Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги їдалень для харчування учнів
Очікувана вартість
1 149 230,00 UAH
UA-2019-01-16-001842-b bbae1479e5e044c99d124daab147ea0c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івах Тетяна

+380999879224 OZOSH_5RAPIY@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 ІМЕНІ Р.К. РАПІЯ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33683577
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ АРМІЙСЬКА, будинок 107
Контактна особа: Івах Тетяна
+380999879224
OZOSH_5RAPIY@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 20:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 22:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:27
Очікувана вартість: 1 149 230,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 492,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49560 шт
послуги їдалень для харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська обл., Охтирка, вулиця Армійська, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15894000-1 — Оброблені продукти харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 20:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 20:29
Обіди 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-25-000003 ● c65fc60d070f4a55b40c1fa60ada017a
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2019 11:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.01.2019 №4

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.01.2019 № 4

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-16-001842-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення опрацьовані, взяті до уваги, враховані для подальшої роботи. Надаємо звіт про усунення вивлених порушень

2019-01-31 12:57:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі

2019-02-05 15:50:49

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 січня 2019 19:05
Коментар щодо відміни: У зв'язку з необхідністю зобов'язання усунення порушень у сфері публічних закупівель по предмету закупівлі відмінити відкриті торги відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 січня 2019 19:05
П Р О Т О К О Л.docx