Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи
(ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
Очікувана вартість
74 491 416,00 UAH
UA-2019-01-17-000849-b ● 625c3ab6dc404c48b6febf88c0098d1b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
Код ЄДРПОУ: | 03768026 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Черевко Микола Васильович 380672396815 sportkomplex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 74 491 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 372 457,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи
(ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю робіт:
«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва» повинна бути виконана відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням вимог проекту, Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно- правових актів з охорони праці та промислової безпеки.
При цьому:
1. Підрядник виконує усі види робіт згідно проекту, ДБН, ДСТУ відомості обсягів робіт, переліку необхідного устаткування, меблів, інвентарю. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати проектнійй документації, державним стандартам і технічним умовам.
4. При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість.
5. Замовник на протязі проведення робіт з реконструкції проводить технічний нагляд з метою дотримання норм ДСТУ ( ДБН ) .
6. На підставі ДБН А.3.1-5:2016 підрядник повинен пред’являти замовнику повний пакет виконавчої документації в т.ч. акти на демонтаж та акти на приховані роботи. В протилежному випадку зазначені роботи до оплати прийматися не будуть.
7. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника.
8. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
9. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
10. Якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
Додаткова та необхідна інформація міститься у Відомісті обсягів робіт
по закупівлі «Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Додаток 1 до тендерної документації.
Вся необхідна інформація міститься в тендерній документації з додатками та проекті, які приєднані до даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
(ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю робіт:
«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва» повинна бути виконана відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням вимог проекту, Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно- правових актів з охорони праці та промислової безпеки.
При цьому:
1. Підрядник виконує усі види робіт згідно проекту, ДБН, ДСТУ відомості обсягів робіт, переліку необхідного устаткування, меблів, інвентарю. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати проектнійй документації, державним стандартам і технічним умовам.
4. При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість.
5. Замовник на протязі проведення робіт з реконструкції проводить технічний нагляд з метою дотримання норм ДСТУ ( ДБН ) .
6. На підставі ДБН А.3.1-5:2016 підрядник повинен пред’являти замовнику повний пакет виконавчої документації в т.ч. акти на демонтаж та акти на приховані роботи. В протилежному випадку зазначені роботи до оплати прийматися не будуть.
7. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника.
8. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
9. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
10. Якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
Додаткова та необхідна інформація міститься у Відомісті обсягів робіт
по закупівлі «Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Додаток 1 до тендерної документації.
Вся необхідна інформація міститься в тендерній документації з додатками та проекті, які приєднані до даної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужній, 33-а у Дніпровському районі м. Києва». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи
(ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
(ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02218, Україна, місто Київ, Київ, вул. Райдужна 33а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2019
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 21:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 21:29 |
Перелік змін до ТД Закупівлі.docx | |
31 січня 2019 21:29 |
ТД__Реконструкцiя_ФОК_Райдужна_33а на 2019 р(v4)НовД(ЗМІНИ)..doc | |
17 січня 2019 13:34 |
[20-09-2018 16.03.02]Проект .rar |
31 січня 2019 21:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2019 21:29 |
Перелік змін до ТД Закупівлі.docx
|
|||
31 січня 2019 21:29 |
ТД__Реконструкцiя_ФОК_Райдужна_33а на 2019 р(v4)НовД(ЗМІНИ)..doc
|
|||
17 січня 2019 13:34 |
[20-09-2018 16.03.02]Проект .rar
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" |
72 281 049,35
UAH з ПДВ
|
72 281 049,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРІНВЕСТКАПІТАЛ" |
74 395 563,73
UAH з ПДВ
|
74 395 563,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" #35000046 |
Переможець |
72 281 049,35
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 17:08
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Рішення Київської міської ради № 416/6467 від 13.12.2018 «Про бюджет міста Києва на 2019 рік», «Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки», а саме розподілу асигнувань у 2019 році на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів, а також умов тендерної документації публічної закупівлі № UA-2019-01-17-000849-b 1.1. Викласти п.4.1. договору підряду № 282-Р від 28 лютого 2019 року у наступній редакції: «Вартість робіт по договору визначається пропозицією переможця торгів щодо ціни закупівлі, і є Договірною ціною по даному Договору. Договірна ціна (Додаток 3) є твердою, підтверджується кошторисними розрахунками виконаними в програмному комплексі АВК 5 згідно «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток 4) та становить: 72 281 049,35 грн. (сімдесят два мільйони двісті вісімдесят одна тисяча сорок дев’ять гривень 35 коп.), в тому числі ПДВ 12 044 027,18 грн. (дванадцять мільйонів сорок чотири тисячі двадцять сім гривень 18 коп.). Обсяг фінансування робіт за Договором на 2019 календарний рік складає 39 000 000,00 грн. (тридцять дев’ять мільйонів гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ-20% - 6 500 000,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Виконання договору на залишкову суму буде здійснене за умови затвердження Київською міською радою бюджету міста Києва на 2020 рік на виконання «Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки» шляхом укладання додаткової угоди до цього Договору. Договірна ціна може зменшуватись при погодженні з Замовником у разі зміни обсягів робіт. В разі збільшення обсягів робіт при збільшенні договірної ціни проводиться переговорна процедура. |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 від12.03.2019 Дог №282-Р від28.02.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, на підставі взаємної згоди та вільного волевиявлення, у зв’язку з отриманням дозволу на виконання будівельних робіт, домовилися викласти Календарний графік виконання робіт (додаток №2 до договору підряду № 282-Р від 28 лютого 2019 року) в новій редакції. 2. Всі інші умови договору підряду № 282-Р від 28 лютого 2019 року залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДодУг№2 13.05.2019 Д№282-Р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, на підставі взаємної згоди та вільного волевиявлення, у зв’язку зі складними погодними умовами у червні 2019 року (підвищеною середньодобовою температурою повітря), а також зміною реквізитів Підрядника, домовилися внести наступні зміни та доповнення до Договору, а саме: 1. Викласти Календарний графік виконання робіт (додаток №2 до договору підряду № 282-Р від 28 лютого 2019 року) в новій редакції. 2. Викласти реквізити Підрядника в новій редакції. . |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 липня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
72 281 049,35
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Встановлення факту суттєвої розбіжності вартості виконання робіт, а також невідповідності проектних рішень |