Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Natural gas
Очікувана вартість
10 678 037,05 UAH
UA-2019-01-17-001098-a b478a445d81b4fbd8510658e3af64d8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилат Богдан Ярославович

+380323130462 gorodokrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт: http://www.osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська область обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Horodotskyi Rayon State Administration of Lviv Oblast
National ID: 02144594
Contact point: Makirta Mariia Yuriivna
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2019 23:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 10 678 037,05 UAH з ПДВ
Publication date: 17 січня 2019 23:52
Enquiries until: 17 лютого 2019 00:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2019 00:00

Information

Estimated total value: 10 678 037 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement

Тендерна документація

19 лютого 2019 01:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 01:11
5-Перелік змін.docx
19 лютого 2019 01:11
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
19 лютого 2019 01:11
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
18 лютого 2019 23:56
4-Перелік змін.docx
17 лютого 2019 00:01
3-Перелік змін.docx
19 лютого 2019 01:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2019 00:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 01:11
5-Перелік змін.docx
19 лютого 2019 01:11
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
18 лютого 2019 23:56
4- НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
17 лютого 2019 00:01
3- НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
17 січня 2019 23:56
2-ТД-Газ.doc
19 лютого 2019 01:11
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
18 лютого 2019 23:56
4-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
17 лютого 2019 00:01
3-ДОДАТКИ ДО НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
17 січня 2019 23:56
2-Додатки до ТД-Газ.doc
18 лютого 2019 23:56
4-Перелік змін.docx
17 лютого 2019 00:01
3-Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно Сертифікату ISO 9001:2015
Дата подання: 05 лютого 2019 16:41
Дата відповіді: 08 лютого 2019 21:36
В Тендерній документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати Копію сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту». Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена великим обсягом предмета закупівлі.
Постачання такого великого обсягу природного газу залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією вчасності та якості поставок природного газу, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001:2015 наразі є ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОЮ ПОСЛУГОЮ і БУДЬ-ЯКА компанія, що має НАЛЕЖНИЙ РІВЕНЬ організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. У вашому зверненні не доведено НЕМОЖЛИВІСТЬ отримання даного сертифікату та відповідно виконати наведену вище умову Документації. У своєму зверненні ви тільки підтвердили факт вашого небажання впроваджувати у роботі вашої компанії стандарти щодо системи управління якістю. Оскільки впровадження системи управління якістю на підприємстві потребує достатньої для цього матеріально-технічної бази, визначеної кількості кваліфікованих працівників з певним досвідом роботи у цій сфері, то можемо дійти висновку, що тим самим ви підтверджуєте відсутність у вас, як потенційного учасника, належної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників.
Окрім того, заздалегідь повідомляємо що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також дотримується такої позиції, що така вимога не являється дискримінаційною.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо що відсутні на те підстави, щоб вносити зміни до тендерної документації
Роз'яснення щодо юиридичних консультацій
Дата подання: 06 лютого 2019 13:03
Дата відповіді: 08 лютого 2019 21:04
У розділі 5 пункті 2 Інша інформація (у тендерній документації) вказано, що Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Прокоментуйте будь-ласка це речення. Це обов'язкова умова для учасника-переможця, чи це стосується виключно того моменту, коли учасник-переможець сам вирішить скористуватися йому цими юридично-консультаційними послугами чи ні. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо даної умови тендерної документації повідомляємо: - це така ж умова, як і будь-яка інша, що є передбаченою у даній тендерній документації. Заздалегідь повідомляємо вас, що Верховний суд України переконаний, що як Закон України № 1197 «Про здійснення державних закупівель», так і будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. Також Закон № 922 «Про публічні закупівлі» і його підзаконні нормативні акти теж не дають такого визначення. У контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197, Верховний суд України дійшов висновку, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, то така вимога не являється дискримінаційною. (ПОСТАНОВА Верховного суду України від 19 грудня 2018 року, справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18).

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Природний газ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 706 728,25 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 45 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290000 UAH


Title: Natural gas
Current status: Complete
Estimated total value: 9 706 728,25 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 15:49
Auction planned date: 11 березня 2019 15:49
Закінчення: 11 березня 2019 16:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

671560 м³
Природний газ
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м. Городок та населені пункти Городоцького району, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Natural gas
CPV: 09120000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2019
UA-2019-01-17-001098-ab478a445d81b4fbd8510658e3af64d8c
Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Місцезнаходження: 81500, Україна, Львівська область обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 березня 2019 20:05
Протокол відхилення
04 березня 2019 20:10
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2019 15:27
Хіднов.ст2 лютий.pdf
26 лютого 2019 15:27
Хіднов.1 лют.pdf
26 лютого 2019 15:27
ФХП газу 02.19.PDF
26 лютого 2019 15:27
Додаткові угоди 2017р..PDF
26 лютого 2019 15:27
Додаткові угоди 2016.pdf
26 лютого 2019 15:27
працівники (3).PDF
26 лютого 2019 15:27
Акти освіта ДМР 2017 (2).pdf
26 лютого 2019 15:27
Проект договору.pdf
26 лютого 2019 15:27
Санкції.PDF
26 лютого 2019 15:27
Постанова 549 завір.PDF
26 лютого 2019 15:26
Довідка печатка (1).PDF
26 лютого 2019 15:26
ЄДРПОУ 14 02 2019 завір.PDF
26 лютого 2019 15:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 лютого 2019 15:26
Виписка з ЄДР завір.PDF

Документи

04 березня 2019 20:11
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2019 18:37
Електронний підпис
26 лютого 2019 18:37
Електронний підпис
26 лютого 2019 18:34
28. 1-ДФ за 4 кв. 2018р..pdf
26 лютого 2019 18:34
10. Ліцензія.pdf
26 лютого 2019 18:34
БГ.zip
26 лютого 2019 18:34
14.1. Довідка Екологія.pdf
26 лютого 2019 18:34
10.1 Ліцензія копія.pdf
26 лютого 2019 18:34
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
26 лютого 2019 18:34
Пiдписаний_G0219-9148-GL_tender.pdf

Документи

04 березня 2019 20:12
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2019 20:12
Електронний підпис
13 березня 2019 20:10
Електронний підпис
13 березня 2019 20:09
підтверджуючі лот1.pdf
13 березня 2019 20:09
Довідка.zip
13 березня 2019 20:09
Довідка (1).zip
26 лютого 2019 20:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 20:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 20:39
цінова лот1.jpg
26 лютого 2019 20:39
технічні.7z
26 лютого 2019 20:39
повноваження.7z
26 лютого 2019 20:39
кваліфікація.7z
26 лютого 2019 20:39
ДОВІДКИ З БАНКІВ.7z
26 лютого 2019 20:39
Гарантія 290 тис.7z
26 лютого 2019 20:39
відповідність.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "АС"

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 7 051 380,00
UAH з ПДВ
7 004 370,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 7 454 316,00
UAH з ПДВ
7 051 379,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 20:12
Електронний підпис
13 березня 2019 20:10
Електронний підпис
13 березня 2019 20:09
підтверджуючі лот1.pdf
13 березня 2019 20:09
Довідка.zip
13 березня 2019 20:09
Довідка (1).zip
26 лютого 2019 20:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 20:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 20:39
цінова лот1.jpg
26 лютого 2019 20:39
технічні.7z
26 лютого 2019 20:39
повноваження.7z
26 лютого 2019 20:39
кваліфікація.7z
26 лютого 2019 20:39
ДОВІДКИ З БАНКІВ.7z
26 лютого 2019 20:39
Гарантія 290 тис.7z
26 лютого 2019 20:39
відповідність.7z

Публічні документи

26 лютого 2019 18:37
Електронний підпис
26 лютого 2019 18:37
Електронний підпис
26 лютого 2019 18:34
28. 1-ДФ за 4 кв. 2018р..pdf
26 лютого 2019 18:34
10. Ліцензія.pdf
26 лютого 2019 18:34
БГ.zip
26 лютого 2019 18:34
14.1. Довідка Екологія.pdf
26 лютого 2019 18:34
10.1 Ліцензія копія.pdf
26 лютого 2019 18:34
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
26 лютого 2019 18:34
Пiдписаний_G0219-9148-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Переможець 7 004 370,80
UAH з ПДВ
12 березня 2019 10:36

Документи

12 березня 2019 10:36
Електронний підпис
12 березня 2019 10:34
Протокол переможець
11 березня 2019 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
7 004 370,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 10:36
Електронний підпис
12 березня 2019 10:34
Протокол переможець
11 березня 2019 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 18:26
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 15:23
дод_уг_8_до_Т19_12.pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:37
дод уг 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:28
дод уг 6.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 10:40
угода5.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:29
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 13:19
дод уг лот 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 14:36
Договір укладений
28 березня 2019 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору у зв’язку з зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника. Більше детально у доданому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Т19-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: Т19-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі у зв’язку з фактичним споживанням Споживача. Детальніше у прикріпленому документі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Т19-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк дії договору на наступний 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: Т19-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду та визначили суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної у Договорі
Номер договору про закупівлю: Т19-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 724 940,29
UAH (в тому числі ПДВ 454 156,71 UAH)