Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Носій ключової інформації
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-01-17-000331-a ● da92732107604abbbdd5e21bb33533b6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 12:39 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 9 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
"Ефіт Key"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Носій ключової інформації ("Ефіт Key")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 12:35 |
ПРОЕКТ Договору УПСЗН накопичувачі.docx | |
17 січня 2019 12:35 |
Технічні вимоги.PDF | |
17 січня 2019 12:35 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 січня 2019 23:30
Дата відповіді: 18 січня 2019 10:54
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет управління буде розглядати аналоги предмету закупівлі, в разі якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналога не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління (якщо запропонований Вами еквівалент відповідає додатку № 1 до тендерної документації управління).
В разі надання Вами аналогу товару, просимо до тендерної пропозиції долучити порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Вами аналогу та товару, що прописаний у тендерній документації управління (зразок таблиці наданий у додатку № 1 до тендерної документації управління).
В разі надання Вами аналогу товару, просимо до тендерної пропозиції долучити порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Вами аналогу та товару, що прописаний у тендерній документації управління (зразок таблиці наданий у додатку № 1 до тендерної документації управління).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" #41215845 |
Переможець |
9 500,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 09:58
|
Договір про закупівлю | укладений |
11 лютого 2019 09:57
|