Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Очікувана вартість
887 900,00 UAH
UA-2019-01-16-002292-c 1462907503e7497b88335baf5551ae60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:49
Очікувана вартість: 887 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 879,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26730 літр
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Вознесенський 7в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 15:55
Дизельне паливо, бензин А-92,95.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000026 ● 488467cf76c14fea9b0cf8a69e117433
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-16-002292- с 16.01.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 10:34:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-01-16-002292-с) очікуваною вартістю 887 900,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Додаткові угоди №3 від 18.04.2019 та №4 від 19.04.2019 до Договору №150 від 18.02.2019 оприлюднені 20.05.2019, тобто на 29 та 28 днів відповідно пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону?
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднені Додаткові угоди №3 від 18.04.2019 та №4 від 19.04.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-18 12:55:22

Пояснення

Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що замовником було укладена додаткова угода до Договору №150 від 18.02.2019, яка відповідає вимогам чинного законодавства та не порушує ЗУ"Про публічні закупівлі". Натомість варто зазначити, що замовником було допущено порушення, щодо терміну, протягом якого повинні бути оприлюдненні внесенні зміни до договору. Дане порушення було спричинене значним навантаженням на роботі, оскільки в літній період з метою належного початку нового навчального року відбувається чимала кількість закупівель.
Також звертаємо вашу увагу на те, що наразі у зв'язку з функціоналом майданчика системи електронних закупівель, замовник не має змоги усунути дане порушення та також таке порушення не має негативний вплив для бюджетів та відносин, які виникають у сфері публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи те, що встановленні порушення стосуються саме терміну оприлюднення додаткових угод до Договору №150 від 18.02.2019, зазначаємо, що усунення даного порушення не можливе у зв’язку зі сплином часу, протягом якого повинні були оприлюднені додаткові угоди. Також звертаємо Вашу увагу на те, що дане порушення не має негативного впливу для бюджетів та не порушує основних принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас врахувати наші пояснення та те, що попри волю замовника, останній не моє можливості усунення порушень.

2019-07-29 10:13:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 650 019,84
UAH з ПДВ
575 252,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 656 925,72
UAH з ПДВ
575 662,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 729 792,00
UAH з ПДВ
729 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 11:21
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:20
Довідка МВС.pdf
06 лютого 2019 11:20
Довідка ДФС.pdf
04 лютого 2019 17:17
Оновлена пропозиція.pdf
31 січня 2019 16:16
Електронний підпис
31 січня 2019 16:15
Фінансовий звіт.pdf
31 січня 2019 16:15
Технічні вимоги.pdf
31 січня 2019 16:15
Статут.PDF
31 січня 2019 16:15
Проект договору.pdf
31 січня 2019 16:15
Опис.PDF
31 січня 2019 16:15
ДОГОВОР - ПП ТРАНС-21.pdf
31 січня 2019 16:15
Довідка щодо санкцій.pdf
31 січня 2019 16:15
Витяг ЭДР від 04.01.2019р.pdf
31 січня 2019 16:15
Витяг ПДВ ІЕТ.PDF
31 січня 2019 16:15
Виписка з ЄДР.PDF
31 січня 2019 16:15
БАНК 16.01.19.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 17:34
Електронний підпис
30 січня 2019 17:33
13 УКР сертиф Дт.pdf
30 січня 2019 17:33
13 УКР сертиф А 95.pdf
30 січня 2019 17:33
13 укр cертификат А 92.pdf
30 січня 2019 17:33
11. Лист відгук (ФУОР).pdf
30 січня 2019 17:33
10.Банк _рахунки і .pdf
30 січня 2019 17:33
7. Опис.pdf
30 січня 2019 17:33
6. СТАТУТ ФМГ.pdf
30 січня 2019 17:33
5. Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 17:33
4.Витяг 21.01.19.pdf
30 січня 2019 17:33
4. Виписка.pdf
30 січня 2019 17:33
4 Витяг з ЄДР від 30.01.19.pdf
30 січня 2019 17:33
3. наказ.pdf
30 січня 2019 17:33
2. Протокол 1.pdf
30 січня 2019 17:33
1 Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Переможець 575 252,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 12:57

Документи

05 лютого 2019 12:57
Електронний підпис
05 лютого 2019 12:56
бенз.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
575 252,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 12:57
Електронний підпис
05 лютого 2019 12:56
бенз.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:25
допка № 6.pdf укладений
19 листопада 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:18
допка № 6.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 16:03
д.у.№5.pdf зміни до договору
23 травня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 14:39
доп угода №4 Інвест енерго.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 14:25
доп.уг.№3.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 13:42
доп угода №2 Інвест енерго.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 13:41
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 12:07
доп угода №1 Інвест енерго.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 12:03
ІНТ.jpg зміни до договору
08 квітня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 10:39
150.pdf укладений
18 лютого 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття залишків коштів з договору у зв'язку з закінченням фінансового року.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 574 908,06
UAH (в тому числі ПДВ 95 818,01 UAH)