Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001696-c ● 738815f78e2840e58f13d3307f0f0e84
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 00702972 |
Місцезнаходження: | 67667, Україна , Одеська обл., смт Хлібодарське, Біляївський район, вул. Маяцька дорога, буд. 27 |
Контактна особа: |
Інна Валеріївна Любомська +380975173685,+380487053097 odlabtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67667, Україна, Одеська область, смт Хлібодарське, Біляївський район, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 14:37 |
09130000-9 Бензин, дизельне паливо проект договору.doc | |
16 січня 2019 14:37 |
09130000-9 Бензин, дизельне паливо ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001696-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 18 лютого 2019 16:31
Безпідставне відхилення пропозиції
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не погоджується з рішенням Замовника зазначене у Протоколі № 10 від 13.02.2019 року засідання тендерного комітету Одеської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі за текстом – Замовник), стосовно відхилення пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», вважає його упередженим, протизаконним, яке суперечить основним принципам здійснення закупівель за державні кошти та Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних причин:
По-перше, Замовник стверджує: «…Згідно п. 6.2. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. строк його дії – до 31.12.2018р., а п. 6.4. та 6.5. вказаного договору передбачають оформлення додаткових угод при будь-яких змінах і доповненнях до договору». Звертаємо увагу, що у пункт п. 6.2. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. є ще другий абзац, в якому зазначено: « У разі, якщо жодна зі Сторін не заявить про його припинення за один місяць до закінчення строку його дії, Договір вважається пролонгованим на кожен наступний рік на тих самих умовах». Іншими словами, для продовження дії договору на наступний рік оформляти додаткову угоду чи вносити якісь зміни до договору - непотрібно. Більш того, задля впевненості Замовника, що на адресу ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не поступало повідомлення від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» про припинення договору, у складі своєї пропозиції адресу ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» надало відповідний Гарантійний лист від ТОВ ЄВРО ПАУЕР» (вих. №668 від 18.12.2018 року), в якому йдеться, що останній не заперечує щодо пролонгації договору до кінця 2019 року.
До речі, керуючись пунктом 7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», «…Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», тобто Замовник має можливість звернутись до ТОВ ЄВРО ПАУЕР» за отриманням достовірної інформації стосовно строку дії договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р., але чомусь цього не зробив.
По-друге, Замовник стверджує що договір №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. не передбачає можливість та обов’язок заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту третіх осіб, звертаємо увагу Замовника на пункт 2.1.7. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р., а саме:
«2.1.7. Відпуск ПММ Покупцеві, його представникам (особам, у яких наявні відповідні бланки-дозволи) здійснюється тільки після пред'явлення бланків-дозволів. Наявність бланку-дозволу у особи, що звертається до Постачальника (до однієї із автозаправних станцій з мережі Постачальника) є підтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ за цим Договором. Ризик несприятливих наслідків пред'явлення бланку-дозволу не уповноваженою особою і, відповідно, отримання ПММ неналежним одержувачем несе Покупець, окрім тих випадків, коли він завчасно і у належній формі повідомив Постачальника про анулювання бланків-дозволів.».
Іншими словами договором №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. передбачено, що Пред’явник бланків-дозволів є уповноваженою особою ТОВ РЕСУРС ЕНЕРГО на отримання паливно-мастильних матеріалів на АЗС «БРСМ-Нафта».
По-третє, твердження, що ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не зазначив кількість штатних працівників - є взагалі абсурдним. Адже у Довідці №04-01-19 від 01.02.2019 року є таблиця, в першому стовбці якої зазначена кількість працівників.
Ну і по-четверте, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція не відповідає вимозі п. 2.5. Додатку 3 тендерної документації, а саме:
«2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС». Адже у наданій Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року недвозначно представлений перелік АЗС у кількості щонайменш трьох штук по трасі Одеса-Київ, зазначена найближча АЗС для місцезнаходження Замовника та надано перелік АЗС по Україні.
З огляну на все вище наведене, складається враження, що Замовник свідомо порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», позбавляючи ТОВ «РЕСУРС ЕНРГО» права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Певно слід нагадати, що у пункті 2 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально, а у статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення приведені наслідки таких дій.
Враховуючи все вище приведене, ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» наполягає на скасуванні рішення Замовника зазначене у Протоколі № 10 від 13.02.2019 року засідання тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» та визнати ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» переможцем закупівлі, так як вона є переможна за ціною та відповідає всім вимогам тендерної документації.
В іншому випадку, дії Замовника будемо розглядати як упереджені та будемо змушені оскаржувати такі дії в установленому Законом порядку, звернувшись до Постійно діючої адміністративну колегію Антимонопольного комітету України, та залишити відповідний відгук на моніторинговому порталі Громадського контролю держзакупівель DoZorro.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, Замовник стверджує: «…Згідно п. 6.2. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. строк його дії – до 31.12.2018р., а п. 6.4. та 6.5. вказаного договору передбачають оформлення додаткових угод при будь-яких змінах і доповненнях до договору». Звертаємо увагу, що у пункт п. 6.2. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. є ще другий абзац, в якому зазначено: « У разі, якщо жодна зі Сторін не заявить про його припинення за один місяць до закінчення строку його дії, Договір вважається пролонгованим на кожен наступний рік на тих самих умовах». Іншими словами, для продовження дії договору на наступний рік оформляти додаткову угоду чи вносити якісь зміни до договору - непотрібно. Більш того, задля впевненості Замовника, що на адресу ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не поступало повідомлення від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» про припинення договору, у складі своєї пропозиції адресу ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» надало відповідний Гарантійний лист від ТОВ ЄВРО ПАУЕР» (вих. №668 від 18.12.2018 року), в якому йдеться, що останній не заперечує щодо пролонгації договору до кінця 2019 року.
До речі, керуючись пунктом 7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», «…Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», тобто Замовник має можливість звернутись до ТОВ ЄВРО ПАУЕР» за отриманням достовірної інформації стосовно строку дії договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р., але чомусь цього не зробив.
По-друге, Замовник стверджує що договір №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. не передбачає можливість та обов’язок заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту третіх осіб, звертаємо увагу Замовника на пункт 2.1.7. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р., а саме:
«2.1.7. Відпуск ПММ Покупцеві, його представникам (особам, у яких наявні відповідні бланки-дозволи) здійснюється тільки після пред'явлення бланків-дозволів. Наявність бланку-дозволу у особи, що звертається до Постачальника (до однієї із автозаправних станцій з мережі Постачальника) є підтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ за цим Договором. Ризик несприятливих наслідків пред'явлення бланку-дозволу не уповноваженою особою і, відповідно, отримання ПММ неналежним одержувачем несе Покупець, окрім тих випадків, коли він завчасно і у належній формі повідомив Постачальника про анулювання бланків-дозволів.».
Іншими словами договором №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. передбачено, що Пред’явник бланків-дозволів є уповноваженою особою ТОВ РЕСУРС ЕНЕРГО на отримання паливно-мастильних матеріалів на АЗС «БРСМ-Нафта».
По-третє, твердження, що ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не зазначив кількість штатних працівників - є взагалі абсурдним. Адже у Довідці №04-01-19 від 01.02.2019 року є таблиця, в першому стовбці якої зазначена кількість працівників.
Ну і по-четверте, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція не відповідає вимозі п. 2.5. Додатку 3 тендерної документації, а саме:
«2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС». Адже у наданій Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року недвозначно представлений перелік АЗС у кількості щонайменш трьох штук по трасі Одеса-Київ, зазначена найближча АЗС для місцезнаходження Замовника та надано перелік АЗС по Україні.
З огляну на все вище наведене, складається враження, що Замовник свідомо порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», позбавляючи ТОВ «РЕСУРС ЕНРГО» права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Певно слід нагадати, що у пункті 2 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально, а у статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення приведені наслідки таких дій.
Враховуючи все вище приведене, ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» наполягає на скасуванні рішення Замовника зазначене у Протоколі № 10 від 13.02.2019 року засідання тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» та визнати ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» переможцем закупівлі, так як вона є переможна за ціною та відповідає всім вимогам тендерної документації.
В іншому випадку, дії Замовника будемо розглядати як упереджені та будемо змушені оскаржувати такі дії в установленому Законом порядку, звернувшись до Постійно діючої адміністративну колегію Антимонопольного комітету України, та залишити відповідний відгук на моніторинговому порталі Громадського контролю держзакупівель DoZorro.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:41
1. Згідно п.6.2. договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. строк його дії – до 31.12.2018р., а п.6.4. та п.6.5. вказаного договору передбачають оформлення додаткових угод при будь-яких змінах і доповненнях до договору.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано «Гарантійний лист» від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» вих.№668 від 18.12.2018р., в якому ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» не заперечує щодо пролонгації Договору до кінця 2019р., але в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня додаткова угода щодо пролонгації Договору№ДГ-0000142 від 25.09.2017р. до кінця 2019р.
«Гарантійний лист від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (вих. №668 від 18.12.2018 року) не підтверджує факт пролонгації Договору, а підтверджує те, що ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» «НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ щодо пролонгації договору№ДГ-0000142 від 25.09.2017р до кінця 2019 року».
Отже, в складі тендерної пропозиції відсутня підтвердна інформація стосовно пролонгації строку дії договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на 2019рік.
2. Згідно п.1.1.Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на відпуск паливно –мастильних матеріалів (ПММ), укладеним між ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (Постачальник) та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» (Покупець) «1.1.Постачальник зобовʼязується організовувати та забезпечувати заправку паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця, а Покупець зобовʼязується приймати та оплачувати відпущені паливно-мастильні матеріали».
Згідно п.1.2.Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на відпуск паливно –мастильних матеріалів (ПММ), укладеним між ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (Постачальник) та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» (Покупець) «1.2.Відпуск ПММ здійснюється у мережі автозаправних станцій Постачальника (надалі іменується – мережа АЗС) Мережа АЗС- автозаправні станції, що працюють під ТМ «БРСМ Нафта», на яких Покупець має право отримати ПММ відповідно до умов цього Договору…»
Таким чином, зазначений договір не передбачає можливість і обов´язок заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту третіх осіб (замовника).
Учасник не надав копій документів на підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального.
3. У «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №04-01-19 від 01.02.2019 року вказана наявність у складі підприємства 5 працівників , але не зазначена штатна чисельність.
4. Відповідно п.«2.5. Додатку 3 Тендерної документації «На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС».
У Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року не зазначено жодної АЗС в райцентрі Одеської області чи трасі до райцентра Одеської області- всі вказані в довідці АЗС знаходяться в передмісті Одеси.
А «перелік АЗС у кількості щонайменш трьох штук по трасі Одеса-Київ» стосується вимоги по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації – «БЕСПОСЕРЕДНЬО НА ТРАСІ ОДЕСА-КИЇВ». Враховуючи ці три АЗС - тільки одна знаходиться на трасі в Одеській області, ніяк не декілька.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" відхилена.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано «Гарантійний лист» від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» вих.№668 від 18.12.2018р., в якому ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» не заперечує щодо пролонгації Договору до кінця 2019р., але в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня додаткова угода щодо пролонгації Договору№ДГ-0000142 від 25.09.2017р. до кінця 2019р.
«Гарантійний лист від ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (вих. №668 від 18.12.2018 року) не підтверджує факт пролонгації Договору, а підтверджує те, що ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» «НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ щодо пролонгації договору№ДГ-0000142 від 25.09.2017р до кінця 2019 року».
Отже, в складі тендерної пропозиції відсутня підтвердна інформація стосовно пролонгації строку дії договору №ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на 2019рік.
2. Згідно п.1.1.Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на відпуск паливно –мастильних матеріалів (ПММ), укладеним між ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (Постачальник) та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» (Покупець) «1.1.Постачальник зобовʼязується організовувати та забезпечувати заправку паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця, а Покупець зобовʼязується приймати та оплачувати відпущені паливно-мастильні матеріали».
Згідно п.1.2.Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017р. на відпуск паливно –мастильних матеріалів (ПММ), укладеним між ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» (Постачальник) та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» (Покупець) «1.2.Відпуск ПММ здійснюється у мережі автозаправних станцій Постачальника (надалі іменується – мережа АЗС) Мережа АЗС- автозаправні станції, що працюють під ТМ «БРСМ Нафта», на яких Покупець має право отримати ПММ відповідно до умов цього Договору…»
Таким чином, зазначений договір не передбачає можливість і обов´язок заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту третіх осіб (замовника).
Учасник не надав копій документів на підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального.
3. У «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №04-01-19 від 01.02.2019 року вказана наявність у складі підприємства 5 працівників , але не зазначена штатна чисельність.
4. Відповідно п.«2.5. Додатку 3 Тендерної документації «На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС».
У Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року не зазначено жодної АЗС в райцентрі Одеської області чи трасі до райцентра Одеської області- всі вказані в довідці АЗС знаходяться в передмісті Одеси.
А «перелік АЗС у кількості щонайменш трьох штук по трасі Одеса-Київ» стосується вимоги по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації – «БЕСПОСЕРЕДНЬО НА ТРАСІ ОДЕСА-КИЇВ». Враховуючи ці три АЗС - тільки одна знаходиться на трасі в Одеській області, ніяк не декілька.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" відхилена.
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001696-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 22 лютого 2019 19:00
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 180 Господарського кодексу України, зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
В свою чергу, строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору (ч.7 ст.180 ГК України).
Вимоги до господарських договорів визначено статтею 181 Господарського кодексу України. Так, згідно частини 1 статті 181 ГК України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами.
Стаття 654 Цивільного кодексу України визначає, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
25.09.2017 року між ТОВ «Євро Пауер» та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» укладено договір ДГ-0000142 (далі – Договір) на відпуск паливно-мастильних матеріалів (ПММ).
Під час укладення договору ДГ-0000142 від 25.09.2017 сторони дійшли згоди стосовно істотних умов договору, в тому числі щодо строку дії договору. Так у пункті 6.2 вказано що строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений п.6.1 цього Договору і закінчується 31.12.2018 року. У разі, якщо жодна зі Сторін не заявить про його припинення за один місяць до закінчення строку його дії, Договір вважається пролонгованим на кожен наступний календарний рік на таких самих умовах.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Євро Пауер» та ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» при укладені договору ДГ-0000142 від 25.09.2017 дотримались вимог встановлених статтею 181 Господарського кодексу України, визначили строк дії договору та за взаємною згодою визначили умови автоматичної пролонгації його на кожен наступний календарний рік без зміни умов договору. При цьому пролонгація дії договору, на відміну від продовження строку строкового договору, не потребує укладення жодних додаткових договорів, так як істотні умови договору не змінюються.
Стаття 204 Цивільного кодексу України визначає принцип презумпції правомірності правочину, згідно якого правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Умовами договору ДГ-0000142 від 25.09.2017 не передбачено, а також закон прямо не передбачає обов’язкового укладення додаткових угод (договорів) на пролонгацію строку дії договірних відносин, тому посилання на відсутність у тендерній документації в якості підтверджуючих документів додаткових угод є безпідставним та надуманим. Окрім того ТОВ «Євро Пауер» своїм листом (вих. №668 від 18.12.2018 року) підтвердило, що правовідносини які виникли під час укладення договору ДГ-0000142 від 25.09.2017 є дійсними, не були змінені чи скасовані, а строк дії договору продовжено шляхом пролонгації до кінця 2019 року.
Стосовно твердження щодо відсутності умов для отримання ПММ замовником повідомляю, що згідно умов договору ДГ-0000142 від 25.09.2017, а саме пунктів 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 та 2.1.5 Договору, Покупець оплачує Постачальникові вартість паливно-мастильних матеріалів в асортименті, кількості та за ціною згідно з виставленим рахунком-фактурою. На підтвердження свого обов’язку, що випливає з цього Договору, Постачальник видає покупцеві бланки-дозволу відповідного номіналу на всю кількість оплачених Покупцем паливно-мастильних матеріалів та приймає на зберігання весь об’єм придбаних ПММ. Право власності на ПММ переходить до Покупця в момент передачі йому накладної та бланків-дозволів від Постачальника.
Згідно частини 1 статті 85 Господарського кодексу України, господарське товариство є власником майна, набутого товариством на підставах не заборонених законом.
Відповідно до статті 319 Цивільного кодексу України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Пункт 1.4.1 Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017 дає визначення що є бланк-дозволу (талон). Відповідно до вказаного пункту Договору, бланк-дозволу – спеціальний документ, який має встановлену Постачальником форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Постачальника ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому.
Умовами Договору не передбачено обмежень чи заборон щодо передачі бланків-дозволу Покупцем третім особам, а такі дії віднесені до категорії ризиків Покупця. При цьому Постачальник, згідно умов Договору, зобов’язується передати ПММ, які є власністю Покупця та зберігаються у нього пред’явнику бланку-дозоволу, а пред’явник вважається правомірним набувачем ПММ, якщо про інше не повідомив Постачальника Покупець у встановленій формі.
Вищевикладене свідчить про безпідставність тверджень стосовно відсутності можливості отримання ПММ на АЗС ТМ БРСМ-НАФТА на підставі бланків-дозволу Одеською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Звертаю увагу на необґрунтованість тверджень про те, що ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не виконано умови щодо повноти заповнення тендерної документації викладені у пункті 2.1 додатку 1.
Так відповідно до вказаного пункту 2.1, довідка в довільній формі за підписом посадової особи учасника та скріплена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація:
– чисельність і кваліфікація працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків;
– зазначити кількість штатних працівників учасника.
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» подано довідку №04-01.19 від 01.02.2019 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої на підприємстві числиться 5 осіб, які є штатними працівниками підприємства із зазначенням їх посад. Інших посад штатним розписом підприємства не передбачено і список є вичерпним, а відтак подача окремої довідки щодо кількості штатних працівників учасника об’єктивно не може бути подана і не потребується.
Окремо слід зазначити на безпідставність тверджень Замовника щодо не виконання ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» умов тендерної документації «Відповідно п.«2.5. Додатку 3 Тендерної документації «На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС». У Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року не зазначено жодної АЗС в райцентрі Одеської області чи трасі до райцентра Одеської області- всі вказані в довідці АЗС знаходяться в передмісті Одеси».
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» надано довідку 10-01.19 від 01.02.2019, в якій наведено перелік АЗС згідно Договору ДГ-0000142 від 25.09.2017. Зокрема 9 АЗС по Одеській області, а пунктом 102 переліку зазначено розташування АЗС у найбільш територіально вигідному для Замовника місці (Одеська область, Біляївський район, смт.Хлібодарське, 22км+300 праворуч автодороги «Обхід м.Одеси»).
Пункти 2.4 та 2.5 Додатку 3 не містять прямої вказівки на те що на трасі ОДЕСА-КИЇВ саме в межах Одеської області мають бути розташовані декілька АЗС Постачальника, а посилання на дані пункти Замовником є перекручуванням фактичної інформації і умисне створення перешкод для вільної, рівноправної та конкурентної участі у процедурі закупівлі.
Для підтвердження наявності АЗС «БЕСПОСЕРЕДНЬО НА ТРАСІ ОДЕСА-КИЇВ» надаємо копіюють зображення (Google map) розташування АЗС БРСМ-Нафта на трасі ОДЕСА-КИЇВ.
Зображення №1 - Одеська область, м. Одеса, Київське шосе,1
Зображення №2 - Київська обл., Васильківський р-н, смт. Глеваха, вул. Грушевського
Для довідки, автошлях E95 - і є «траса Київ-Одеса»
В черговий раз закликаємо Замовника до порозуміння та повторюємо, що Замовник порушує Закон України "Про публічні закупівлі", позбавляючи ТОВ «РЕСУРС ЕНРГО» права на об'єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, та наполягаємо на скасуванні рішення Замовника вказане в Протоколі № 10 від 13.02.2019 року засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО».
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2019 16:05
Учасник НЕ ПІДТВЕРДИВ НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального.
Учасник НЕ ЗАЗНАЧИВ КІЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА.
Пропозиція ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» відповідає вимогам по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації і НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам по п.2.5. Додатку 3 Тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі за підписом посадової особи учасника та скріплена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація:
– чисельність і кваліфікація працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків;
– зазначити кількість штатних працівників учасника.
Учасник в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №04-01-19 «повідомляє про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, а саме…»
Учасник НЕ ЗАЗНАЧИВ КІЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА!!!
Замовником у Додатку 3 Тендерної документації встановлено обов´язкові технічні вимоги до предмету закупівлі:
«2.4. Безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не менше двох: одна на відстані не більше 30-50 км від м.Одеса, друга - на відстані не більше 30-50 км від м.Київ).
2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС.»
Учасником у Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року зазначено:
АЗС на тpaci ОДЕСА-КИЇВ на відстані 30-50км.
від м. Одеси АЗС на тpaci ОДЕСА-КИЇВ на відстані30-50км.
від м.Київ
1. Одеська область, м. Одеса, Київське шосе, 1; 1. Київська обл., Васильківський р-н, смт. Глеваха, вул. Грушевського;
2. Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Бузова, вул. Садовського, la;
Пропозиція ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» відповідає вимогам по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації і НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам по п.2.5. Додатку 3 Тендерної документації.
Учасник НЕ ЗАЗНАЧИВ КІЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА.
Пропозиція ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» відповідає вимогам по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації і НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам по п.2.5. Додатку 3 Тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі за підписом посадової особи учасника та скріплена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація:
– чисельність і кваліфікація працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків;
– зазначити кількість штатних працівників учасника.
Учасник в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №04-01-19 «повідомляє про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, а саме…»
Учасник НЕ ЗАЗНАЧИВ КІЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА!!!
Замовником у Додатку 3 Тендерної документації встановлено обов´язкові технічні вимоги до предмету закупівлі:
«2.4. Безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не менше двох: одна на відстані не більше 30-50 км від м.Одеса, друга - на відстані не більше 30-50 км від м.Київ).
2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС.»
Учасником у Довідці №10-01.19 від 01.02.2019 року зазначено:
АЗС на тpaci ОДЕСА-КИЇВ на відстані 30-50км.
від м. Одеси АЗС на тpaci ОДЕСА-КИЇВ на відстані30-50км.
від м.Київ
1. Одеська область, м. Одеса, Київське шосе, 1; 1. Київська обл., Васильківський р-н, смт. Глеваха, вул. Грушевського;
2. Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Бузова, вул. Садовського, la;
Пропозиція ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» відповідає вимогам по п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації і НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам по п.2.5. Додатку 3 Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Катран |
317 760,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
308 880,00
UAH з ПДВ
|
304 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
307 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІАКАР" |
307 800,00
UAH з ПДВ
|
307 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
330 500,00
UAH з ПДВ
|
330 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Катран #32935905 |
Відхилено |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 14:34
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Відхилено |
304 848,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 16:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
307 440,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 15:04
|
д.у.2 С111604.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:58
|
Дод.угода 1 Договір СС11604.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 10:40
|
Договір С111604.pdf | укладений |
05 березня 2019 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії Договору до 31 березня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | С111604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "4.2.1. Обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі складає 57168,00 грн з ПДВ (П’ятдесят сім тисяч сто шістдесят вісім грн 00 копійок з ПДВ); п 3.2. Термін поставки до 15.03.2020р. Строки поставки окремих партій Товару узгоджуються Сторонами. 1.2.1.Кількість товару в 2020 році: 2400л. Ціна за 1 л Бензин А-95 - 24,12грн з ПДВ. Ціна за 1 л Дизельне Паливо- 23,52грн з ПДВ. Змінено банківські реквізити Покупця." |
Номер договору про закупівлю: | С111604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |