Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне вищого ґатунку
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-01-16-003164-c 9954194f79d047d8b49febfc58eae1cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 20:47
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 20:47
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:43
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 кг
Борошно пшеничне вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 20:43
Додаток 9 Гарантійний лист.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 8 Лист - згода.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 7 Лист - гарантія.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 6 Проект договору.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 3 Інші документи.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 2 Стаття 17.doc
16 січня 2019 20:43
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
16 січня 2019 20:43
ТД борошно.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000240 ● c7931f1acd274441b43b6ed22e0ae3ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2019 № 52
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 52

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-16-003164-с 16.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок ДАСУ наведено в додатку.

2019-03-28 17:57:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-06-27-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Пропризначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку(додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019№ 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
2 UA-2018-11-30-001466-a
3 UA-2018-12-07-001113-a
4 UA-2019-01-28-003556-b
5 UA-2019-01-16-003161-c
6 UA-2019-01-16-003164-c
7 UA-2018-11-27-003598-c
8 UA-2018-11-30-002477-c

2019-06-27 15:58:58


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 572 000,00
UAH з ПДВ
572 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 574 000,00
UAH з ПДВ
574 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 574 500,00
UAH з ПДВ
574 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 19:31
Електронний підпис
30 січня 2019 19:30
Лист ст. 17 ЗУ.pdf
30 січня 2019 19:30
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2019 19:30
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
30 січня 2019 19:30
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
30 січня 2019 19:29
1 Довідка МТБ.PDF
30 січня 2019 19:29
8 Довідка банк-23.01.19.PDF
30 січня 2019 19:29
7 Довідка 4-ОПП.PDF
30 січня 2019 19:29
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2019 19:29
5 Довідка ПДВ.PDF
30 січня 2019 19:29
4 Св-во про держ.р.pdf
30 січня 2019 19:29
3 Витяг-02.01.2019.PDF
30 січня 2019 19:29
2 Виписка.PDF
30 січня 2019 19:29
1 Статут 2017+.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 16:40
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:39
Довідка по ст.17 ЄДР.pdf
12 лютого 2019 16:38
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:37
МВС+ДПІ.PDF
31 січня 2019 18:32
Електронний підпис
31 січня 2019 18:31
На заливку1.rar
31 січня 2019 18:29
ЦП.pdf
31 січня 2019 18:29
На заливку3.rar
31 січня 2019 18:29
На заливку2.rar

Публічні документи

30 січня 2019 17:58
Електронний підпис
30 січня 2019 17:58
Працівники -Оригінал.pdf
30 січня 2019 17:58
Статут ТОВ Гранат.pdf
30 січня 2019 17:58
Фото авто.pdf
30 січня 2019 17:58
Наказ, протоколи.pdf
30 січня 2019 17:58
Транспорт_оригінал.pdf
30 січня 2019 17:58
Статутні.pdf
30 січня 2019 17:58
СТ 17 п.1-2.pdf
30 січня 2019 17:58
Паспорт.pdf
30 січня 2019 17:58
Щодо ліцензування.pdf
30 січня 2019 17:58
Ліцензування.pdf
30 січня 2019 17:58
Про довкілля.pdf
30 січня 2019 17:58
Субпідряд.pdf
30 січня 2019 17:58
гарантійний лист - 80%.pdf
30 січня 2019 17:57
Аналогічні договори.pdf
30 січня 2019 17:57
Склади.pdf
30 січня 2019 17:57
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

ТОВ "Стартрейдінг"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Відхилено 572 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 19:46
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Переможець 574 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 19:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 19:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
574 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:21
борошно.pdf зміни до договору
16 січня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:44
img-191228104421-001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:49
img-191227124817-001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 20:06
Додаткова угода 1 від 13.05.2019 ТОВ Стартрейдінг (борошно).pdf зміни до договору
27 травня 2019 20:05
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 18:43
Договір укладений
01 березня 2019 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з підвищенням ціни на продукцію харчової промисловості - "борошно пшеничне вищого гатунку", що підтверджено копією експертного висновку Чернігівської регіональної торгово - промислової палати від 12.04.2019 № ЧК-190 на підставі протоколу № 212 засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 10.05.2019, Сторони домовились внести зміни в ціну товару, зазначеного у специфікації (Додаток 1 до Договору), не більше як на 10 відсотків, при цьому сума Договору залишається без змін. Ціна Постачальника становить: борошно пшеничне вищого гатунку - 12 грн. 63 коп., у тому числі ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору "Специфікація" викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пункту 1 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 13
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 770 грн. 56 коп. (сімсот сімдесят грн. 56 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 573 229 грн. 44 коп. (п’ятсот сімдесят три тисячі двісті двадцять дев’ять грн. 44 коп.), у тому числі ПДВ – 20% - 95 538 грн. 24 коп. (дев’яноста п’ять тисяч п’ятсот тридцять вісім грн. 24 коп.).». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 Додаткової угоди. 4. Розрахунки Сторін, пов'язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: № 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції : "2.1. Строк поставки Товару за цим Договром - до 29 лютого 2020 року ". 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1. в новій редакції : "11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 29 лютого 2020 року а в частині розрахунків до повного їх виконання".
Номер договору про закупівлю: № 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 113 670 грн. 00 коп. (сто тринадцять тисяч шістсот сімдесят грн 00 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 18 945 грн. 00 коп. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 686 899  грн. 44 коп. (шістсот вісімдесят шість тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 44 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 114 483 грн. 24 коп. (сто чотирнадцять тисяч чотириста вісімдесят три грн. 24 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 686 899,44
UAH (в тому числі ПДВ 114 483,24 UAH)