Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот № 1 - продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Nutri 2 Concentrated, Nutri 2 Energy або еквівалент); лот 2 - сухі адаптовані молочні суміші)
Очікувана вартість
326 000,00 UAH
UA-2019-01-16-002698-c 7a679101ab0149028e90ff925dba7c90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипка Олена

+380574143425 cpmsdvovch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОВЧАНСЬКОГО РАЙОНУ" ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38565550
Місцезнаходження: 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24
Контактна особа: Скрипка Олена
+380574143425
cpmsdvovch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 15:30
Очікувана вартість: 326 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Тендерна документація

21 січня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:10
Перелiк_змiн_сух_сум_21.01-1.doc
21 січня 2019 09:10
Додатки_5-8_21.01-1.doc
21 січня 2019 09:10
Додатки_1-4_21.01.doc
21 січня 2019 09:10
ТД_сух_сум_21.01-1.doc
21 січня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:10
Перелiк_змiн_сух_сум_21.01-1.doc
21 січня 2019 09:10
Додатки_5-8_21.01-1.doc
16 січня 2019 16:48
Додатки_5-8.doc
21 січня 2019 09:10
Додатки_1-4_21.01.doc
16 січня 2019 16:48
Додатки_1-4.doc
21 січня 2019 09:10
ТД_сух_сум_21.01-1.doc
16 січня 2019 16:48
ТД_сух_сум.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000050 ● 779a8dc14dd943a2a36f6d1625b34fac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 18:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
13.02.2019 № 30
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 13.02.2019 № 30


Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

9 UA-2019-01-18-003383-c 18.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" комунальне підприємство «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області надає наступну інформацію про усунення порушень на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА), який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 07.03.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару не зазначений технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту першого додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації. 2. Також ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в інформаційній довідці щодо досвіду виконання аналогічного договору не зазначено обсяги поставки та строки дії договорів, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1. та 3.3. пункту третього додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та визнав його переможцем торгів. Тендерним комітетом було проаналізовано склад тендерної пропозиції ТОВ ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та зазначені вище невідповідності підтверджено. Було вирішено розірвати договір №22 від 1 березня 2019 року за згодою сторін. Слід зазначити, що на сьогодні поставки по договору не проводились. На підставі вищезазначеного, просимо зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2019-03-14 13:10:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 235 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 354,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 лютого 2019 11:55
Закінчення: 04 лютого 2019 12:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

81 шт
лот № 1 - продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Nutri 2 Concentrated, Nutri 2 Energy або еквівалент)
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62504, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, вулиця Шевченка, будинок 24
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 233 718,00
UAH з ПДВ
233 718,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 234 372,00
UAH з ПДВ
234 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 18:01
КЧ_p369-407.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p323-368.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p277-322.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p231-276.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p185-230.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p139-184.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p093-138.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p047-092.pdf
31 січня 2019 18:01
КЧ_p001-046.pdf
31 січня 2019 18:01
ТЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 233 718,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 19:07

Документи

11 лютого 2019 19:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 19:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
233 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 19:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:22
Договор.pdf укладений
01 березня 2019 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін