Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних (Ведення баз даних абонентів Замовника за послуги з вивезення побутових відходів, актуальна обробка та облік даних по кожному споживачу послуги з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001858-b 444a41c7223548a8a8e39eaed3574fb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буденкова Наталія Вікторівна

+380569568935 katp042802@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа: Буденкова Наталія Вікторівна
+380569568935
katp042802@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 21:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 21:43
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 21:43
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:40
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Технічні, якісні та кількісні характеристики послуги передбачені в Технічному завданні, що є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних (Ведення баз даних абонентів Замовника за послуги з вивезення побутових відходів, актуальна обробка та облік даних по кожному споживачу послуги з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 21:49
Додаток 6.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 5.doc
16 січня 2019 21:49
ДОДАТОК 4.doc
16 січня 2019 21:49
ДОДАТОК 3.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 2.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 1.doc
16 січня 2019 21:49
ТД ВЕДЕННЯ БАЗ ДАНИХ.doc
17 січня 2019 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 21:49
Додаток 6.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 5.doc
16 січня 2019 21:49
ДОДАТОК 4.doc
16 січня 2019 21:49
ДОДАТОК 3.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 2.doc
16 січня 2019 21:49
Додаток 1.doc
16 січня 2019 21:49
ТД ВЕДЕННЯ БАЗ ДАНИХ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄРЦ КП" 2 354 000,00
UAH з ПДВ
2 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ" 2 399 540,32
UAH з ПДВ
2 399 540,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 15:55
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:48
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:47
11.гарантія.rar
01 лютого 2019 17:47
10. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2019 17:47
9.Довідки з банку.pdf
01 лютого 2019 17:47
8.Статут.pdf
01 лютого 2019 17:47
7. Витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2019 17:47
4. Аналогічні договори.pdf
01 лютого 2019 17:47
2. Докумети МТБ.pdf
01 лютого 2019 17:47
1.Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄРЦ КП"

ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄРЦ КП"
#41044332
Переможець 2 354 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄРЦ КП"
#41044332
2 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 20:25
03_19 від 25.02.2019.pdf укладений
26 лютого 2019 19:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 6.2.6 Договору, вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №1 «Технічне завдання» у новій редакції (що додається) та п.3.1.розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: 1. «Загальна сума цього Договору становить – 2 306 474,88 грн. (два мільйони триста шість тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 384 412,48 грн. (триста вісімдесят чотири тисячі чотириста дванадцять грн. 48 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 03/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі даних послуг, керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 10.2 Договору Сторони дійшли згоди про таке: 1. Продовжити дію Договору №03/19 від 25.02.2019 до 31 березня 2020 року. 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по 31 березня 2020 року не може перевищувати 20% ціни Договору №03/19 від 25.02.19. 3. Пункт 3.1 Договору доповнити пунктом 3.1.1. “Ціна Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, укладеного у 2019 році, а саме - 2 306 474,88 грн. (два мільйони триста шість тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 384 412,48 грн. (триста вісімдесят чотири тисячі чотириста дванадцять грн. 48 коп.)”.
Номер договору про закупівлю: 03/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 11.1 Договору та п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника Сторони уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції «Загальна сума цього Договору становить – 2 308 543,36 грн.(два мільйони триста вісім тисяч пятсот сорок три грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ 384 757,17 грн., з яких за періоди: з 25.02.2019 по 31.12.2019 - 2 306 474,88 грн. (два мільйони триста шість тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 384 412,48 грн. (триста вісімдесят чотири тисячі чотириста дванадцять грн. 48 коп.) - 01.01.2020 по 31.03.2020 — 2068,48 грн. (дві тисячі шістдесят вісім грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ 344,75 грн.». 2. Продовжити дію Договору до 31 травня 2020 року (включно) в частині оплати заборгованості за договором.
Номер договору про закупівлю: 03/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 11.1 Договору та п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника Сторони уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію Договору до 31 серпня 2020 року (включно) в частині оплати заборгованості за договором.
Номер договору про закупівлю: 03/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML