Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 111В, в с. Дмитрівка Кілійського району - будівництво
Очікувана вартість
5 610 115,40 UAH
UA-2019-01-16-003010-c e91bc97facbf4d1d980cbd090a67bf40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нотєвський

+380487148508 andnot1974@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Андрій Нотєвський
+380487148508
andnot1974@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:54
Очікувана вартість: 5 610 115,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 111В, в с. Дмитрівка Кілійського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68330, Україна, Одеська область, с. Дмитрівка, вул. Миру, 111В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СГРАДАТА" 5 575 895,00
UAH з ПДВ
4 708 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АСК 5 609 965,40
UAH з ПДВ
4 709 965,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ" 5 608 491,38
UAH з ПДВ
5 608 491,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 13:38
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:35
obm.pdf
01 лютого 2019 13:35
stvor.pdf
01 лютого 2019 13:35
r_6_СД_ССР.pdf
01 лютого 2019 13:35
r_6_СД_ИВР.pdf
01 лютого 2019 13:35
C оборудованием.pdf
01 лютого 2019 13:35
sankc.pdf
01 лютого 2019 13:35
об открытиии счета.pdf
01 лютого 2019 13:35
Licenzi.pdf
01 лютого 2019 13:35
dost.pdf
01 лютого 2019 13:35
vit_EDR.pdf
01 лютого 2019 13:35
Vid_stat.pdf
01 лютого 2019 13:35
НДС СГРАДАТА.pdf
01 лютого 2019 13:35
Cin_Prop.pdf
01 лютого 2019 13:35
Vid_Uch.pdf
01 лютого 2019 13:35
zg_dog.pdf
01 лютого 2019 13:35
subpid.pdf
01 лютого 2019 13:35
наказ директор.pdf
01 лютого 2019 13:35
Ustav.pdf
01 лютого 2019 13:35
gar_rob.pdf
01 лютого 2019 13:35
dovk.pdf
01 лютого 2019 13:35
mat_kach.pdf
01 лютого 2019 13:35
teh_spec.pdf
01 лютого 2019 13:35
10_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
9_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
8_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
6_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
4_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
3_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
2_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
2_1_17.pdf
01 лютого 2019 13:35
otziv.rar
01 лютого 2019 13:35
akt.rar
01 лютого 2019 13:35
analog_d.pdf
01 лютого 2019 13:35
dog.rar
01 лютого 2019 13:35
TK1.rar
01 лютого 2019 13:35
TK.rar
01 лютого 2019 13:35
Shtat.pdf
01 лютого 2019 13:35
N_Shtat.pdf
01 лютого 2019 13:35
pracivn.pdf
01 лютого 2019 13:35
Dog_or.pdf
01 лютого 2019 13:35
mat_teh.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 17:51
Штатний розпис.jpg
31 січня 2019 17:51
Трудові книжки.7z
31 січня 2019 17:51
Статут.7z
31 січня 2019 17:51
Пропозиція.jpg
31 січня 2019 17:51
Ліцензія.7z
31 січня 2019 17:51
Довідка обладнання.jpg
31 січня 2019 17:51
Відомості з реєстру.7z
31 січня 2019 17:51
Витяг.7z

Публічні документи

13 лютого 2019 12:45
Електронний підпис
13 лютого 2019 12:44
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:59
Дмитрівка.pdf
01 лютого 2019 11:47
Електронний підпис
01 лютого 2019 11:36
Аналог договір ДМ.PDF
01 лютого 2019 11:36
Працівники Дмитр. (1).pdf
01 лютого 2019 11:36
Ст 17 Дмитр.PDF
01 лютого 2019 11:36
МТБ ДМ.PDF
01 лютого 2019 11:36
ТП Дмитр.PDF
01 лютого 2019 11:36
Опис, Статут (1) (1).pdf
01 лютого 2019 11:36
Ліцензія, витяги (1).pdf
01 лютого 2019 11:36
ТЗ Дмит.PDF
01 лютого 2019 11:36
Дог, лист згода Дмитр.PDF
01 лютого 2019 11:36
ДОВ ПО ТЗ Дмит.PDF
01 лютого 2019 11:36
Дов БАНК ДМ.PDF
01 лютого 2019 11:36
Відомості Учас Дмитр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СГРАДАТА"

ПП АСК

Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СГРАДАТА"
#42124586
Відхилено 4 708 965,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:50
ПП АСК
#24543159
Відхилено 4 709 965,40
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ"
#41670866
Переможець 5 608 491,38
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 17:05

Документи

08 лютого 2019 16:50
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ"
#41670866
5 608 491,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 09:38
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:58
ДУ. № 5 до Договору № 3.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 12:51
Д.У. № 4 до Договору № 3 від 21 лютого 2019 р.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:34
3.jpeg зміни до договору
12 листопада 2020 15:33
31.jpeg зміни до договору
12 листопада 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 14:01
Договір №3 ДУ №3 від 13.08.2020.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 18:52
Договір №3 ДУ №2 від 04.05.2020.PDF зміни до договору
04 травня 2020 18:51
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 16:52
Дмитрівка ДУ №1 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 20:02
Дмитрівка ДУ 8 до дог 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 20:02
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 13:48
Допугода ДМИТРІВКА.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 18:21
ДУ 5 до Договору 3_Дмитрівка.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 09:03
ДУ 4 до договору 3_Дмитрівка.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 09:02
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:49
ду №3 дог 3.PDF зміни до договору
10 червня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 12:58
ДУ №2 від 21.03.2019 до договору № 3.pdf зміни до договору
22 березня 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 13:32
ДУ №1 від 22.02.2019 до договору №3 від 21.02.2019.PDF зміни до договору
22 лютого 2019 13:30
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 16:26
договір №3 від 21.02.2019.PDF укладений
21 лютого 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме в п. 6.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ № 983 "Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості". Інформація про зміни: - Фінансування на 2019 рік у сумі 5 608 491,38 грн., з них 10% cпівфінансувавння у сумі 560 849,14 гривень з рахунку № 35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі 5 047 642,24 гривень з рахунку № 35425149705967 МФО 828011, ГУ ДКСУ; - Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 серпня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.08.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3 від 10.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». 2.Внести зміни до п.3,1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: Фінансування на 2019 рік у сумі 5 608 491,38 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 560 849,14 гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -5 047 642,24 гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ.У березні 2019 року за рахунок коштів субвенції державного бюджету профінансовано аванс у сумі – 1 682 547,41 гривень. Залишок коштів субвенції державного бюджету складає – 3 365 094,83 гривень. 3.Усі інші умови договору №3 від 21 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4.Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». 2.Внести зміни до п.3,1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: Фінансування на 2019 рік у сумі 5 608 491,38 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 590 744,00 (П’ятсот дев’яносто тисяч сімсот сорок чотири гривні 00 копійок) гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -5  017 747,38 (Пять мільйонів сімнадцать тисяч сімсот сорок сім гривень 38 копійок) гривень з них: фінансування по КЕКВ 3110 придбання невмонтованого обладнання та меблів на суму 891 862,50 (Вісімсот дев’яносто одна тисяча вісімсот шістдесят дві гривні 50 копійок) гривень та фінансування по КЕКВ 3122 у сумі 4 125 884,88 (Чотири мільйони сто двадцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят чотири гривні 88 копійок) гривень на будівництво амбулаторії та фінансування вмонтованого обладнання. 3.Усі інші умови договору №3 від 21 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4.Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». 2.Внести зміни до п.3,1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: Фінансування на 2019 рік у сумі 5 608 491,38 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 590 744,00 (П’ятсот дев’яносто тисяч сімсот сорок чотири гривні 00 копійок) гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -5 017 747,38 (Пять мільйонів сімнадцать тисяч сімсот сорок сім гривень 38 копійок) гривень з них: фінансування по КЕКВ 3110 придбання невмонтованого обладнання та меблів на суму 891 862,50 (Вісімсот дев’яносто одна тисяча вісімсот шістдесят дві гривні 50 копійок) гривень та фінансування по КЕКВ 3122 у сумі 4 125 884,88 (Чотири мільйони сто двадцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят чотири гривні 88 копійок) гривень на будівництво амбулаторії та фінансування вмонтованого обладнання. 3.Усі інші умови договору №3 від 21 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4.Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та додатків
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1) внести зміни в п.12 Розділу XII "Додатки до договору". 2) внести зміни в п.13 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін. 3) Усі інші умови договру №3 від 21.02.2019, відповідно до п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", залишаються без змін. 4) Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна прізвища директора ТОВ "СТРОЙСЕРВІС ЮГ"; Внесення змін в Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт"; Внесення змін в додаток №3 "План фінансування робіт"; Внесення змін в п.10.1. розділ Х "Строк дії договору"; Внесення змін у розділ ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт", Додаток №3 "План фінансування робіт", внести в розіл ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули основного Договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 608 491,38
UAH (в тому числі ПДВ 934 748,56 UAH)