Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Бериславської районної ради "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" |
Код ЄДРПОУ: | 35329123 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул.Успенська, буд.10 |
Контактна особа: |
Тиркало Роман Михайлович +380554676273 bertercentre@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 274 149,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 13:23 |
ТД вугілля 1.doc |
21 січня 2019 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2019 13:23 |
ТД вугілля 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-01-000606 ● 99104a8dc28e41dcbb84e8639658fcf3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2019 № 58
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-17-000436-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-04 10:11:57
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-17-000436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що п.1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 01.02.2019 15:00, що суперечить кінцевому строку подання тендерних пропозицій визначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо посилання в п.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на документи, які втратили чинність, а саме Указ Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати те, що тендерна документація не відповідає вимогам «Примірній тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги», яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680), а саме додатки тендерної документації повинні завантажуватись до електронної системи закупівель окремими файлами?
4. Просимо надати документальне підтвердження щодо підтвердження правомірності відхилення пропозиції ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО»?
5. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо визначення пропозиції ПП «ШАТАНЕЛЬ» найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам Тендерної документації, всупереч тому, що в наданій учасником ПП «ШАТАНЕЛЬ» Довідці (стор.2 файлу Гарантійний лист і довідка виробника.pdf) не зазначено будь-яке словесне чи зображувальне (графічне) позначення, що прямо чи опосередковано вказує на географічне місце походження товару?
6. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо укладання договору, тоді, як переможцем ПП «ШАТАНЕЛЬ» не завантажено протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-05 13:37:16
Південний офіс Держаудитслужби (Херсонська область)
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
"ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
(НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)"
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Успенська, 10 м. Берислав, Херсонська область, 74300
тел./факс 8 (05546) 7 62 73 e mail: bertercentre@ukr. net ЄДРПОУ 35329123
_________________ № ________________
на № _____________від______________ Південний офіс Держаудитслужби (Херсонська область)
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі твердого палива в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-М-2019-03-01-000606 надаємо наступні пояснення:
1. При публікації тендерної документації було допущено механічну описку і
надруковано строк подання тендерних пропозицій - 01.02.2019 15:00 замість 07.02.2019 15:00, однак дана помилка несуттєва, оскільки в електронній системі торгів було оприлюднений та обліковувався правильний строк подання тендерних пропозицій.
2. 18.01.2019 року ВРУ прийнято Закон України "Про особливості державної
політики щодо забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях в Донецькій і Луганській областях". Тендерна Документація готувалася до 15.01.2019 року і питання законності поставки вугілля з території тимчасово окупованих територій було не визначеним до прийняття вищезазначеного Закону. Тому було прийнято рішення про надання інформації стосовно походження вугілля, а вже її трактування стало можливим після прийняття Закону (підписаний Президентом 20.02.2019, опубліковано в парламентській газеті "Голос України" 23.02.2019 року).
3. Тендерна документація дійсно не відповідає вимогам Наказу № 680 в частині
необхідності завантаження додатків тендерної документації окремими файлами. У даному випадку із-за технічних помилок (технічної неможливості) при завантаженні документів в електронну систему торгів не завантажено додатки ТД окремими файлами. Було здійснено спробу завантажити файли додатків до тендерної документації окремими файлами, але щоразу надходило повідомлення про збій у зв'язку або помилки передачі даних. Також здійснено спробу завантажити ТД і додатки одним заархівованим файлом, однак і ця спроба виявилася невдалою (інформація взагалі не відобразилася на сторінці "закупівлі", що призвело до скарги). Тому було прийнято рішення завантажити ТД і додатки до неї одним файлом в форматі мікрософт ворд.
4. Територіальним центром направлено відповідний запит про підтвердження справжності документів прикріплених ТОВ "Таврія Теплоенерго" до тендерної пропозиції. (сканкопії запиту і відповіді на нього додаються).
5. У довідці зазначено законність походження вугілля, додаткову інформацію не
вимагали, оскільки відповідальність за зміст довідки несе організація, що її надала.
6. ПП "Шатанель" дійсно не завантажило протягом 5 днів з дати оприлюднення
повідомлення про намір укласти договір, довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону. Однак, відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Секретарем тендерного комітету перевірено у відкритих єдиних державних реєстрах підстави щодо відмови в участі у процедурі закупівлі ПП "Шатанель" згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У результаті перевірки підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі ПП «Шатанель» не отримано. Перевірка проводилася на офіційних сайтах corruptinfo.nazk.gov.ua (не притягнення за корупцію), kap.minjust.gov.ua, а також usr.minjust.gov.ua.
Для більш детальних пояснень надаємо сканкопії оригіналів документів, які зазначені нижче.
Додатки:
1. Запит по ТОВ "Таврія Теплоенерго", 1 арк.
2. Відповідь по ТОВ "Таврія Теплоенерго", 1 арк.
3. Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом ПП "Шатанаель", 1 акр.
4. Довідка МВС на уповноважену особу ПП "Шатанель", 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
всі рішення прийнято на засідянні тендерного комітету, протокол та додаток до протоколу засідання тендерного комітету додається
2019-03-14 18:06:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
182 940,00
UAH з ПДВ
|
171 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ" |
207 000,00
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕНЕРГОАВЕРС |
209 880,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" |
213 000,00
UAH з ПДВ
|
213 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
217 500,00
UAH з ПДВ
|
217 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Відхилено |
171 940,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 11:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ" #40930545 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 15:33
|
звіт | укладений |
13 березня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 11:01
|
договір вугілля | укладений |
28 лютого 2019 10:59
|