Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки, 44812100-6 Емалі та глазурі, 44812220-3 Водні фарби, 44812400-9 Оздоблювальні матеріали, (фарби, 5 лотів)
Очікувана вартість
3 458 250,00 UAH
UA-2019-01-17-001037-a 990e0d32a5fd4c6c9fa3174f2c2441a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубкова Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Голубкова Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 19:27
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 19:27
Очікувана вартість: 3 458 250,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Тендерна документація

15 лютого 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 17:40
Перелік змін.docx
15 лютого 2019 17:40
ТД із закреслянням.docx
15 лютого 2019 17:40
ТД нова редакція.docx
15 лютого 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 17:40
Перелік змін.docx
15 лютого 2019 17:40
ТД із закреслянням.docx
15 лютого 2019 17:40
ТД нова редакція.docx
17 січня 2019 19:23
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТУ
Дата подання: 21 січня 2019 09:15
Дата відповіді: 22 січня 2019 17:09
ТУ У 24.3-30094213-001:2002 зі змінами 1-4 еквівалент розглядаете?
Відповідь: Учасник може у складі тендерної пропозиції надати еквівалент товару у разі якщо дане Технічне завдання по Лотам 1-5 містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару.
Щодо товару
Дата подання: 25 січня 2019 14:18
Дата відповіді: 29 січня 2019 13:09
Позиція 5 Лоту 2: Грунтівка бетоноконтакт 20кг. Ми хочемо запропонувати грунтовку СТ 19 виробництва Ceresit. Але максимальне фасування СТ19 - 15кг. Прохання внести зміни до документації в частині вимог про фасування, для можливості запропонувати еквівалент.
Відповідь: Внесення змін в тендерну документацію по вказаному предмету закупівлі, в частині фасування не передбачаються. Таким чином, у разі надання учасником «еквівалент» товару, то технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 3 тендерної документації, в тому числі щодо фасування товару.
Банківська гарантія.
Дата подання: 05 лютого 2019 16:58
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:11
Доброго дня. Прошу роз'яснити щодо банківської гарантії. В тендерній документації вказано, що "банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії". Яким чином має бути підтверджено чинність гарантії?
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок ПрАТ «АК "Київводоканал» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії. Або така інформація підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію учаснику.
Таким чином, учасник надає банківську гарантію, оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», з інформацію про її чинність в такій банківській гарантії. Або для підтвердження чинності банківської гарантії учасник у складі тендерної пропозиції надає копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію учаснику.
Акрил чи алкід?
Дата подання: 06 лютого 2019 15:57
Дата відповіді: 08 лютого 2019 16:01
Згідно додатку 3 лоту 5 позиції № 12 Морилка (антисептик) піньяколор. Вкажіть на якій основі виготовлена морилка.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Код УКТЗЕД
Дата подання: 06 лютого 2019 16:17
Дата відповіді: 08 лютого 2019 16:02
Згідно позиції №15 лоту №5 та позиції № 5 лоту № 2 додатку 3 вказано стандарт якості код УКТЗЕД. Відповідно до Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності затвердженого постановою Кбінету Міністірів України від 21 травня 2012р. № 428 код УКТЗЕД є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України "Про митний тариф України", що використовується для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів. Тому код УКТЗЕД не є стандартом якості. Вкажіть будь ласка стандарт якості згідно якого виготовляється ця продукція.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Документи
Дата подання: 06 лютого 2019 16:26
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:58
Згідно додатку 3 "Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар/групу товарів по Лотам 1-5: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт та/або документ, виданий вповноваженим органом, який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі." Вкажіть конкретні документи які Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції, оскільки ці документи не є взаємозамінні та підтверджують різні норм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати супроводжувальні документи на товар/групу товарів по Лотам 1-5: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт та/або документ, виданий вповноваженим органом, який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі.
Таким чином, учасник у складі тендерної пропозиції на товар/групу товарів по Лотам 1-5 надає один з вказаних вище документів або всі вищезазначені документ.
Банківська гарантія
Дата подання: 08 лютого 2019 14:23
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:33
Повторно запитуємо: яким чином зазначити чинність банківської гарантії безпосередьо в банківській гарантії????
Відповідь: Шановний учасник, відповідь на вказане питання вже надано замовником!
Банківська гарантія
Дата подання: 08 лютого 2019 14:49
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:09
Шановний замовник, у наданій Вами відповіді процитовано тендерну документацю та не надано відповідь яким саме чином азначити чинність банківської гарантії безпосередьо в банківській гарантії. Дане питання виникло в банківській установі, яка готує банківську гарантію.
Відповідь: Шановний учасник, банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії.
Або така інформація підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику.
Вимагаємо внести зміни!!!
Дата подання: 08 лютого 2019 17:30
Дата відповіді: 11 лютого 2019 18:24
Для уникнення непорозумінь вимагаємо чітко вказати та внести зміни до тендерної документації стосовно виразу "та/або"
Відповідь: Внесення змін в тендерну докуметацію, в частині виразу "та/або" замовником не передбачається.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001037-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт", Код ЄДРПОУ:39517560
Дата подання: 14 березня 2019 16:00
Неправомірність дій замовника
Під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», ми звернули увагу на те що, технічна частина учасника не відповідає технічним вимогам замовника а саме, сертифікати якості на фарбу ПФ-115 що були надані даним учасником на підтвердження технічним вимогам замовника, не відповідають характеристикам що вказані в Технічних умовах розробника, продукцію якого пропонує ТОВ «Торгівельна столиця».
Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі п. 4 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 ст. 38 Закону За порушення вимог, установленим цим Законом, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, несуть відповідальність згідно із законами України (в тому числі і кримінальну).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 18:31
Щодо вказаного питання прийнято рішення органу оскарження № 3948-р/пк-пз від 03.04.2019 опубліковане 08.04.2019
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001037-a.b5
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт", Код ЄДРПОУ:39517560
Дата подання: 14 березня 2019 16:02
Неправомірність дій замовника
Під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», ми звернули увагу на те що, технічна частина учасника не відповідає технічним вимогам замовника а саме, сертифікати якості на фарбу ПФ-115 що були надані даним учасником на підтвердження технічним вимогам замовника, не відповідають характеристикам що вказані в Технічних умовах розробника, продукцію якого пропонує ТОВ «Торгівельна столиця».
Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі п. 4 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 ст. 38 Закону За порушення вимог, установленим цим Законом, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, несуть відповідальність згідно із законами України (в тому числі і кримінальну).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 березня 2019 16:28
Причина: Вже подана скарга до АМКУ
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001037-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СМЕНА, Код ЄДРПОУ:38918728
Дата подання: 07 березня 2019 13:20
Щодо неправомірної дискваліфікації
Скаргу додаємо в окремому файлі
Скасована
Дата: 07 березня 2019 13:22
Причина: Не додано документ
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001037-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СМЕНА, Код ЄДРПОУ:38918728
Дата подання: 07 березня 2019 13:24
Щодо дискваліфікації
Скаргу додаємо в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2019 11:17
Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки, 44812100-6 Емалі та глазурі, 44812220-3 Водні фарби, 44812400-9 Оздоблювальні матеріали, (фарби, 5 лотів)» (далі – Фарби, 5 лотів) розроблена та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком 3 тендерної документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі «Фарби, 5 лотів».
При цьому Додаток 4 містить інформацію, яка обов`язково зазначається учасником, зокрема найменування предмету закупівлі, найменування товару запропонованого Учасником, одиниці виміру, кількісні та вартісні показники.
Так, ТОВ «Смена» у складі тендерної пропозиції по Лоту 5 надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» та інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в яких найменування товару в запропонованих одиницях виміру та кількості, зазначених учасником по позиціям 5, 6, 8, 9, 10 у Додатках 3 та 4, не відповідає заявленій кількості, яку замовником заплановано купити, зокрема це стосується позиції 6 згідно якої замовник планує закупівлю «Емаль ГФ-92-ХС 2 кг сірий» в кількості 2 кг, а учасником пропонується «Емаль ГФ-92ХС сірий 5 кг та відображається в одиницях виміру – шт.», що не відповідає одиницям виміру та не відповідає кількісним показникам зазначеним у Додатку 3 та 4 тендерної документації.
Таким чином, під час розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Смена» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в цілому, та позиція Скаржника щодо відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції під час закупівлі «Фарби, 5 лотів» є необґрунтованою та безпідставною.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001037-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт", Код ЄДРПОУ:39517560
Дата подання: 14 березня 2019 16:24
Неправомірність дій замовника
Під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», ми звернули увагу на те що, технічна частина учасника не відповідає технічним вимогам замовника а саме, сертифікати якості на фарбу ПФ-115 що були надані даним учасником на підтвердження технічним вимогам замовника, не відповідають характеристикам що вказані в Технічних умовах розробника, продукцію якого пропонує ТОВ «Торгівельна столиця».
Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі п. 4 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 ст. 38 Закону За порушення вимог, установленим цим Законом, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, несуть відповідальність згідно із законами України (в тому числі і кримінальну).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 18:32
Щодо вказаного питання прийнято рішення органу оскарження № 3948-р/пк-пз від 03.04.2019 опубліковане 08.04.2019

Документи подані скаржником

07 березня 2019 13:24
Скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-17-001037-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт", Код ЄДРПОУ:39517560
Дата подання: 14 березня 2019 14:38
Скарга на дію замовника
СКАРГА на бездіяльність та рішення Замовника, якими порушено процедуру закупівлі Замовником торгів - Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «КИЇВВОДОКАНАЛ» (код ЄДРПОУ 03327664) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер оголошення 3470067, номер у Prozorro: UA-2019-01-17-001037-a, ідентифікатор закупівлі: 990e0d32a5fd4c6c9fa3174f2c2441a6. Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП ХІМПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 39517560) (надалі – Підприємство або ТОВ «НВП ХІМПРОДУКТ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки, 44812100-6 Емалі та глазурі, 44812220-3 Водні фарби, 44812400-9 Оздоблювальні матеріали, (фарби, 5 лотів), що зазначено у оголошенні та ТД. 04 березня 2018 року було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення 3470067, номер у Prozorro: UA-2019-01-17-001037-a. За результатами розгляду пропозицій, переможцями визначено: за Лотами 1, 2, 5 – ТОВ «ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ», Лоти 3, 4 - ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес». У відповідності до Протоколу від 04.03.2019 року засідання тендерного комітету ПрАТ «Акціонерна компанія «КИЇВВОДОКАНАЛ» стосовно тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» зазначено: «За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» було встановлено, що вона відповідає вимогам та умовам, встановленим в тендерній документації». Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, прийнято рішення про намір укласти з переможцем ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» договір про закупівлю по лотам 1, 2, 5. Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає дії Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» протиправними та такими, що порушують права та інтереси ТОВ «НВП ХІМПРОДУКТ», як учасника процедури закупівлі, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій: У відповідності до п.15 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі». Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» не відповідала критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, а саме: 1. Під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ», увага була звернута на те, що сертифікати якості на фарбу ПФ-115, виготовлену ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР» та запропоновану Замовнику, що були надані даним учасником на підтвердження технічним вимогам Замовника, значно відрізняються від ТУ У 19428284.001-2000 зі зміною № 1-5 виробника ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР». Згідно ТУ У 19428284.001-2000 зі зміною № 1-5 виробника ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР», було виявлено, що технічні показники, заявлені виробником в ТУ значно відрізняються від показників, вказаних ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ», в копіях сертифікатів якості (в бік технічних характеристик, вказаних Замовником в ТД), а саме: блиск плівки; масова частка нелетких речовин; твердість плівки; укривистість висушеної плівки; стійкість покриття до статичного впливу води; ступінь перетирання; умовна в’язкість. Тобто, майже усі. Цей факт мав вплив на прийняття рішення Замовника щодо вибору переможця. Слід звернути увагу комісії, що фальсифікація документів допускається ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» вже не першого разу: Так, під час проведення закупівлі №2758213, номер у Prozorro: UA-2018-08-01-000406-a, Замовником якого виступала Зміївська теплова електрична станція Публічного акціон
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 17:47
Рішення від 19.03.2019 № 3047.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 17:46
Рішення від 03.04.2019 № 3948.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 21:32

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Фарби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 210 591,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Аукціон

Початок: 25 лютого 2019 12:28
Закінчення: 25 лютого 2019 13:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

463 шт
Лот 1:ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки, 44812100-6 Емалі та глазурі, 44812220-3 Водні фарби, 44812400-9 Оздоблювальні матеріали
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, місто, вул. Лейпцизька, 1-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 139 796,10
UAH з ПДВ
133 795,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 154 399,08
UAH з ПДВ
134 901,48
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт" 190 607,16
UAH з ПДВ
175 028,34
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ЯНТАР 197 948,76
UAH з ПДВ
175 028,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 11:23
Довідка п. 3 ч. 1.pdf
07 березня 2019 11:23
Довідка п. 2 ч. 1.pdf
07 березня 2019 11:23
Довідка МВС.pdf
07 березня 2019 11:23
Довідка стаття 17.pdf
07 березня 2019 11:23
Довідка ДФС.pdf
07 березня 2019 11:23
Довідка п. 8 ч. 1.pdf
23 лютого 2019 20:50
Електронний підпис
23 лютого 2019 20:47
Електронний підпис
23 лютого 2019 20:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 лютого 2019 20:46
Копія Статуту.pdf
23 лютого 2019 20:46
Гарантия_982.zip
23 лютого 2019 20:46
Довідка щодо санкцій.pdf
23 лютого 2019 20:46
Лист-роз_яснення.pdf
23 лютого 2019 20:46
Довкілля.pdf
23 лютого 2019 20:46
Гарантия_983.zip
23 лютого 2019 20:46
Гарантия_981.zip
23 лютого 2019 20:46
Гарантия_980.zip
23 лютого 2019 20:46
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
23 лютого 2019 20:46
Гарантия_979.zip
23 лютого 2019 20:46
Licence.zip
23 лютого 2019 20:46
Висновки СЕС.pdf
23 лютого 2019 20:46
Довідка стаття 17.pdf
23 лютого 2019 20:46
Оригінал Статуту.pdf
23 лютого 2019 20:46
Довідка працівники.pdf
23 лютого 2019 20:46
Оригінал витягу ПДВ.pdf
23 лютого 2019 20:46
Копія витягу ПДВ.pdf
23 лютого 2019 20:46
Проект договору.pdf

Публічні документи

23 лютого 2019 14:55
СЕС Емаль ПФ-266 Ролакс.pdf
23 лютого 2019 14:55
СЕС wet rooms Farbex.pdf
23 лютого 2019 14:55
СЕС Ceresit.pdf
23 лютого 2019 14:55
ГФ-021 черв-кор.pdf
23 лютого 2019 14:54
ГФ-021 сіра.pdf
23 лютого 2019 14:54
СЕС ПФ 115 фарбпром.pdf
23 лютого 2019 14:54
Витяг повний.pdf
23 лютого 2019 14:54
Довідка анал договора.pdf
23 лютого 2019 14:54
Довідка працівники.pdf
23 лютого 2019 14:54
Довідка санкції.pdf
23 лютого 2019 14:54
Накладные ЦРЕКМ.pdf
23 лютого 2019 14:54
Доверенность.jpg
23 лютого 2019 14:54
006 Лист відгук.pdf
23 лютого 2019 14:54
Захист довкілля.pdf
23 лютого 2019 14:54
інфа щодо підпису.pdf
23 лютого 2019 14:54
Проект договору.pdf
23 лютого 2019 14:54
Свідотство ПДВ.pdf
23 лютого 2019 14:54
Статут Заверено.pdf
23 лютого 2019 14:54
Цінова ЛОТ 1.pdf
23 лютого 2019 14:54
Licence.zip
23 лютого 2019 14:54
Dovirenist O.V.Ryzhiy (1).zip
23 лютого 2019 14:53
платіжка банк лот 1.pdf
23 лютого 2019 14:53
Гарантия_1016.zip

Публічні документи

22 лютого 2019 16:47
Ліцензія.zip
22 лютого 2019 16:47
Гарантия_454.zip
22 лютого 2019 16:47
33-Сертифікат-якості-6.PDF
22 лютого 2019 16:47
24-Довідка про санкції.PDF
22 лютого 2019 16:47
20-Довідка про фіз осіб.PDF
22 лютого 2019 16:47
14-Довідка про ЄДР.PDF
22 лютого 2019 16:47
08-Витяг з ЄДР.PDF
22 лютого 2019 16:46
04-ЕДРПОУ-Оригінал.pdf
22 лютого 2019 16:46
01-ВИТЯГ ПДВ-Оригінал.pdf

Публічні документи

24 лютого 2019 15:03
Технічні документи.pdf
24 лютого 2019 15:02
проект договору.pdf
24 лютого 2019 15:02
платіжне доручення.pdf
24 лютого 2019 15:02
лист ПрАТ.pdf
24 лютого 2019 15:02
Копія Статут ПрАТ.pdf
24 лютого 2019 15:02
Довіреність.pdf
24 лютого 2019 15:02
довідка про санкції.pdf
24 лютого 2019 15:01
довідка про резидента.pdf
24 лютого 2019 15:00
Витяг ПДВ.pdf
24 лютого 2019 15:00
Витяг ЄДР 150219.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт"

ПрАТ ЯНТАР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#33300207
Переможець 133 795,80
UAH з ПДВ
04 березня 2019 19:07

Документи

04 березня 2019 19:06
Електронний підпис
04 березня 2019 19:00
Повідомлення про намір
04 березня 2019 19:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 19:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#33300207
133 795,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 19:06
Електронний підпис
04 березня 2019 19:00
Повідомлення про намір
04 березня 2019 19:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 15:43
Звіт про виконання Торгівельна Столиця 693.docx укладений
22 липня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:51
ПОВІДОМЛЕННЯ 1 ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ 693.docx зміни до договору
26 грудня 2019 17:49
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 18:45
Договір укладений
11 квітня 2019 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 26 090,18 (двадцять шість тисяч дев’яносто грн. 18 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 133 795,80 (сто тридцять три тисячі сімсот дев’яносто п’ять грн. 80 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 111 496,50 (сто одинадцять тисяч чотириста дев’яносто шість грн. 50 коп.), ПДВ – 22 299,30 (двадцять дві тисячі двісті дев’яносто дев’ять грн. 30 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 159 885,98 (сто п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять грн. 98 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 133 238,32 (сто тридцять три тисячі двісті тридцять вісім грн. 32 коп.), ПДВ – 26 647,66 (двадцять шість тисяч шістсот сорок сім грн. 66 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 693/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 76 510,86
UAH (в тому числі ПДВ 12 751,81 UAH)