Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо
Очікувана вартість
1 007 660,00 UAH
UA-2019-01-17-000848-b ● a181d951f5d2458e93403b893eaf2440
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 37795085 |
Місцезнаходження: | 76026, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Гетьмана Мазепи, 162а |
Контактна особа: |
Фабуляк Оксана Ігорівна 0342782384 Rytualtut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 007 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 038,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Зазначені в технічному завданні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000 літр
Бензин А95, бензин А92, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76026, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи,162а, вул. Побутова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 13:33 |
Тендерна документація (паливо).doc | |
22 січня 2019 13:31 |
Перелік змін.doc | |
22 січня 2019 13:31 |
Проект договору.doc | |
22 січня 2019 13:31 |
Технічне завдання.doc | |
22 січня 2019 13:29 |
Тендерна документація (паливо).doc |
22 січня 2019 13:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2019 13:33 |
Тендерна документація (паливо).doc
|
|||
22 січня 2019 13:31 |
Перелік змін.doc
|
|||
22 січня 2019 13:31 |
Проект договору.doc
|
|||
22 січня 2019 13:31 |
Технічне завдання.doc
|
|||
22 січня 2019 13:29 |
Тендерна документація (паливо).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-17-000848-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 05 лютого 2019 14:42
Про невиконання умов тендерної документації
ТзОВ “Лівайн Торг” кваліфікаційною комісією як переможець торгів. Просимо тендерному комітету звернути увагу на наступне.
1. Договір, підписаний між ТзОВ “Лівайн Торг” та ПАТ “Укранфта” (договір зберігання) №12/01/01/181-Р діє тільки до 31.05.2018 р. Додаткову угоду про пролонгацію договору ми не побачили. 2. Не додано довідки, яка вимагалась Замовником, про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України “Про санкції”.3. Проект договору про закупівлю не завірений на кожній сторінці з зазначенням “згідні з проектом договору”, як це вимагалось тендерною документацією.
Просимо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
1. Договір, підписаний між ТзОВ “Лівайн Торг” та ПАТ “Укранфта” (договір зберігання) №12/01/01/181-Р діє тільки до 31.05.2018 р. Додаткову угоду про пролонгацію договору ми не побачили. 2. Не додано довідки, яка вимагалась Замовником, про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України “Про санкції”.3. Проект договору про закупівлю не завірений на кожній сторінці з зазначенням “згідні з проектом договору”, як це вимагалось тендерною документацією.
Просимо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2019 10:48
Розглянувши вимогу про усунення порушення номер: UA-2019-01-17-000848-b.b1 учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086 дата подання: 05 лютого 2019 14:42 Про невиконання умов тендерної документації, повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом Замовника розглянуто зміст вимоги про усунення порушення в якій зазначено що
- Договір, підписаний між ТзОВ “Лівайн Торг” та ПАТ “Укранфта” (договір зберігання) №12/01/01/181-Р діє тільки до 31.05.2018 р.;
- Додаткову угоду про пролонгацію договору вами не виявлено;
- ТзОВ “Лівайн Торг” не додано довідки, яка вимагалась Замовником, про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України “Про санкції”;
- Проект договору про закупівлю не завірений на кожній сторінці з зазначенням “згідні з проектом договору”, як це вимагалось тендерною документацією.
Разом з тим, Замовник зобов’язаний проводити процедуру «Відкриті торги» у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», який визначає що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Крім того, ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції, при чому у даному переліку в числі таких підстав не передбачено вимог (скарг) інших учасників. Таким чином, надані вами відомості можуть мати виключно інформативний характер.
Тендерним комітетом Замовника розглянуто зміст вимоги про усунення порушення в якій зазначено що
- Договір, підписаний між ТзОВ “Лівайн Торг” та ПАТ “Укранфта” (договір зберігання) №12/01/01/181-Р діє тільки до 31.05.2018 р.;
- Додаткову угоду про пролонгацію договору вами не виявлено;
- ТзОВ “Лівайн Торг” не додано довідки, яка вимагалась Замовником, про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України “Про санкції”;
- Проект договору про закупівлю не завірений на кожній сторінці з зазначенням “згідні з проектом договору”, як це вимагалось тендерною документацією.
Разом з тим, Замовник зобов’язаний проводити процедуру «Відкриті торги» у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», який визначає що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Крім того, ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції, при чому у даному переліку в числі таких підстав не передбачено вимог (скарг) інших учасників. Таким чином, надані вами відомості можуть мати виключно інформативний характер.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-000848-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 лютого 2019 16:52
Щодо акцепту пропозиції ПП ОККО КОНТРАКТ
У зв’язку з акцептом пропозиції ПП “ОККО КОНТРАКТ” ми звернули увагу на наступне. 14 лютого 2019 року опублікований Протокол засідання тендерного комітету КП “Міська ритуальна служба” з рішенням про відхилення пропозиції ТОВ “ВОГ КАРД”. Причини вказані наступні. 1.). “згідно п.5 додатку 1...Замовник не надав підтверджуючих документів щодо талонів власної торгової марки”...По-перше, в Додатку 1 немає пункту 5 ..але тим не менше, ТОВ “ВОГ КАРД” в складі пропозиції надані всі необхідні документи щодо талонів власної торгової марки, а саме - файли з документами “Договори купівлі-продажу та зберігання”, де міститься абсолютно детальна інформація про талони, сканокопія з оригіналу гарантійного листа від Зберігача, лист з кольоровим зображенням талонів та паливних карт...тощо. Досвід участі у багатьох аналогічних торгах доказує, що цих документів завжди було достатньо. Але тендерним комітетом в Протоколі прописано, що цього просто не достатньо без вказання чого саме не достатньо. В пропозиції ж Учасника ПП ОККО Контракт немає навіть тієї інформації по талонах, які надано ТОВ “ВОГ КАРД”. Ми не побачили жодних документів щодо талонів власної торгової марки, зображень, договорів тощо. 2.). Наступне зауваження, яке було в Протоколі по відхиленню ТОВ ВОГ КАРД - “...учасник частину документів надав в чорно-білому форматі...що не відповідає розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції...” . Тендерна комісія не вказала, які саме документи так подані? Без жодної конкретики. Всі абсолютно документи ТОВ “ВОГ КАРД” відскановані були належним чином. В пропозиції ОККО-Контракт насправді є чимало документів у чорно-білому форматі.
Зважаючи на вище зазначене, пропозиція ПП ОККО КОНТРАКТ містить суттєві помилки, на які тендерний комітет з якоїсь причини не звернув уваги. Ці помилки не можуть бути визнані формальними, так як в Протоколі про відхилення ТОВ “ВОГ КАРД” саме вони є причинами відхилення вказаного Учасника. До речі, до останнього пункту зауваження в протоколі відхилення ТОВ ВОГ КАРД про відстань до найближчої АЗК WOG більше 3 км (насправді 3,5 км)— заперечень немає, це відповідає дійсності, але навіщо вказувати додатково надумані причини для відхилення Учасника тільки для того щоб акцептувати іншого.
Рекомендуємо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет для розгляду цієї справи.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на вище зазначене, пропозиція ПП ОККО КОНТРАКТ містить суттєві помилки, на які тендерний комітет з якоїсь причини не звернув уваги. Ці помилки не можуть бути визнані формальними, так як в Протоколі про відхилення ТОВ “ВОГ КАРД” саме вони є причинами відхилення вказаного Учасника. До речі, до останнього пункту зауваження в протоколі відхилення ТОВ ВОГ КАРД про відстань до найближчої АЗК WOG більше 3 км (насправді 3,5 км)— заперечень немає, це відповідає дійсності, але навіщо вказувати додатково надумані причини для відхилення Учасника тільки для того щоб акцептувати іншого.
Рекомендуємо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет для розгляду цієї справи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 14:38
Розглянувши вимогу № UA-2019-01-17-000848-b.c2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086 дата подання: 15 лютого 2019 щодо акцепту пропозиції ПП ОККО КОНТРАКТ, повідомляємо наступне.
- У п.5. Технічного завдання, що є додатком до Тендерної документації визначено що Учасник торгів повинен мати талони власної торгової марки (картки, універсальні бланки - дозволи), за якими можна отримати на АЗС бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо – що є однією з умов тендерної пропозиції.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" подано взірці штрих-карток, викладені у додатку до договору зберігання №28/12 від 28.12.2018р., однак дані взірці не підтверджують наявність власної торгової марки, крім того ТОВ "ВОГ КАРД" не подано ліцензійний договір на використання знаків для товарів і послуг, дані обставини свідчать про відсутність в ТОВ "ВОГ КАРД" власної торгової марки. В той же час ПП ОККО КОНТРАКТ у складі поданої пропозиції надало Ліцензійний договір №1/1-6-18/1 від 01 січня 2018 року у якому зазначено перелік знаків для товарів і послуг, а саме №126822, № 30207 та № 117413 що відповідає умовам тендерної документації.
- У поданій вимозі ТОВ "ВОГ КАРД" подав підтвердження невідповідності поданої ним пропозиції умовам тендерної документації , що відображено у наступній частині речення вимоги: «До речі, до останнього пункту зауваження в протоколі відхилення ТОВ ВОГ КАРД про відстань до найближчої АЗК WOG більше 3 км (насправді 3,5 км)— заперечень немає, це відповідає дійсності»
Таким чином, беручи до уваги викладене, прийняте Замовником рішення не підлягає скасуванню.
- У п.5. Технічного завдання, що є додатком до Тендерної документації визначено що Учасник торгів повинен мати талони власної торгової марки (картки, універсальні бланки - дозволи), за якими можна отримати на АЗС бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо – що є однією з умов тендерної пропозиції.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" подано взірці штрих-карток, викладені у додатку до договору зберігання №28/12 від 28.12.2018р., однак дані взірці не підтверджують наявність власної торгової марки, крім того ТОВ "ВОГ КАРД" не подано ліцензійний договір на використання знаків для товарів і послуг, дані обставини свідчать про відсутність в ТОВ "ВОГ КАРД" власної торгової марки. В той же час ПП ОККО КОНТРАКТ у складі поданої пропозиції надало Ліцензійний договір №1/1-6-18/1 від 01 січня 2018 року у якому зазначено перелік знаків для товарів і послуг, а саме №126822, № 30207 та № 117413 що відповідає умовам тендерної документації.
- У поданій вимозі ТОВ "ВОГ КАРД" подав підтвердження невідповідності поданої ним пропозиції умовам тендерної документації , що відображено у наступній частині речення вимоги: «До речі, до останнього пункту зауваження в протоколі відхилення ТОВ ВОГ КАРД про відстань до найближчої АЗК WOG більше 3 км (насправді 3,5 км)— заперечень немає, це відповідає дійсності»
Таким чином, беручи до уваги викладене, прийняте Замовником рішення не підлягає скасуванню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
844 800,00
UAH з ПДВ
|
844 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
862 920,00
UAH з ПДВ
|
862 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
867 240,00
UAH з ПДВ
|
867 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
844 800,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 14:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
862 920,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 10:16
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
867 240,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 13:20
|
ОККО ДОДАТКОВА УГОДА.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 07:55
|
Додаткова угода 3 паливо.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 07:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:48
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2019 14:57
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 11:54
|
Договаір ОККО.pdf | укладений |
28 лютого 2019 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі змінами ціни товару на паливному ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30ПК-3145/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 30ПК-3145/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, сума додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 30ПК-3145/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30ПК-3145/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |