Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОВЧАНСЬКОГО РАЙОНУ" ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38565550 |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Скрипка Олена +380574143425 cpmsdvovch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 326 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
21 січня 2019 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 09:10 |
Перелiк_змiн_сух_сум_21.01-1.doc | |
21 січня 2019 09:10 |
Додатки_5-8_21.01-1.doc | |
21 січня 2019 09:10 |
Додатки_1-4_21.01.doc | |
21 січня 2019 09:10 |
ТД_сух_сум_21.01-1.doc |
21 січня 2019 09:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2019 09:10 |
Перелiк_змiн_сух_сум_21.01-1.doc
|
|||
21 січня 2019 09:10 |
Додатки_5-8_21.01-1.doc
|
|||
21 січня 2019 09:10 |
Додатки_1-4_21.01.doc
|
|||
21 січня 2019 09:10 |
ТД_сух_сум_21.01-1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-13-000050 ● 779a8dc14dd943a2a36f6d1625b34fac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2019 18:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2019 № 30
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.02.2019 № 30
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
9 UA-2019-01-18-003383-c 18.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" комунальне підприємство «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області надає наступну інформацію про усунення порушень на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА), який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 07.03.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару не зазначений технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту першого додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації. 2. Також ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в інформаційній довідці щодо досвіду виконання аналогічного договору не зазначено обсяги поставки та строки дії договорів, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1. та 3.3. пункту третього додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та визнав його переможцем торгів. Тендерним комітетом було проаналізовано склад тендерної пропозиції ТОВ ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та зазначені вище невідповідності підтверджено. Було вирішено розірвати договір №22 від 1 березня 2019 року за згодою сторін. Слід зазначити, що на сьогодні поставки по договору не проводились. На підставі вищезазначеного, просимо зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2019-03-14 13:10:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 235 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 354,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" #33239630 |
Переможець |
233 718,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 14:22
|
Договор.pdf | укладений |
01 березня 2019 14:22
|