Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги.(Послуги з добровільного медичного страхування учнів та працівників закладів загальної середньої освіти). Код ДК 021:2015: 66510000-8 «Страхові послуги».
Очікувана вартість
2 363 200,00 UAH
UA-2019-01-16-001885-c 0a7591e2c70847328980f6122efcfd4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Лалов

+380993130539 chsr7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41783306
Місцезнаходження: 53283, Україна , Дніпропетровська обл., смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33
Контактна особа: Сергій Лалов
+380993130539
chsr7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:07
Очікувана вартість: 2 363 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 816,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47264 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1477 штука
Страхові послуги.(Послуги з добровільного медичного страхування учнів та працівників закладів загальної середньої освіти). Код ДК 021:2015: 66510000-8 «Страхові послуги».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53283, Україна, Дніпропетровська область, смт Червоногригорівка, за адресами замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 13:03
ТД Червоногригорівка (1).docx
21 січня 2019 13:03
зміни ТД страхові послуги.pdf
21 січня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 13:03
ТД Червоногригорівка (1).docx
16 січня 2019 15:05
ТД Страхові послуги.docx
21 січня 2019 13:03
зміни ТД страхові послуги.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аудиторський висновок
Дата подання: 17 січня 2019 16:12
Дата відповіді: 18 січня 2019 13:30
Згідно тендерної документації вимагається надання Оригіналу або копію аудиторського висновку про фінансову звітність страховика за 2017 рік (та за 9 місяців 2018 рік). Згідно Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 03.02.2004 № 39 (у редакції розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 04 вересня 2018 року № 1521) п.12. У термін до 01 червня року, наступного за звітним, страховики разом із супровідним листом подають до Нацкомфінпослуг у паперовій формі: аудиторський звіт щодо проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності (якщо страховик відповідно до законодавства складає консолідовану фінансову звітність); звіт про надання впевненості щодо річних звітних даних страховика. Згідно з Розпорядженням викладеним вище страхова компанія не має аудиторських звітів за період менше ніж 1 (один) рік. Аудиторські звіти за 2018 рік отримує компанія до 01 червня, наразі надання даного звіту неможливе. Тож вимога має звучати- скан-копію оригіналу аудиторського висновку про фінансову звітність страховика за 2017 рік. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При підготовці тендерної документації було допущено технічну помилку. Вірно читати: «Оригінал або копію аудиторського висновку про фінансову звітність страховика за 2017 рік (або за 2018 рік).» В найближчій термін до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Персональні данні
Дата подання: 18 січня 2019 12:43
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:45
Підпункт 1 п. 1.2 Розділу 3 Тендерної пропозиції містить вимогу, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) певні документи та інформацію, серед, яких оригінал або копію документу, який посвідчує його особу. Хочемо зазначити, що інформація, яка міститься в паспорті є персональними даними працівників. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних має право мати інформацію про мету обробки персональних даних, третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Проте у випадку розміщення паспорту в мережі інтернет, у відкритому доступі, коло таких осіб визначити не можливо і мету обробки даних теж визначити не можливо. У зв’язку із вищевикладеним, вважаємо, що розміщення персональних даних в мережі інтернет не доцільно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів, що посвідчують особу, встановлено ч.1 ст.3 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
Оригінали документів
Дата подання: 18 січня 2019 12:43
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:44
Тендерна документація містить незрозумілі пункти, а саме визначено, що учасник повинен надати «оригінал або копію статуту» (п.п. 2 п. 1.2 розділу 3); «оригінал або копію витягу з реєстру…» (п.п. 3 п. 1.2 розділу 3); «оригінал або копію аудиторського висновку» (п.п. 9 п. 1.2 розділу 3); «оригінал або копію ліцензії» (п.п. 10 п. 1.2 розділу 3); «оригінал або копію баланс..» (п.п. 11 п. 1.2 розділу 3); «оригінал або копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників….» (п.п. 5.1.2.2 п. 5.1 розділу 3); «оригінал або копії документів, підтверджуючих трудові відносини працівників власного асистансу…» (п.п. 5.1.2.3 п. 5.1 розділу 3) тощо. Проте в п.п. 1.1 розділу 3 визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів. Просимо надати відповідь: як подаються документи для участі в даному тендері і яким чином вини повинні бути надані Замовнику (наприклад: скановані копії з оригіналів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може подавати скановані копії оригіналів документів. В Тендерній документації містяться всі детальні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, зокрема в п.1.2-1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
відомості з ЄДРПОУ
Дата подання: 18 січня 2019 13:26
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:45
Визначено, що учасник тендеру повинен надати відомості з ЄДРПОУ, виданих уповноваженим органом. Просимо надати відповідь: Витяг отриманий з ЄДРПОУ в електронному вигляді буде таким документом?
Відповідь: Всі документи, до яких є вільний доступ у відкритих реєстрах, можуть подаватись у будь-якому вигляді, у тому числі в електронному
до статті 17 Закону
Дата подання: 18 січня 2019 13:28
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:47
В п. 5.2 Розділу 3 ТД визначено, що відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у певних випадках серед, яких: п.п.«7» тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; п.п. «8» учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;». Проте не зазначена форма документів (довідок) які підтвердять, що: - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; - учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Просимо дати відповідь: яка форма документів (довідок) повинна бути, які підтвердять, що: - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; - учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо тендерна документація не містить зразка або форми документа або конкретних вимог до змісту такого документу, то такий документ подається за довільною формою. Пункт 1.2 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу про надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
до статті 17 Закону
Дата подання: 18 січня 2019 13:29
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:48
7. В п. 5.2 визначено, що відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Просимо дати відповідь: яким чином підтвердити наявність такої інформації в реєстрі (замовник самостійно знайде дану інформацію в реєстрі, чи необхідно подати довідку тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо тендерна документація не містить зразка або форми документа або конкретних вимог до змісту такого документу, то такий документ подається за довільною формою.
Обовязковий перелік ЛПУ
Дата подання: 18 січня 2019 15:00
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:48
В Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації визначений перелік медичних закладів, з якими обов’язково має бути укладені договори у страхової компанії. Проте, на запити страхової компанії, відповідальні працівники даних медичних закладів повідомляють, що не укладають договори зі страховими компаніями. У зв’язку із вищевикладеним, просимо внести зміни в Тендерну документацію, та виключити медичні заклади визначені в Таблиці 2 додатку 2 зі списку обов’язкових медичних закладів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не регулює процес укладення договорів з медичними закладами. Медичні заклади є суб’єктами господарювання, вони здійснюють господарську діяльність, під час якої мають право укладати договори. Порядок укладення договору врегульовано главою 53 Цивільного кодексу України та главою 20 Господарського кодексу України. Радимо Вам звертатись до медичних закладів з питань укладення договорів в порядку, встановленому діючим законодавством.

Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ" 2 333 660,00
UAH з ПДВ
2 310 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ" 2 348 430,00
UAH з ПДВ
2 318 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТРАХОВА КОМПАНІЯ "НАФТАГАЗСТРАХ" 2 333 660,00
UAH з ПДВ
2 333 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 13:58
Договор ДМС_проект.pdf
31 січня 2019 13:26
3.1.11.1_2017_Баланс_ф.1.pdf
31 січня 2019 13:26
3.1.10._Ліцензія ДМС.jpg
31 січня 2019 13:26
3.1.2.2.1.Статут.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 12:44
Лицензия.zip
31 січня 2019 12:44
Гарантия 8218.zip
31 січня 2019 12:44
ЦМЛ Покров.pdf
31 січня 2019 12:44
Ф1_Ф2_9міс.2018.pdf
31 січня 2019 12:44
Фінансовий звіт 2017_.pdf
31 січня 2019 12:44
Ф1_Ф2_2017.pdf
31 січня 2019 12:44
Трудові асистанс.pdf
31 січня 2019 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 12:44
Рейтинг СК.pdf
31 січня 2019 12:44
Перелік МЗ Україна.pdf
31 січня 2019 12:44
Статут_26.10.18.pdf
31 січня 2019 12:44
Проект договору.pdf
31 січня 2019 12:44
Наказ ген.директор.pdf
31 січня 2019 12:44
КП Нікополь МЛ_1.pdf
31 січня 2019 12:44
Ліцензія ДМС.pdf
31 січня 2019 12:44
КП_Нікополь МЛ_4.pdf
31 січня 2019 12:44
Копія паспорт Кіяшко.pdf
31 січня 2019 12:44
Код доступу.pdf
31 січня 2019 12:44
Згоди асистанс.pdf
31 січня 2019 12:44
КЗ Нікополь ЦРЛ.pdf
31 січня 2019 12:44
ЄДРПОУ 25.01.19.pdf
31 січня 2019 12:44
КЗ Нікополь ДМЛ.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка ст.50.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка судимість.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка ст.9.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка податки.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка п.6.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка корупція_1.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка корупція_2.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка зобов'язання.pdf
31 січня 2019 12:44
Довідка довкілля.pdf
31 січня 2019 12:44
Дипломи асистанс.pdf
31 січня 2019 12:44
Гарантійний лист п.5.pdf
31 січня 2019 12:44
Витяг 22.01.19.pdf
31 січня 2019 12:44
Виписка 26.10.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"

ТДВ СК "НАФТАГАЗСТРАХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"
#30968986
Відхилено 2 310 028,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 16:04
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
Переможець 2 318 890,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
2 318 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 17:30
Договір страхування.pdf зміни до договору
04 березня 2019 17:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 березня 2019 17:30
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 15:10
ДУ 1 страхування.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 15:08
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 14:51
ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ.pdf укладений
27 лютого 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2102/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2102/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2102/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2102/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 706 590,00
UAH з ПДВ