Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 887 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 879,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 15:55 |
Дизельне паливо, бензин А-92,95.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000026 ● 488467cf76c14fea9b0cf8a69e117433
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:32 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-16-002292- с 16.01.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-15 10:34:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-01-16-002292-с) очікуваною вартістю 887 900,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Додаткові угоди №3 від 18.04.2019 та №4 від 19.04.2019 до Договору №150 від 18.02.2019 оприлюднені 20.05.2019, тобто на 29 та 28 днів відповідно пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону?
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднені Додаткові угоди №3 від 18.04.2019 та №4 від 19.04.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-18 12:55:22
Пояснення
Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що замовником було укладена додаткова угода до Договору №150 від 18.02.2019, яка відповідає вимогам чинного законодавства та не порушує ЗУ"Про публічні закупівлі". Натомість варто зазначити, що замовником було допущено порушення, щодо терміну, протягом якого повинні бути оприлюдненні внесенні зміни до договору. Дане порушення було спричинене значним навантаженням на роботі, оскільки в літній період з метою належного початку нового навчального року відбувається чимала кількість закупівель.
Також звертаємо вашу увагу на те, що наразі у зв'язку з функціоналом майданчика системи електронних закупівель, замовник не має змоги усунути дане порушення та також таке порушення не має негативний вплив для бюджетів та відносин, які виникають у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи те, що встановленні порушення стосуються саме терміну оприлюднення додаткових угод до Договору №150 від 18.02.2019, зазначаємо, що усунення даного порушення не можливе у зв’язку зі сплином часу, протягом якого повинні були оприлюднені додаткові угоди. Також звертаємо Вашу увагу на те, що дане порушення не має негативного впливу для бюджетів та не порушує основних принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас врахувати наші пояснення та те, що попри волю замовника, останній не моє можливості усунення порушень.
2019-07-29 10:13:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
650 019,84
UAH з ПДВ
|
575 252,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
656 925,72
UAH з ПДВ
|
575 662,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
729 792,00
UAH з ПДВ
|
729 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Переможець |
575 252,40
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 14:25
|
допка № 6.pdf | укладений |
19 листопада 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:18
|
допка № 6.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 16:03
|
д.у.№5.pdf | зміни до договору |
23 травня 2019 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2019 14:39
|
доп угода №4 Інвест енерго.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2019 14:25
|
доп.уг.№3.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:42
|
доп угода №2 Інвест енерго.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2019 12:07
|
доп угода №1 Інвест енерго.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 12:03
|
ІНТ.jpg | зміни до договору |
08 квітня 2019 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 10:39
|
150.pdf | укладений |
18 лютого 2019 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зняття залишків коштів з договору у зв'язку з закінченням фінансового року. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |