Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
804 132,19 UAH
UA-2019-01-17-001048-b d9928630dcd84af0828a8eb798edf8dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 12:08
Очікувана вартість: 804 132,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 412,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 Одиниця
ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 14:25
Проект договору2019.doc
17 січня 2019 14:24
Тендерна документація реактиви2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001048-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 22 січня 2019 15:53
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 14:38
Тендерний комітет КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР розглянув Вашу вимогу щодо видалення з тендерної документації вимог надання гарантійних листів виробників продукції по відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)» за результатами розгляду інформуємо: Технічні (якісні) вимоги до товару ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі") та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних Товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості лабораторних реактивів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника (а під час укладення договору – оригіналу гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника) наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє корупційним діям. Вимогу вважаємо безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Вимогу про видалення з тендерної документації надання гарантійних листів виробника не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 624 000,76
UAH з ПДВ
624 000,76
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА 640 014,94
UAH з ПДВ
640 014,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 08:56
1.pdf
08 лютого 2019 13:13
довідки Переможця.pdf
04 лютого 2019 09:34
Електронний підпис
04 лютого 2019 09:33
Загальні відомості.pdf
01 лютого 2019 16:55
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:54
Пропозиція.pdf
01 лютого 2019 16:54
Пакет МСІС.pdf
01 лютого 2019 16:54
Загальні відомості.pdf
01 лютого 2019 16:54
гарантійні листи.pdf
01 лютого 2019 16:54
Відповідність МТВ.pdf
01 лютого 2019 16:54
Витяг 15.01.2019.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 09:05
Електронний підпис
04 лютого 2019 08:57
тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2019 08:57
ст.17.pdf
04 лютого 2019 08:57
ст.16 - відповідність.pdf
04 лютого 2019 08:57
Витяг Наливайко Г.І..pdf
04 лютого 2019 08:57
паспорт, код.pdf
04 лютого 2019 08:57
Лист-відгук.jpg
04 лютого 2019 08:57
Виписка Наливайко Г.І..pdf
04 лютого 2019 08:57
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Переможець 624 000,76
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 13:22

Документи

06 лютого 2019 13:21
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:19
протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
624 000,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 13:21
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:19
протокол 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:22
36 ду №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 11:29
36 ду.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 11:41
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 11:29
мсіс реактиви.pdf укладений
19 лютого 2019 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML