Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 373+968 - км 376+968 в межах Вінницької області
Current average repair of highway M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilsky (through Vinnytsia city) km 373+968 - km 376+968 within the Vinnytsia region
Current average repair of highway M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilsky (through Vinnytsia city) km 373+968 - km 376+968 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
46 194 000,00 UAH
UA-2019-01-16-002132-c ● 00e9870c9c3d436191890f2d8453435c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 15:36 |
Очікувана вартість: | 46 194 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230970 UAH |
Publication date: | 16 січня 2019 15:38 |
Enquiries until: | 22 березня 2019 15:30 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2019 15:30 |
Information
Estimated total value: | 46 194 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 230 970 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 373+968 - км 376+968 в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of highway M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilsky (through Vinnytsia city) km 373+968 - km 376+968 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування: | 30% |
Міжнародні (М): | 30% |
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т): | 15% |
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші: | 0% |
25 березня 2019 11:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 11:09 |
7) ТД євро САД Він М-21 ПР 373+968-376+968 - ЗМІНИ 4.docx | |
25 березня 2019 11:09 |
7) Зміни до ТД -4.docx | |
12 березня 2019 15:36 |
7) ТД євро САД Він М-21 ПР 373+968-376+968 - ЗМІНИ 3.docx | |
12 березня 2019 15:36 |
7) Зміни до ТД -3.docx | |
12 березня 2019 11:53 |
7) ТД євро САД Він М-21 ПР 373+968-376+968 - ЗМІНИ 2.docx | |
12 березня 2019 11:53 |
7) Зміни до ТД -2.docx | |
22 січня 2019 10:54 |
7) ТД євро САД Він М-21 ПР 373+968-376+968 - зміни.docx | |
22 січня 2019 10:54 |
7) Зміни до ТД.docx | |
16 січня 2019 15:35 |
22 ПсР М-21 373-376 торги.ims | |
16 січня 2019 15:35 |
7) ТД євро САД Він М-21 ПР 373+968-376+968.docx | |
16 січня 2019 15:35 |
7) Проект договору М-21 ПР 373+968-376+968.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями щодо умов ТД
Дата подання: 28 січня 2019 17:50
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:51
Доброго дня.
Просимо надати роз’яснення з наступного приводу.
Згідно вимог тендерної документації учасник для підтвердження наявності матеріально-технічної бази має надати у тому числі: «копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином)».
Питання:
-1) якщо учасник володіє АБЗ на підставі договору оренди, чи достатньо буде надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий власнику заводу (сам орендар такого дозволу не отримував)?
-2) якщо учасник орендує АБЗ, власник якого не отримував дозвіл на викиди забруднюючих речовин, чи може учасник надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, виданий безпосередньо учаснику (орендарю заводу)?
Для виключення непорозумінь просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, детально роз’яснивши наведені питання.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). Достатньо.
2). Може.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин видається на АБЗ, тому немає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
2). Може.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин видається на АБЗ, тому немає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
Надання розяснень щодо умов ТД
Дата подання: 04 лютого 2019 18:40
Дата відповіді: 07 лютого 2019 09:17
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на обєкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 150 км. В переліку документів, що надаються учасником в п.6 вказано про необхідність подачі копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а також копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ) та копія атестату виробництва; У зв’язку з цим просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. ЧИ може учасник для підтвердження у нього спроможності забезпечити надання послуг по предмету закупівлі а саме для підтвердження кваліфікації подати не власний АБЗ чи договора оренди, а надати договора на постачання асфальтобетону укладеному із його виробниками, які мають можливість забезпечити учасника відповідною кількістю асфальтобетону для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі. 2. У випадку якщо учасник має право для підтвердження наявності АБЗ подати договора на поставку асфальтобетону із виробником, і оскільки АБЗ йому не належить і не переданий в користування (оренду) чи не необхідно такому учаснику подавати документи які є у власника (орендаря) а саме копія технічного паспорту асфальтозмішувальної установки (п.1), копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки за відповідним договором (п.4), гарантійний лист від власника про передачу її учаснику (п.7.), копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (п.6.), бухгалтерську довідку власника про наявність АБЗ на балансі (п.5.), копію документа що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження АБЗ (п.3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Придбання асфальтобетонної суміші за договорами на постачання асфальтобетону тендерною документацією не передбачено.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
2. Тендерною документацією передбачено надання
копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії атестату виробництва;
копії документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином;
копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором;
бухгалтерської довідки власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг.
Зазначені документи надаються на власний, орендований завод з виробництва асфальтобетону, або той, що знаходиться в лізингу.
щодо змін
Дата подання: 05 лютого 2019 21:34
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:39
Пунктом 2. Переліку документів, які надаються учасником до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Додатку №1 до Тендерної документації передбачено обов’язковість надання копію атестату виробництва (АБЗ).
Слід зазначити що чинне законодавство України не містить обов’язку субєктів господарювання, які здійснюють діяльність щодо виробництва асфальтобетонних сумішей, щодо проведення атестації таких виробництв. Контроль якості асфальтобетону згідно вимог державних стандартів здійснюється під час та після влаштування відповідного асфальтобетонного покриття (а не при його виробництві). Проведення атестації виробництв асфальтобетонних сумішей є правом а не обов’язком виробників, і здійснюється ними добровільно (а може і не здійснюватися).
Таким чином вимога тендерної документації щодо обов’язкової необхідності копії атестату виробництва є неправомірною, оскільки дискримінує (перешкоджає взяти участь у тендері) тих учасників які не проводили відповідної атестації виробництва асфальтобетону, а також дискримінує і інших учасників, які б бажали взяти участь у закупівлі використавши (на умовах оренди, лізингу тощо), АБЗ добровільна сертифікацію якого не проводилася.
У зв’язку з чим просимо внести зміни до документації усунувши з неї дану дискримінаційну вимогу (щодо необхідності подачі копії атестату виробництва).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Наказі ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт» наведено перелік техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації. Згідно додатку до наказу - виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей підлягає атестації.
питання до тд
Дата подання: 05 лютого 2019 21:34
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:40
В додатку №1 до Тендерної документації (Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази) встановлено, що виробнича потужність АБЗ повинна складати не менше 100 т/год. При цьому не враховано те, що учасником може використовуватися не одна а кілка асфальтобетонних установок потужність кожної з яких менше ніж 100 т/год однак загальна кількість буде значно перевищувати необхідну потужність (100 т/год) а відповідно такий учасник маючи можливість забепечити поставку необхідної кількості асфальтобетону буде безпідставно дискримінований такою вимогою тендерної документації і не зможе взяти участь у закупівлі, у зв’язку з чим просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може використовувати декілька асфальтобетонних установок загальна виробнича потужність яких не менше ніж 100 т/год. Тендерна пропозиція такого учасника не буде відхилена
щодо вимог до абз
Дата подання: 05 лютого 2019 21:36
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:40
Тендерною документацію передбачено, що відстань перевезення асфальтобетону на об’єкт не може перевищувати 150 км. та вимагається надання атестату виробництва, паспорту АБЗ а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Наше підприємство має на право власності мобільні АБЗ, які можуть бути у випадку виграшу даного тендеру бути перенесені в район запланованого виконання робіт (до 150 км), однак можливість використання таких АБЗ ніяк не передбачено тендерною документацією. Також слід зазначити, що таку документи як атестат виробництва (у новому місці розташування) а також копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря можуть бути одержані тільки після фактичного переміщення АБЗ до місця надання послуг. Одержання таких документів до проведення закупівлі і перебазування АБЗ є неможливим, оскільки перебазування АБЗ має досить коштовною операцією здійснювати яку є доцільно тільки у випадку перемоги у даній закупівлі.
У зв’язку з цим просимо надати відповідь:
1. Чи можна учаснику на підтвердження наявності АБЗ надати документи на АБЗ, що в даний час розміщений на відстані більше ніж 150 км. з одночасним подання підтвердження щодо проведення переміщення такого АБЗ в місце надання послуг у випадку його перемоги у тендері та підписанні договору.
2. Чи може учасник який має у власності мобільний АБЗ подати підтверджуючі документи, а саме атестат виробництва, копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в яких зазначено теперішнє місце розташування АБЗ (на відстані що перевищує 150 км. ).
3. У випадку якщо на вашу думку подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 від місця надання послуг, однак можуть бути у випадку перемоги у закупівлі в короткі строки переміщення в місце надання послуг за предметом закупівлі, не відповідає вимогам тендерної документації, просимо вас усунути дану вимогу оскільки вона дискримінує учасників, які маютьу власності мобільні АБЗ та штучно зменшує конкуренцію та кількість учасників публічної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Переміщення та встановлення АБЗ, отримання погодження земельної ділянки, узгодження з громадськістю, отримання дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, атестату виробництва займає багату часу.
Враховуючи стислі строки ремонту об’єкту, переміщення АБЗ може зірвати строки виконання робіт на об’єкті.
1., 2., 3. Тендерною документацією не передбачено подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 км від місця надання послуг.
Враховуючи стислі строки ремонту об’єкту, переміщення АБЗ може зірвати строки виконання робіт на об’єкті.
1., 2., 3. Тендерною документацією не передбачено подання для підтвердження наявності документів щодо наявності мобільних АБЗ, які знаходяться на відстані понад 150 км від місця надання послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-16-002132-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 13 лютого 2019 18:57
Дата подання: 13 лютого 2019 18:57
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
16 січня 2019 року Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України (далі — Замовник) оприлюднила оголошення про заплановану закупівлю: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 373+968 - км 376+968 в межах Вінницької області».
Приватне підприємство “ПОЛТАВАБУДЦЕНТР” має намір прийняти участь у вказаній закупівлі.
Проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ПП «Полтавабудцентр» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 17:43
Рішення від 15.02.2019 № 1631 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 17:43
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2019 № 2399.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 16:13
Рішення від 05.03.2019 № 2399.pdf
Дата публікації: 11 березня 2019 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, відповідні зміни внесені в ТД та оприлюднені на prozorro
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2019 12:04
Номер скарги: UA-2019-01-16-002132-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 березня 2019 22:14
Дата подання: 15 березня 2019 22:14
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 21:57
Рішення від 20.03.2019 № 3147.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 21:57
інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2019 № 4030.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 20:57
Рішення від 04.04.2019 № 4030.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 20:36
Номер скарги: UA-2019-01-16-002132-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 21 квітня 2019 23:22
Дата подання: 21 квітня 2019 23:22
Скарга на неправомірні рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск до аукціону пропозицій інших учасників.
Скарга на неправомірні рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск до аукціону пропозицій інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 22:32
Рішення від 24.04.2019 № 5035.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2019 5925.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 16:59
Рішення від 14.05.2019 № 5925.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 23:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 червня 2019 14:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 червня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 29 400 000 | Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
46 180 386,00
UAH з ПДВ
|
46 180 386,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 32 326 270.20 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2019 11:15
|
д.у. 2 до дог 104 19-П (1).pdf | зміни до договору |
05 вересня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 11:46
|
Договір 104 19-П.pdf | укладений |
12 липня 2019 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 104/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |