Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Ф-АМ- 3, Сomida PKU B )
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-01-17-001075-c b987ce644de846e4a37a91cc9ca8ee27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Василівна Кудряшова

+380936894036
+380997306690
torgi_centr4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Ірина Василівна Кудряшова
+380936894036,+380997306690
torgi_centr4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 14:00
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Спеціальний продукт харчування для дітей віком від 13р. та дjрослих, суміш 500г; Спеціальний продукт харчування для дітей віком від 1 до 14 років, які страждають на фенілкетонурію, суміш 500г

Тендерна документація

01 лютого 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 11:45
Тендерна документація.docx
17 січня 2019 12:46
Проект договору.docx
01 лютого 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 11:45
Тендерна документація.docx
18 січня 2019 10:52
Тендерна документація.docx
17 січня 2019 13:25
Тендерна документація.docx
17 січня 2019 12:46
Тендерна документація.docx
17 січня 2019 12:46
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000035 ● 0160c6ca081a40bcabde05d0842db59f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 10:23:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-17-001075-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу IV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:28:09

Пояснення щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

На вашу Вимогу поясніти причину відсутності в пункті 1 розділу IV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону повідомляємо, що ваші зауваження виправлені.
Дякуємо за зауваження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-07 18:35:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-17-001075-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Однак, закупівля товару за «ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» очікуваною вартістю 295 000,00 грн у річному плані закупівлі відсутня.
Поясніть причину проведення зазначеної закупівлі при відсутності її в річному плані закупівлі на 2019 рік.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-08 15:28:30

Пояснення щодо річного плану

На вашу Вимогу зміни до річного плану внесено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено, що Замовником розпочато процедуру закупівлі товару очікуваною вартістю 295000,00 грн при відсутності її в річному плані закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Ф-АМ- 3)
Опис предмету закупівлі:
Спеціальний продукт харчування для дітей віком від 13р. та дjрослих, суміш 500г
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 лютого 2019 15:34
Закінчення: 11 лютого 2019 15:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

51 шт
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Ф-АМ- 3)
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 129 999,81
UAH з ПДВ
128 642,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 128 999,81
UAH з ПДВ
128 999,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 16:07
Тех часть_p31-60.pdf
06 лютого 2019 16:07
Тех часть_p01-30.pdf
06 лютого 2019 16:07
Ком часть.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 128 642,40
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 14:31

Документи

13 лютого 2019 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
128 642,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 16:05
72721 ДН_2019 Договір Ф-АМ 3.pdf укладений
26 лютого 2019 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 642,40
UAH (в тому числі ПДВ 8 415,86 UAH)