за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник75250000 - 3Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації).
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-01-16-002034-c 0185b7caaa524111a7298ae1f36fb44e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 15:15
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця

Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 січня 2019 15:25
Електронний цифровий підпис
16 січня 2019 15:23
Додаток 1.docx
16 січня 2019 15:23
Додаток 2 ..doc
16 січня 2019 15:23
Додаток 3.docx
16 січня 2019 15:23
ТД 2019.docx
16 січня 2019 15:23
ТД (Послуги пожежної сигналізації) титулка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до ТД
Дата подання: 17 січня 2019 11:20
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:10
В оголошенні передбачено надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Хочемо наголосити, що застосування стандарту ДСТУ ISO для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікат ISO порушує один із основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – недискримінація учасників. Просимо внести зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також, з метою отримання якісних послуг, висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п.1 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Щодо надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей. У зв’язку з цим, дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас, як для Замовника, є вкрай важливим. Саме тому, Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Електротехнічна лабораторія
Дата подання: 17 січня 2019 11:28
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:13
В додатку №1 до Тендерної документації, передбачено надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт. Хочемо наголосити, що предметом даної закупівлі є "Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, наявність електротехнічної лабораторії для надання даного виду послуг не передбачено. Тому не зрозуміло яким нормативно правовим актом керувався замовник ставлячи дану вимогу. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України – вимога абзацу 1 примітки п.9 Розділу Оцінка тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного, вимога залишається не змінною.
Медичні книжки
Дата подання: 17 січня 2019 11:40
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:18
В Тендерній документації вказано надати: "Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150" Так як діяльність працівників по наданню послуг з протипожежного призначення не регламентується наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 встановлено вичерпний перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам. Даний перелік є вичерпний, і працівники котрі здійснюють, проектування робіт з пожежної сигналізації і працівники які здійснюють монтаж пожежної сигналізації в даному переліку відсутні. Тому Вимога надання даних документів є дискримінаційною умовою, та вказує на можливе лобіювання Замовником інтересів певних компаній.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, працівники учасника-переможця, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не повинні мати небезпечних захворювань та протипоказань до виконання професійних обов’язків. Замовник, висуваючи таку вимогу до учасників, керується Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150) «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», відповідно до яких ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
Допуск до 1000В
Дата подання: 17 січня 2019 11:53
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:20
В Тендерній документації передбачено надати "посвідченння працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В" Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В даній постанові дана вимога не передбачена. Монтаж пожежної сигналізації здійснюється під напругою 220В і 24В, тому вимога допуску до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В, є дискримінаційною, та такою що її обовязковість, при наданні послуг передбачених даною закупівлею, не підтверджується жодним НПА України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, висуваючи таку вимогу до учасників, керується наказом МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КОМІТЕТ ПО НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Порядок навчання і перевірки знань працівників має бути відповідним до галузевого положення про навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, узгодженого з Держнаглядохоронпраці, а також до вимог до електротехнічної обслуги, які містяться в ПТЕ. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов’язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки. Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов’язаний мати при собі під час роботи. Забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил. Ті працівники, які зайняті виконанням спеціальних видів робіт, до яких висуваються додаткові вимоги безпеки, мають бути навчені безпечному виконанню таких робіт і мати відповідний запис про це у посвідченні з перевірки знань з питань охорони праці. В графі 4 даного посвідчення зазначається: допускається працівник до роботи в електроустановках до 1000 В, або до і вище 1000 В.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 09:37
статут.pdf
01 лютого 2019 09:37
додаткові документи.pdf
01 лютого 2019 09:37
витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2019 09:37
витяг з єдр.pdf
01 лютого 2019 09:37
виписка.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 23:17
sign.p7s
08 лютого 2019 23:14
про корупцію.pdf
08 лютого 2019 23:14
мвс.pdf
01 лютого 2019 09:25
sign.p7s
01 лютого 2019 09:24
частина сертифікатів.pdf
01 лютого 2019 09:24
технічна частина.pdf
01 лютого 2019 09:24
стаття 17.pdf
01 лютого 2019 09:24
сертифікати ч.1..pdf
01 лютого 2019 09:24
Сертифікат.pdf
01 лютого 2019 09:24
пропозиція.pdf
01 лютого 2019 09:24
проект та згода.pdf
01 лютого 2019 09:24
працівники.pdf
01 лютого 2019 09:24
повноваження підпису.pdf
01 лютого 2019 09:24
огляди.pdf
01 лютого 2019 09:24
матбаза.pdf
01 лютого 2019 09:24
Ліцензія.pdf
01 лютого 2019 09:24
лабораторія.pdf
01 лютого 2019 09:24
кошториси.pdf
01 лютого 2019 09:24
копії трудових.pdf
01 лютого 2019 09:24
інші документи.pdf
01 лютого 2019 09:24
інженер-кошторисник.pdf
01 лютого 2019 09:24
Згоди осіб.pdf
01 лютого 2019 09:24
Декларація.pdf
01 лютого 2019 09:24
відгук.pdf
01 лютого 2019 09:24
аналогічний досвід.pdf
01 лютого 2019 09:24
акт наданих послуг.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 360 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 18:23
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 11:05

Документи

06 лютого 2019 18:23
sign.p7s
06 лютого 2019 18:21
Протокол № 63.pdf

Документи

07 лютого 2019 11:05
sign.p7s
07 лютого 2019 11:04
Протокол № 64.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 11:05
sign.p7s
07 лютого 2019 11:04
Протокол № 64.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 лютого 2019 10:05
Договір №29 (Пожежна сигналізація).pdf укладений
19 лютого 2019 10:03
sign.p7s зміни до договору
08 травня 2019 10:52
ЗпВД (Пожежна сигналізація).pdf укладений
08 травня 2019 10:50
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2019 16:57
Дод. угода № 1 (Пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
07 травня 2019 16:55
ПЗД № 1 (пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
07 травня 2019 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 2 899,40 (дві тисячі вісімсот дев’яносто дев'ять гривень 40 копійок). Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: «3.3. Ціна договору становить: 397 100,60 грн. (триста дев’яносто сім тисяч сто грн. 60 коп.) у тому числі ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 397 100,60
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку