Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Очікувана вартість
343 000,00 UAH
UA-2019-01-17-000937-a ed42ee16f95d4e148c807c993fe91351
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатюк Микола Іванович

+380334432473 Nemk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ДВНЗ Нововолинський електромеханічнийколедж
Код ЄДРПОУ: 04656909
Місцезнаходження: 45412, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, Шахтарська, 16
Контактна особа: Ігнатюк Микола Іванович
+380334432473
Nemk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується, як виняток, у наслідок відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 Гкал
Ціна за одиницю: 1888.84UAH з ПДВ
Послуги. Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Шахтарська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

17 січня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000046 ● cd345f7cdfef428c9347848d9d7eb36a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-17-000937-a від 17.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Нововолинськтеплокомуненерго» Житлово-комунального об’єднання Нововолинської міської ради
#00185382
Переможець 343 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 17:31

Документи

17 січня 2019 17:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Нововолинськтеплокомуненерго» Житлово-комунального об’єднання Нововолинської міської ради
#00185382
343 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 17:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 01 до Договору 89.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 14:24
Підписаний договір укладений
24 січня 2019 13:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги. Послуги з централізованого постачання теплової енергії 181 Гкал 1 888,84
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги. Послуги з централізованого постачання теплової енергії 181 Гкал 1 888,84
UAH з ПДВ