Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Natural gas
Natural gas
Очікувана вартість
10 678 037,05 UAH
UA-2019-01-17-001098-a ● b478a445d81b4fbd8510658e3af64d8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Вебсайт: | http://www.osvita-horodok.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська область обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Контактна особа: |
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Horodotskyi Rayon State Administration of Lviv Oblast |
National ID: | 02144594 |
Contact point: |
Makirta Mariia Yuriivna +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 23:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 678 037,05 UAH з ПДВ |
Publication date: | 17 січня 2019 23:52 |
Enquiries until: | 17 лютого 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 678 037 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Тендерна документація
19 лютого 2019 01:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 01:11 |
5-Перелік змін.docx | |
19 лютого 2019 01:11 |
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc | |
19 лютого 2019 01:11 |
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc | |
18 лютого 2019 23:56 |
4-Перелік змін.docx | |
17 лютого 2019 00:01 |
3-Перелік змін.docx |
19 лютого 2019 01:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2019 01:11 |
5-Перелік змін.docx
|
|||||||||
19 лютого 2019 01:11 |
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
|
|||||||||
19 лютого 2019 01:11 |
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
|
|||||||||
18 лютого 2019 23:56 |
4-Перелік змін.docx
|
|||||||||
17 лютого 2019 00:01 |
3-Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно Сертифікату ISO 9001:2015
Дата подання: 05 лютого 2019 16:41
Дата відповіді: 08 лютого 2019 21:36
В Тендерній документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати Копію сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту». Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена великим обсягом предмета закупівлі.
Постачання такого великого обсягу природного газу залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією вчасності та якості поставок природного газу, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001:2015 наразі є ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОЮ ПОСЛУГОЮ і БУДЬ-ЯКА компанія, що має НАЛЕЖНИЙ РІВЕНЬ організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. У вашому зверненні не доведено НЕМОЖЛИВІСТЬ отримання даного сертифікату та відповідно виконати наведену вище умову Документації. У своєму зверненні ви тільки підтвердили факт вашого небажання впроваджувати у роботі вашої компанії стандарти щодо системи управління якістю. Оскільки впровадження системи управління якістю на підприємстві потребує достатньої для цього матеріально-технічної бази, визначеної кількості кваліфікованих працівників з певним досвідом роботи у цій сфері, то можемо дійти висновку, що тим самим ви підтверджуєте відсутність у вас, як потенційного учасника, належної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників.
Окрім того, заздалегідь повідомляємо що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також дотримується такої позиції, що така вимога не являється дискримінаційною.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо що відсутні на те підстави, щоб вносити зміни до тендерної документації
Постачання такого великого обсягу природного газу залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією вчасності та якості поставок природного газу, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001:2015 наразі є ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОЮ ПОСЛУГОЮ і БУДЬ-ЯКА компанія, що має НАЛЕЖНИЙ РІВЕНЬ організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. У вашому зверненні не доведено НЕМОЖЛИВІСТЬ отримання даного сертифікату та відповідно виконати наведену вище умову Документації. У своєму зверненні ви тільки підтвердили факт вашого небажання впроваджувати у роботі вашої компанії стандарти щодо системи управління якістю. Оскільки впровадження системи управління якістю на підприємстві потребує достатньої для цього матеріально-технічної бази, визначеної кількості кваліфікованих працівників з певним досвідом роботи у цій сфері, то можемо дійти висновку, що тим самим ви підтверджуєте відсутність у вас, як потенційного учасника, належної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників.
Окрім того, заздалегідь повідомляємо що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також дотримується такої позиції, що така вимога не являється дискримінаційною.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо що відсутні на те підстави, щоб вносити зміни до тендерної документації
Роз'яснення щодо юиридичних консультацій
Дата подання: 06 лютого 2019 13:03
Дата відповіді: 08 лютого 2019 21:04
У розділі 5 пункті 2 Інша інформація (у тендерній документації) вказано, що Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Прокоментуйте будь-ласка це речення. Це обов'язкова умова для учасника-переможця, чи це стосується виключно того моменту, коли учасник-переможець сам вирішить скористуватися йому цими юридично-консультаційними послугами чи ні. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо даної умови тендерної документації повідомляємо: - це така ж умова, як і будь-яка інша, що є передбаченою у даній тендерній документації. Заздалегідь повідомляємо вас, що Верховний суд України переконаний, що як Закон України № 1197 «Про здійснення державних закупівель», так і будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. Також Закон № 922 «Про публічні закупівлі» і його підзаконні нормативні акти теж не дають такого визначення. У контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197, Верховний суд України дійшов висновку, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, то така вимога не являється дискримінаційною. (ПОСТАНОВА Верховного суду України від 19 грудня 2018 року, справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18).
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Природний газ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 706 728,25 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 290000 UAH |
Title: Natural gas
Current status: Complete
Estimated total value: 9 706 728,25 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 45 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 11 березня 2019 15:49
Auction planned date: 11 березня 2019 15:49
Закінчення: 11 березня 2019 16:10
Позиції
671560 м³
Природний газ
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81500, Україна, Львівська область, м. Городок та населені пункти Городоцького району, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Natural gas
CPV: 09120000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 01:11 |
5-Перелік змін.docx |
19 лютого 2019 01:11 |
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc |
19 лютого 2019 01:11 |
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc |
18 лютого 2019 23:56 |
4-Перелік змін.docx |
17 лютого 2019 00:01 |
3-Перелік змін.docx |
19 лютого 2019 01:11 |
5-Перелік змін.docx
|
||||||
19 лютого 2019 01:11 |
5-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
|
||||||
19 лютого 2019 01:11 |
5-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Газ.doc
|
||||||
18 лютого 2019 23:56 |
4-Перелік змін.docx
|
||||||
17 лютого 2019 00:01 |
3-Перелік змін.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 березня 2019
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Місцезнаходження: | 81500, Україна, Львівська область обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
7 004 370,80
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 18:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 15:23
|
дод_уг_8_до_Т19_12.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 10:37
|
дод уг 7.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 10:28
|
дод уг 6.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 10:40
|
угода5.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 13:19
|
дод уг лот 1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 14:36
|
Договір | укладений |
28 березня 2019 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору у зв’язку з зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника. Більше детально у доданому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т19-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Т19-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі у зв’язку з фактичним споживанням Споживача. Детальніше у прикріпленому документі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т19-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили продовжити строк дії договору на наступний 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | Т19-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду та визначили суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної у Договорі |
Номер договору про закупівлю: | Т19-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |