Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та на прибудинковій території
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001715-b ● 91a810b1acba4c839899575b7b1169ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» |
Код ЄДРПОУ: | 03359836 |
Вебсайт: | http://bti.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в |
Контактна особа: |
Донець Олена Валеріївна 380442796637 lenadon049@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та на прибудинковій території
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та на прибудинковій території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Трьохсвятительська, 4-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 17:54 |
ТД-ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ-14.01.2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 21 січня 2019 14:52
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:40
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за запитання. Нажаль не можемо виконати ваше прохання, адже всі документи, які опрацьовується в системі Рrozorro (і Замовника і Учасників торгів) мають формат pdf. Для зручності роботи з текстом рекомендуємо Вам скопіювати його та перенестиу зручний для Вас формат.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 15:07
Дата відповіді: 21 січня 2019 19:16
Вимога щодо статутного капіталу в розмірі 20% від очікуваної вартості (тобто 196 тис.грн) є дискримінаційною, оскільки законодавством не визначено який саме статутний капітал має бути в учасника чи загалом суб'єкта господарювання. Тобто встановивши таку вимогу, Ви дискримінуєте учасників. Тому вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки вона не підтверджена жодним нормативно-правовим актом!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Основним принципом електронних закупівель є їх прозорість, як один з основних принципів в боротьбі з корупцією. Завдяки чому відкрито публікується та надається інформація не лише про закупівлю, а й про всіх Учасників торгів.
Хочемо повідомити, що саме Статутний капітал відображає зафіксовану в установчих документах загальну вартість активів, які є внеском власників ( учасників) до капіталу підприємства.
Оскільки останнім часом збільшилась кількість підприємців, які реєструють фірми «пустишки» для разової участі у конкурсних торгах, тому, для забезпечення належного виконання вимог даної закупівлі, інформація про внесок учасників у статутний фонд у розмірі не менше 20,0% є необхідним критерієм.
І саме тому, з метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі, а також задля якісного відбору учасника, прийнято рішення щодо формування статутного фонду учасника в розмірі не менше 20% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Ми не вважаємо дану норму дискримінаційною. Дана норма не застосовується до фізичних осіб-підприємців.
Виконання даної вимоги надає впевненість Замовнику в тому, що потенційний переможець торгів має фінансову можливість надавати якісні послуги. Адже завдяки такій інформації можна попередити негативні наслідки для Замовника які можуть настати у випадку недобросовісності потенційного Виконавця.
Хочемо повідомити, що саме Статутний капітал відображає зафіксовану в установчих документах загальну вартість активів, які є внеском власників ( учасників) до капіталу підприємства.
Оскільки останнім часом збільшилась кількість підприємців, які реєструють фірми «пустишки» для разової участі у конкурсних торгах, тому, для забезпечення належного виконання вимог даної закупівлі, інформація про внесок учасників у статутний фонд у розмірі не менше 20,0% є необхідним критерієм.
І саме тому, з метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі, а також задля якісного відбору учасника, прийнято рішення щодо формування статутного фонду учасника в розмірі не менше 20% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Ми не вважаємо дану норму дискримінаційною. Дана норма не застосовується до фізичних осіб-підприємців.
Виконання даної вимоги надає впевненість Замовнику в тому, що потенційний переможець торгів має фінансову можливість надавати якісні послуги. Адже завдяки такій інформації можна попередити негативні наслідки для Замовника які можуть настати у випадку недобросовісності потенційного Виконавця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОРОБЕЙ" |
866 008,00
UAH з ПДВ
|
730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРГУС АЛЬЯНС" |
799 739,60
UAH з ПДВ
|
743 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
975 886,56
UAH з ПДВ
|
975 886,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОРОБЕЙ" #31028754 |
Відхилено |
730 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 19:16
|
ТОВ "АРГУС АЛЬЯНС" #40261220 |
Відхилено |
743 371,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 17:05
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
975 886,56
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:13
|
Дод.угода-3-27.12.2019.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2019 16:17
|
Дод.угода-2-15.03.2019.pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 19:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 19:08
|
Дод.угода-1-01.03.2019.pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 19:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 19:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 19:02
|
Дод.угода-1-01.03.2019.pdf | укладений |
01 березня 2019 19:00
|
ДОГОВОР-01.03.2019.pdf | укладений |
01 березня 2019 18:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Враховуючи термін дії Договору (з 01.03.2019 по 31.12.2019) внести зміни до п.2.1. Додатку 4 до Договору № 3 від 01 березня 2019 року «Вартість послуг та порядок розрахунків» та викласти його в наступній редакції: « 2.1. Загальна сума договору складає 893 443,68 грн. з ПДВ (вісімсот дев’яносто три тисячі чотириста сорок три гривні 68 коп. з ПДВ), (в тому числі ПДВ 148 907,28 грн.). Для конкретного місяця розрахунки проводяться на підставі календаря робочого часу на 2019 р.». 2. Скорегований Розрахунок вартості охорони на об’єкті Покупця з урахуванням календаря робочого часу на 2019 рік, у період надання послуг з 01.03.2019 по 31.03.2019 викласти в Додатку № 1 до цієї Додаткової угоди, що є її невід'ємною частиною. 3. Усі інші умови Договору № 3 від 01.03.2019 залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | корегування розрахунку вартості послуг в бік зменшення вартості |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток 2 до Договору № 3 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |