Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42050022 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13 |
Контактна особа: |
Григорій Смоляр +380966294019 gosbita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15000000-8: Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
Тендерна документація
16 січня 2019 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-01-000024 ● 6c9b12f0f81649378dd34739e494e2ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2019 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.02.2019 № 9
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.02.2019 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-01-16-002226-с 16.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-04 15:15:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-002226-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. З яких підстав в інформації про предмет закупівлі, опублікованій замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-002226-c визначено предмет закупівлі товарів (ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція) за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»?
У відповідності до абзацу другого пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
2. У зв’язку з чим закупівлю продуктів харчування вартістю
306000,00 гривень проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-05 09:13:20
Відповідь на звернення
Відділ освіти Городнянської міської ради повідомляє, що згідно кошторисних призначень на 2019 рік продукти харчування визначені та оприлюднені на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри (додаток надсилаємо). Всього найменувань продуктів харчування 22шт. Постачальники з якими укладені договори на суму 370000грн. та 306000грн. постачають продукти харчування всіх найменувань по різним школам.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-11 12:04:53
Усунення порушень
Договір на закупівлю продуктів харчування на суму 306000грн. розірвано
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір на закупівлю продуктів харчування на суму 306000грн. розірвано
2019-02-11 12:00:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.
2019-02-12 17:21:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Конопацька Юлія Іванівна #3284000549 |
Переможець |
306 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 15:32
|
дог.розірвання.PDF | укладений |
11 лютого 2019 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:56
|
дог.розірвання.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:55
|
IMG_20190116_0003.pdf | укладений |
16 січня 2019 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвати договір |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |