Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вул.Конякіна в м.Луцьку
Очікувана вартість
4 080 000,00 UAH
UA-2019-01-17-000435-c 9e487e420b6548579702128a026c7318
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмель Наталія

+380332724050 asu@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:44
Очікувана вартість: 4 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вул.Конякіна в м.Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Конякіна, Луцьк, Волинська обл., 43000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2019 16:08
Дата відповіді: 24 січня 2019 20:27
Доброго дня! Просимо Вас надати роз'яснення щодо наступних питань, які мають відношення до ціноутворення тендерної пропозиції: 1. Просимо Вас зазначити висоту оцинкованої опори, від якої залежить ціна самої опори; 2. Просимо вказати колір світла світильників у кельвінах; 3. Просимо Вас надати проект реконсрукції лінії або поопорну схему монтажу реконструкції лінії. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Програмування демпінгу світильників відповідно до пори доби та географічного розташування м. Луцька буде обговорено з переможцем тендеру додатково. Але в обов’язковому порядку кожен світильник має бути обладнаний демінгом який програмується;
2. Колір світильників у кельвінах від 3800-5400;
3. Мінімальний гарантійний термін світильників 10 років незалежно від виробника;
4. Відхилення від потужності можливі, але лише в сторону збільшення (наприклад зазначено 60 W може бути 64 W );
5. Вся необхібна інформація по терміналу виконавчого пункту зазначена в технічній документації;
6. Висота оцинкованих опор становить 7,5 м (схема додається);
7. З поопорною схемою монтажу Ви можете ознайомитись у відділі обліку та звітності Виконавчого комітету Луцької міської ради за адресою м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 19, тел. (0332) 777 938;
Додаткова графічна інформація буде вам надіслана на електронну скриньку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-000435-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ, Код ЄДРПОУ:34084649
Дата подання: 01 березня 2019 17:45
Скарга
Скарга на рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Луцької міської ради від 19 лютого 2019 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 15:43
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ» не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000026 ● 5cf513f1cf99435594a5d8e707286af7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-17-000435-с від 17.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-06 15:38:57

Щодо надання роз'яснення

Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи положення Закону, Виконавчим комітетом Луцької міської ради (далі – Замовник) правомірно внесено вимогу в тендерну документацію про надання переможцем торгів за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таку вимогу було передбачено Замовником для об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, перевірки відповідності об’ємів та кількості людино-годин, зазначених у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Крім того, учасники торгів не звертались через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Також, незрозумілим лишається виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року, адже є висновок від 27.02.219 щодо закупівлі UA-2019-01-17-000155-a, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій ПП Інтеренергоінвест, ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ, ТОВ Західтехноресурс – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.

Отже, враховуючи два різні аналізи за результатами моніторингу закупівель (підстави відхилення учасників однакові у двох закупівлях) просимо роз'яснити порядок виконання п.3 ч.2 Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інтеренергоінвест 3 754 039,04
UAH з ПДВ
2 648 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ 3 799 998,00
UAH з ПДВ
2 648 990,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західтехноресурс 4 080 000,00
UAH з ПДВ
2 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство 3 951 058,90
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО" 3 702 169,00
UAH з ПДВ
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 3 479 818,80
UAH з ПДВ
3 048 276,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 3 560 890,80
UAH з ПДВ
3 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" 3 989 061,60
UAH з ПДВ
3 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 15:12
Тендерна пропозиція
13 лютого 2019 10:44
Тендерна пропозиція
13 лютого 2019 10:44
Кошторис
31 січня 2019 18:30
Електронний підпис
31 січня 2019 18:28
Проект Договору.PDF
31 січня 2019 18:28
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.zip
31 січня 2019 18:28
ЗВІТНІСТЬ.zip
31 січня 2019 18:28
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.zip
31 січня 2019 18:28
ДОВІДКИ ТА ЛИСТИ.zip
31 січня 2019 18:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 12:07
Електронний підпис
31 січня 2019 12:00
Фінанасовий звіт.pdf
31 січня 2019 12:00
Статут.pdf
31 січня 2019 12:00
Ліцензія.pdf
31 січня 2019 12:00
Договір підряду.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка працівники1.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка підпис.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка обладнання.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка корупція1.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка корупція.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка досвід.pdf
31 січня 2019 12:00
Довідка банкрутство.pdf
31 січня 2019 12:00
Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2019 12:00
Виписка.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 18:06
Електронний підпис
31 січня 2019 18:05
додаток 7.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 1 Конякіна.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 6.1.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 10 Конякіна.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.7.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.4.pdf
31 січня 2019 18:05
Додаток 3 Конякіна.imd
31 січня 2019 18:05
додаток 5.6.jpg
31 січня 2019 18:05
додаток 2.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 2.3.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.5.jpg
31 січня 2019 18:05
додаток 6.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 6.2.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 2.1.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.2.jpeg
31 січня 2019 18:05
додаток 2.2.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.1.jpeg
31 січня 2019 18:05
Додаток 4.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 9.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.pdf
31 січня 2019 18:05
додаток 5.3.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 15:27
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:25
Довідка.pdf
03 квітня 2019 15:25
Довідка з податкової.pdf
03 квітня 2019 15:25
Dovidka з УМВС.pdf
07 березня 2019 13:31
Електронний підпис
07 березня 2019 13:31
Кошторис після аукціону.rar
31 січня 2019 16:37
Електронний підпис
31 січня 2019 16:35
Лист зобовязання.pdf
31 січня 2019 16:35
2124_кал.план.xls
31 січня 2019 16:35
2124_вр.XLS
31 січня 2019 16:35
2124_к.XLS
31 січня 2019 16:35
Пояснююча записка.doc
31 січня 2019 16:35
2124_рср.XLS
31 січня 2019 16:35
2124_ор.XLS
31 січня 2019 16:35
2124_рп.XLS
31 січня 2019 16:35
2124_дц.XLS
31 січня 2019 16:35
2124_.bdcu
31 січня 2019 16:35
Календарний план.pdf
31 січня 2019 16:35
Відомість ресурсів.pdf
31 січня 2019 16:35
Локальний кошторис.pdf
31 січня 2019 16:35
Проект договору.pdf
31 січня 2019 16:35
Сертифікати.pdf
31 січня 2019 16:35
Паспорт ТЕСЕО АМПЕРА.pdf
31 січня 2019 16:35
Технічне завдання.pdf
31 січня 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 16:35
Реєстр.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 10:09
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:01
ДЦ та розрахунки.rar
01 лютого 2019 10:01
22. Паспорт.pdf
01 лютого 2019 10:01
16. Проект договору.pdf
01 лютого 2019 10:01
14. Дозвіл та ліцензія.pdf
01 лютого 2019 10:01
13. Копія Статут.pdf
01 лютого 2019 10:01
8. ст.17.pdf
01 лютого 2019 10:01
5. Довідка працівники.pdf
01 лютого 2019 10:01
4. Довідка ИТР.pdf
01 лютого 2019 10:00
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 09:40
Електронний підпис
01 лютого 2019 09:08
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 13:28
Світильники.zip
31 січня 2019 13:28
Лист-зобовязання.pdf
31 січня 2019 13:28
Довідки.pdf
31 січня 2019 13:28
Витяг ПДВ.PDF
31 січня 2019 13:28
Л_ценз_я.pdf
31 січня 2019 13:28
Дозв_л.pdf
31 січня 2019 13:28
Виписка.PDF
31 січня 2019 13:28
Опис 1.pdf
31 січня 2019 13:28
Статут.PDF
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 8.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 7.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 6.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 5.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 4.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 3.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 2.pdf
31 січня 2019 13:28
КБ2, КБ3 1.pdf
31 січня 2019 13:28
Договір САД.pdf
31 січня 2019 13:28
Договір МІКС ЛАЙТ.PDF
31 січня 2019 13:28
КБ2,КБ3.pdf
31 січня 2019 13:28
Договірна ціна_3.pdf
31 січня 2019 13:28
Договірна ціна_2.pdf
31 січня 2019 13:28
Договірна ціна_1.pdf
31 січня 2019 13:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 15:44
Електронний підпис
31 січня 2019 15:43
Електронний підпис
31 січня 2019 15:42
Електронний підпис
31 січня 2019 15:26
Статут та опис.pdf
31 січня 2019 15:26
Ліцензія і дозволи.pdf
31 січня 2019 15:26
172.imd
31 січня 2019 15:26
Лист щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інтеренергоінвест

ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ

ТОВ Західтехноресурс

Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство

КП "ЛУЦЬКСВІТЛО"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Інтеренергоінвест
#34844181
Відхилено 2 648 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 09:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ
#34084649
Відхилено 2 648 990,40
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 17:26
ТОВ Західтехноресурс
#40940239
Відхилено 2 649 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 10:27
Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство
#33166311
Відхилено 2 650 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 17:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО"
#30555550
Переможець 2 998 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 16:04

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Інтеренергоінвест #34844181

№ рішення у справі

13

Дата рішення у справі

19.11.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Волинського ТВ

Документи

12 лютого 2019 09:06
Електронний підпис
12 лютого 2019 09:06
Protokol_Konjakina.pdf

Документи

20 лютого 2019 17:26
Електронний підпис
20 лютого 2019 17:25
Protokol_Конякіна.pdf

Документи

26 лютого 2019 10:26
Електронний підпис
26 лютого 2019 10:26
Protokol_Zahid_Konjakina.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Пп Вест-Вектор Приватне Пiдприємство #33166311

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

06 березня 2019 17:09
Електронний підпис

Документи

02 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
14 березня 2019 17:37
Електронний підпис
14 березня 2019 17:37
Protokol_Konjakina_prodovz.pdf
06 березня 2019 17:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО"
#30555550
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
14 березня 2019 17:37
Електронний підпис
14 березня 2019 17:37
Protokol_Konjakina_prodovz.pdf
06 березня 2019 17:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 16:20
Протокол_розірвання.pdf укладений
10 липня 2019 16:19
дод_угода-розірвання.pdf укладений
10 липня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 16:12
Protokol-1 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:20
Dod_2_Dogovir_Lutsksvitlo.pdf укладений
23 квітня 2019 10:18
Dogovir_Lutsksvitlo.pdf укладений
23 квітня 2019 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін