Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 ІМЕНІ Р.К. РАПІЯ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33683577 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ АРМІЙСЬКА, будинок 107 |
Контактна особа: |
Івах Тетяна +380999879224 OZOSH_5RAPIY@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 20:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 149 230,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 492,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 20:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 20:29 |
Обіди 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-25-000003 ● c65fc60d070f4a55b40c1fa60ada017a
- Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2019 №4
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.01.2019 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-16-001842-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення опрацьовані, взяті до уваги, враховані для подальшої роботи. Надаємо звіт про усунення вивлених порушень
2019-01-31 12:57:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
2019-02-05 15:50:49
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 січня 2019 19:05 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з необхідністю зобов'язання усунення порушень у сфері публічних закупівель по предмету закупівлі відмінити відкриті торги відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
30 січня 2019 19:05
|
П Р О Т О К О Л.docx |