Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона приміщень та сигналізація
Очікувана вартість
52 410,00 UAH
UA-2019-01-17-000308-b ● 91e493dacfac40f1b9a456b13bdb873a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Мамай Катерина Іванівна 380442732016 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 52 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 10:31 |
Документація на проведення аукціону охоронні послуги з Додатками.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 січня 2019 10:06
Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт, то для чого Вам 20 машин та 20 монтерів? Дана вимога дискримінує всіх учасників, окрім поліції. Вимагаємо її виключити!
Відповідь відсутня
20 років досвіду
Дата подання: 22 січня 2019 10:07
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:52
20 років досвіду на даний момент мають лише органи поліції, то дана вимога прописана під конкретного учасника? А як щодо інших учасників? Ваша вимога дискримінаційна. Вимагаємо її виключити!
Відповідь: Відповідно до вимог Замовника для підтвердження кваліфікації Учасника.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 22 січня 2019 10:08
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві.
Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали.
В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію:
(http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 12:50
|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
50 400,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Охорона приміщення.pdf | укладений |
04 лютого 2019 16:20
|