (її частиною), оскільки він подається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Прошу внести зміни до тендерної документації, врахувавши вище наведене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження та повідомляємо про наступне:
Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради, являється спеціалізованим закладом, де навчаються більше 500 дітей .
Слід зазначити, що відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1Закону Украни "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація (далі по тексту ТД) не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Отже, основними принципами якими керувався Замовник при розробці ТД :добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для неуможливлення фальсифікації документів з боку Учасників торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення, щодо надання Учасниками торгів пітвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме з бюджетними організаціями, а не комерційними (з якими можна чисто формально підписати договір та його не виконувати) та які Замовник(и) зареєстрували у державній казначейській службі. Замовник в такому випадку може перевірити факт його виконання або невиконання, а такоє довідатись про якість продукції та відповідальність Учасника торгів щодо своєчасних поставок.

Щодо підтвердженням Учасником своєї цінової пропозиції, вважаємо, що дана вимога відповідає чинному законодавству та не несе ніяких дискримінаційних вимог до Учасників торгів, тому що Учасник,який виграв аукціон насмперед ПІДТВЕРДЖУЄ свою тендерну пропозицію щодо її ЦІНИ (ВАРТОСТІ) за результатами аукціону, відповідно до вимог ТД.
Якщо Учасником не підтверджена ЦІНА (ВАРТІСТЬ) за результатами аукціону, вважаємо, що Учасник СВІДОМО демпінгував свою цінову пропозицію не маючи за мету підписати договір із Замовником, оскільки до цього часу жодної апеляції або скарги щодо дій Замовника на адресу тендерного комітету не надходили.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шершун Мирослава Юріївна 628 600,00
UAH з ПДВ
628 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУДКІН ВЯЧЕСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 945 000,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 17:38
Довідка ДФС Загорська
10 лютого 2019 20:18
Довідки переможця
05 лютого 2019 20:06
Заява пропозиція

Публічні документи

04 лютого 2019 12:22
свідоцтво авто.pdf
04 лютого 2019 12:22
свідотство податок.pdf
04 лютого 2019 12:22
пропозиція.pdf
04 лютого 2019 12:22
Обладнання.pdf
04 лютого 2019 12:22
мед книга Мендель.pdf
04 лютого 2019 12:22
мед книга Дудкін.pdf
04 лютого 2019 12:22
Лист-згода.pdf
04 лютого 2019 12:22
лист згода договір.pdf
04 лютого 2019 12:22
Лист довкілля.pdf
04 лютого 2019 12:22
Лист відгук.pdf
04 лютого 2019 12:22
Копія паспорта 2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Копія паспорта 1.pdf
04 лютого 2019 12:22
копія код.pdf
04 лютого 2019 12:22
Копія доручення 2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Копія доручення 1.pdf
04 лютого 2019 12:22
Дозвіл торгівлі.pdf
04 лютого 2019 12:22
Договір школа 4.pdf
04 лютого 2019 12:22
Договір школа 3.pdf
04 лютого 2019 12:22
Договір школа 2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Договір школа 1.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка працівники.pdf
04 лютого 2019 12:22
довідка облік.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка відмова.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка банк 2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка банк 1.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №9.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №8.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №7.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №6.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №5.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №4.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №3.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Довідка №1.pdf
04 лютого 2019 12:22
дезінфекція авто.pdf
04 лютого 2019 12:22
Витяг 3.pdf
04 лютого 2019 12:22
Витяг 2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Витяг 1.pdf
04 лютого 2019 12:22
Агалогічний договір 2.2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Агалогічний договір 2.1.pdf
04 лютого 2019 12:22
Агалогічний договір 1.2.pdf
04 лютого 2019 12:22
Агалогічний договір 1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шершун Мирослава Юріївна

ФОП "ДУДКІН ВЯЧЕСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шершун Мирослава Юріївна
#2860302329
Переможець 628 600,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:34

Документи

06 лютого 2019 14:34
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:33
Протокол Шершун.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шершун Мирослава Юріївна
#2860302329
628 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 14:34
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:33
Протокол Шершун.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 08:29
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 08:28
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 08:44
Дод.угода м'ясо.pdf зміни до договору
27 травня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 11:22
Договір яловичина.pdf укладений
19 лютого 2019 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 628 600,00
UAH з ПДВ