Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 «33600000-6 – Фармацевтична продукція» Наркотичні лікарські засоби: «Morphine», «Morphine, combination», «Fentanyl», «Diazepam», «Trimeperidine», «Ketamine»
Очікувана вартість
598 400,00 UAH
UA-2019-01-16-001925-c 2cc105d0d8b94b66940c2c598d462961
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Герасимчук

+380412438665 tender_in@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центральна міська лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992127
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Велика Бердичівська 70
Контактна особа: Марія Герасимчук
+380412438665
tender_in@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:05
Очікувана вартість: 598 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 упаковка
МОРФІН КАЛЦЕКС (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
130 упаковка
ОМНОПОН-ЗН (Morphine, combination)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
1000 упаковка
ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
10 упаковка
СИБАЗОН (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
60 упаковка
ПРОМЕДОЛ КАЛЦЕКС (Trimeperidine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
30 упаковка
КЕТАМІН (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність ТД рекомендаціям МОЗ та МЕРТ
Дата подання: 17 січня 2019 16:36
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:31
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.03.2018 р. № 4-рк, надісланих листом від 06.04.2018 № 126-29/04-4251, а також абзацу 3 пункту 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу № 37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018, проаналізовано проблемні питання, що виникають у замовників під час закупівлі лікарських засобів, спільно з Антимонопольним комітетом України проведено робочі зустрічі з замовниками, учасниками та експертами, за результатами яких підготовлено рекомендації щодо здійснення таких закупівель, викладені в Листі МОЗ та МЕРТ Щодо закупівлі лікарських засобів від 19.12.2018 р. № 01.7/33810. Відповідно до зазначеного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Разом з тим, п. 3.17. тендерної документації передбачено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів лікарських засобів іноземного виробництва та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника імпортних лікарських засобів (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Просимо привести тендерну документації у відповідність до рекомендацій щодо здійснення закупівель лікарських засобів, наданих МОЗ та МЕРТ на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.03.2018 р. № 4-рк.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Що стосується вищевказаного листа МОЗ і МЕРТ (щодо рекомендацій при закупівлі ліків за місцевий бюджет від 19.12.2018 р. № 01.7/33810), то він носить виключно рекомендаційний характер. Вимога п. 3.17. Додатку 3 Тендерної документації є актуальною, оскільки КУ ЦМЛ № 1 є багатопрофільною лікувальною установою, відповідно, для забезпечення безперебійного лікувального процесу, а також надання якісної медичної допомоги, зокрема своєчасного постачання наркотичних лікарських засобів у необхідній кількості є одним з найважливіших показників діяльності лікарні (особливо в відділеннях хірургічного профілю). КУ ЦМЛ № 1 м. Житомира не вважає дану вимогу дискримінаційною оскільки піклується про закупівлю якісних лікарських засобів (а від якості саме наркотичних лікарських засобів залежить життя і здоров’я пацієнтів) у необхідній кількості та в терміни, визначені у тендерній документації.
Гарного дня!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 597 873,20
UAH
597 873,20
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 598 186,10
UAH
598 186,10
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 09:22
Електронний підпис
05 лютого 2019 09:18
Документи переможця.pdf
29 січня 2019 16:48
Електронний підпис
29 січня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 10:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 597 873,20
UAH
01 лютого 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
597 873,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 23:21
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 15:56
Додаткова угода 3_наркотичні лікарські засоби.pdf зміни до договору
13 січня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:25
Додаткова угода 2_наркотичні лікарські засоби.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 14:40
Додаткова угода № 1_наркотичні лікарські засоби.pdf зміни до договору
01 березня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 09:56
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 09:55
Договір_наркотичні лікарські засоби.pdf укладений
18 лютого 2019 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що рішенням Житомирської міської ради від 08.11.2018 № 1196 «Про автономізацію міських закладів охорони здоров'я» вирішено припинити Комунальну установу Центральна міська лікарня № 1 м. Житомир шляхом реорганізації-приєднання, рішенням Житомирської міської ради № 1339 від 07.02.2019 «Про затвердження передавальних актів та статутів міських закладів охорони здоров'я у новій редакції» визначено, що Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради є правонаступником Комунальної установи Центральна міська лікарня № 1 м. Житомир уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Внести зміни у Договір № 5 від 18.02.2019р. замінивши сторону в Договорі з Комунальної установи Центральна міська лікарня № 1 м. Житомир в особі голови комісії з реорганізації Мордюка Володимира Вікторовича на Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради в особі директора Мордюка Володимира Вікторовича. 2. Невиконані зобов’язання у розмірі 597 873,20 грн. (п’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот сімдесят три грн. 20 коп.) в тому числі ПДВ переходять з КУ Центральна міська лікарня № 1 м. Житомир на КП «Лікарня № 1» ЖМР.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення Замовником тендерної процедури на початку наступного року та враховуючи ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 30.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі (з урахуванням змін внесених додатковими угодами до договору)
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником тендерної процедури та враховуючи ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони домовилися продовжити строк дії Договору № 5 від 18.02.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі до 30.03.2020 р., а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі № 5 від 18.02.2019 року (з урахуванням змін внесених додатковими угодами до договору). 2. Загальна вартість цієї Додаткової угоди складає 119 574,64 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят чотири грн. 64 коп.), з ПДВ, в т.ч. ПДВ 7 822,64 грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 717 447,84
UAH