Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з пpибиpання пpиміщень
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2019-01-16-002459-c ● 76ad92330f6d4bc1a6c172dc742abd7f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6 |
Контактна особа: |
Терещенко Олексій Григорович +380634081631 zakupivlitdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 16:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 16:21 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 199 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з пpибиpання пpиміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 6; вул. Троїцька, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 10:15 |
ДЭТ (Уборка помещений).docx |
17 січня 2019 10:15 |
ДЭТ (Уборка помещений).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-002459-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮВІЛАЙН", Код ЄДРПОУ:41946603
Дата подання: 28 січня 2019 02:55
Оскарження дискваліфікації
Згідно рішення № 3/250119 від 25.01.2019 щодо відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі пропозиція ТОВ «ЮВІЛАЙН» будо відхилено, як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Вважаємо причини, з яких відхили нашу пропозицію, незаконними і такими, що свідомо спотворюють добросовісну конкуренцію.
1. «Згідно вимог Розділу ІІ «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» документації електронних торгів, затвердженої за Рішенням від 17.01.2019 № 1/170119, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен у складі своєї пропозиції своєчасно надати документи в електронному (сканованому) вигляді, в тому числі: Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж 30 днів до дати оголошення даних торгів (для юридичних осіб). Під час подання пропозиції та на етапі кваліфікації, Учасником не будо надано зазначеного документу»
ТОВ «ЮВІЛАЙН» звертає Вашу увагу, що Відомості з ЄДРПОУ надані нами у складі тендерної документації під час подання тендерної пропозиції. Дата видачі документа 15.01.2019.
2. «Учасником не підтверджено наявність матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці».
ТОВ «ЮВІЛАЙН» повідомляє, що так як Замовником не зазначено назви конкретного документа для підтвердження вищезазначеної інформації, нами у складі тендерної документації в одому файлі з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2205-195 від 23.01.2019 надано копію накладної на придбаний товар.
3. «Учасником не надано копію листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних прибиральника службових приміщень Ветрової Лариси Вікторівни».
Копія листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Ветрової Л.В. надано у складі тендерної пропозиції вих. № 2205-186 від 23.01.2018. Додатково повідомляємо, що ст.22 Законом України від 25.12.2015 № 922-VІІІ передбачено наявність формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «ЮВІЛАЙН» та визнати нас переможцями закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо причини, з яких відхили нашу пропозицію, незаконними і такими, що свідомо спотворюють добросовісну конкуренцію.
1. «Згідно вимог Розділу ІІ «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» документації електронних торгів, затвердженої за Рішенням від 17.01.2019 № 1/170119, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен у складі своєї пропозиції своєчасно надати документи в електронному (сканованому) вигляді, в тому числі: Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж 30 днів до дати оголошення даних торгів (для юридичних осіб). Під час подання пропозиції та на етапі кваліфікації, Учасником не будо надано зазначеного документу»
ТОВ «ЮВІЛАЙН» звертає Вашу увагу, що Відомості з ЄДРПОУ надані нами у складі тендерної документації під час подання тендерної пропозиції. Дата видачі документа 15.01.2019.
2. «Учасником не підтверджено наявність матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці».
ТОВ «ЮВІЛАЙН» повідомляє, що так як Замовником не зазначено назви конкретного документа для підтвердження вищезазначеної інформації, нами у складі тендерної документації в одому файлі з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2205-195 від 23.01.2019 надано копію накладної на придбаний товар.
3. «Учасником не надано копію листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних прибиральника службових приміщень Ветрової Лариси Вікторівни».
Копія листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Ветрової Л.В. надано у складі тендерної пропозиції вих. № 2205-186 від 23.01.2018. Додатково повідомляємо, що ст.22 Законом України від 25.12.2015 № 922-VІІІ передбачено наявність формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТОВ «ЮВІЛАЙН» та визнати нас переможцями закупівлі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 17:21
Вимогу ТОВ «ЮВІЛАЙН» (надалі – Учасник) відхилено.
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Нижче надаємо пояснення щодо відхилення Вашої вимоги:
1. Згідно із роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 та з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг). Звертаємо Вашу увагу, що надання зазначеного Витягу (Учасником було надано саме Витяг, а не Відомості з ЄДРПОУ) не передбачалося вимогами документації електронних торгів.
Щодо вимоги документації електронних торгів в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики.
2. Учасником у складі надано довідку про наявність обладнання, засобів та матеріально технічної бази №2205-195 від 23.01.2019 р.. До зазначеної довідки додано копії: накладної на господарські товари та рахунку на оплату пилосмоку. Додана накладна не має номеру та дати, тому встановити дату, місяць та рік отримання товару зазначеного у цієї накладної не є можливим. Доданий рахунок, на якому також не зазначена дата його виписки, взагалі не може бути документом підтверджуючим факт передачі/отримання товару, а виступає лише як документ для проведення подальшої оплати. У зв’язку з наведеним, додані документи не можуть бути прийняти до уваги як такі що підтверджують наявність у Учасника матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці. Інших документів для підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання приміщень Учасником не надано.
3. Якщо розглядати Лист – згоду на обробку персональних даних, який був надано Учасником на Л.М. Ветрову, як технічну помилку або описку, то Замовник торгів вважає цей факт як суттєву помилку у зв’язку з тим що у зазначеному листі-згоді ніде більше не зазначені повні прізвище ім'я та по батькові працівника на якого було складено зазначений документ.
Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №3/250119 від 25.01.2019 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Вищенаведені документи Учасника додаються.
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Нижче надаємо пояснення щодо відхилення Вашої вимоги:
1. Згідно із роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 та з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг). Звертаємо Вашу увагу, що надання зазначеного Витягу (Учасником було надано саме Витяг, а не Відомості з ЄДРПОУ) не передбачалося вимогами документації електронних торгів.
Щодо вимоги документації електронних торгів в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого єдиного державного реєстру органів статистики.
2. Учасником у складі надано довідку про наявність обладнання, засобів та матеріально технічної бази №2205-195 від 23.01.2019 р.. До зазначеної довідки додано копії: накладної на господарські товари та рахунку на оплату пилосмоку. Додана накладна не має номеру та дати, тому встановити дату, місяць та рік отримання товару зазначеного у цієї накладної не є можливим. Доданий рахунок, на якому також не зазначена дата його виписки, взагалі не може бути документом підтверджуючим факт передачі/отримання товару, а виступає лише як документ для проведення подальшої оплати. У зв’язку з наведеним, додані документи не можуть бути прийняти до уваги як такі що підтверджують наявність у Учасника матеріально-технічної бази та обладнання зазначених у довідці. Інших документів для підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання приміщень Учасником не надано.
3. Якщо розглядати Лист – згоду на обробку персональних даних, який був надано Учасником на Л.М. Ветрову, як технічну помилку або описку, то Замовник торгів вважає цей факт як суттєву помилку у зв’язку з тим що у зазначеному листі-згоді ніде більше не зазначені повні прізвище ім'я та по батькові працівника на якого було складено зазначений документ.
Не надання в повному обсязі необхідних документів та порушення кваліфікаційних вимог Замовника (інформацію наведено у Рішенні №3/250119 від 25.01.2019 р.), призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Вищенаведені документи Учасника додаються.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Відхилено |
196 378,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 16:31
|
ТОВ Хімпромклінінг #37167874 |
Переможець |
197 100,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
30 січня 2019 17:52
|