Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо
Очікувана вартість
1 614 000,00 UAH
UA-2019-01-16-002930-c 957f778ce27a4af698536e0630c57231
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ШАРНЕНКОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

+380414532187 osvita-hotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хорошівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41106304
Місцезнаходження: 12101, Україна , Житомирська обл., Хорошів, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 13
Контактна особа: ШАРНЕНКОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
+380414532187
osvita-hotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 614 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


вугілля кам’яне, брикети торф’яні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 т
Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 - 264 т., брикети торф’яні - 160 т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Житомирська область, смт. Хорошів, вул. Героїв України, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 14:14
Таблиця змін.docx
25 січня 2019 14:14
Тендерна документація зміни.docx
25 січня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 14:14
Таблиця змін.docx
25 січня 2019 14:14
Тендерна документація зміни.docx
16 січня 2019 17:37
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2019 12:50
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:32
Доброго дня. Вивчивши тендерну документацію просимо уточнити і внести зміни до слідуючих пунктів: 1. У р. ІІІ п. 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п. п. 3.6.5. По вугіллю кам’яному, у 2 підпункті прописано- учасник повинен підтвердити гарантійним листом у довільній формі те, що у нього є в наявності вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 - 120 тон, яке зберігається на складі( території) для зберігання вугілля та/або брикетів торфових на території Житомирської області. Тоді як у п. 3.6.7( він по нумерації повинен бути 3.6.8) вказано, що вразі, якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника відсутній на складі (території) для зберігання вугілля та/або брикетів торфових на території Житомирської області весь обсяг предмета закупівлі - то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Весь обсяг предмета закупівлі , відповідно до п. 3.6.2 цього ж р. ІІІ , п. 6 становить - вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 - 264 тони, брикети торф’яні - 160 тон. Який об’єм повинен підтверджувати гарантійним листом Учасник ? . 2. Розглянемо п. 3.6.7 , до якого ми уже звертались, а саме : Вразі , якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника відсутній на складі (території) для зберігання вугілля та/або брикетів торфових на території Житомирської області весь обсяг предмета закупівлі - то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Умова Замовника про відсутність чи наявність предмету закупівлі на складі зрозуміла, не зрозуміло як Замовник буде виявляти наявність чи відсутність предмету закупівлі. Якщо це буде комісія від Замовника , то в акт огляду складу потрібно вписувати і представника Учасника, який має право підпису і тоді це буде документ, який має юридичну силу і буде відповідати ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вище наведену інформацію прошу внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель.
завищені вимоги щодо наявності вугіллядо моменту проведення аукціону та місцезнаходження складів
Дата подання: 22 січня 2019 13:45
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:36
Пп.1 п.5 ТД вимагає: * мати у власності та зберігати до моменту укладення договору про закцпівлю вугілля обох марок загальною кількістю 175 тонн;; * зберігати вищезазначчене вугілля на складі Житомирської області. У даній вимозі вбачається примушення Учасника нести додаткові витрати на оренду складу, який подобається замовнику (а це недешево), тобто замовник зобов’язує його орендувати склад у третіх осіб та сплачувати додаткові витрати, автоматично штучно збільшуючи витратну частину на виконання договору про закупівлю. Дана вимога йде врозріз з одним з основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія та ефективність (ч.2. п.1 статті 3 Закону). У кожного нормального потенційного учасника вже давно є або власний або орендований склад або він залучає послуги по зберіганню вугілля. То, що - він зобов'язаний мати 2 склади чи розривати договір (несучи при цьому штрафні витрати за дострокове розірвання договору оренди складу), бо замовник хоче склад на своїі території. Україна велика і якщо кожний замовник висуне дані умови - не буде за що учасникам вугілля купувати, бо все піде на неймовірну кільність складів. Дана вимога унеможливлює певне коло учасників вийти на закупівлю з мінімальними запропонованими цінами на паливо, якщо склад у певному регіоні, визначеному Замовником, відсутній. Чітко вбачається пряма і неприкрита дискримінація тих учасників, які не мають складів поблизу Замовника і протягування на переможця певного зацікавленого Учасника. Дана вимога йде врозріз з одним з основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників (ч.4. п.1 статті 3 Закону) та ст 19 Конституції України, а саме - Органи державної влади (їх посадові особи) зобов'язані діяти лише у спосіб, у порядку та на підставі чинного законодавства. Жодним законом України чи піднормативним законодавчим актом не передбачено заморожування певної кількості вугілля, яке має бути поставлене аж до 31 грудня поточного року, для участі у тендері та розташування складу на території, яка зручна для замовника. Дані вимоги не грунтуються на законі, просимо їх видалити з тексту ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»- щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області та наявності частини предмета закупівлі.
консультаційні витрати
Дата подання: 22 січня 2019 13:50
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:37
за отримання консультацій Вами передбачена оплата у розмірі 16 000 грн. Це занадто велика сума, порівняно із середніми зарплатами даних спеціалістів за місяць, а тут - один тендер. Дана вимога прямо порушує основний принцип ЗУ "Про тендерні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність. Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012р., де про це зазначено в пункті «Щодо питання 2».
В тендерній документації також зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не включаються до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів. Отже, вимоги щодо оплати вартості послуг консультанта не впливають на ціну пропозицій учасників та відповідно не призводять до зайвих витрат бюджетних коштів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-16-002930-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 28 січня 2019 14:10
скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовником завищені вимоги у ТД, які протирічать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2019 16:09
Рішення від 30.01.2019 № 1006.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 16:09
Рішення від 18.02.2019 № 1689.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:08

Документи подані скаржником

28 січня 2019 14:10
АМКУ скарга Хорошів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо 1 504 800,00
UAH з ПДВ
1 504 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 18:03
Електронний підпис
31 січня 2019 18:02
Статут опис.pdf
31 січня 2019 18:02
НАКАЗ.pdf
31 січня 2019 18:01
Копія паспорт код УО.pdf
31 січня 2019 18:01
Публічні документи.pdf
31 січня 2019 18:01
Пропозиція.pdf
31 січня 2019 18:01
Досвід виконання.pdf
31 січня 2019 18:01
Довідки банк.pdf
31 січня 2019 18:01
БГ Документи.zip
31 січня 2019 18:01
БГ 353.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Житомироблпаливо

Інформація про відміну

Дата відміни
02 лютого 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій