Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20 ноутбуків, 5 моноблоків, 10 пакетів Office 365
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001668-c 826fd34ee88f45e288be7578538192fe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Артем Кремень

+380683400306 a26061980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артем Кремень
+380683400306
a26061980@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:04
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
20 ноутбуків, 5 моноблоків, 10 пакетів Office 365
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Превышение заявленного бюджета тендера.
Дата подання: 17 січня 2019 16:12
Дата відповіді: 17 січня 2019 16:56
Уважаемый заказчик ! Нашей компанией был проведен анализ требований к процессору ноутбука и мы пришли к выводу, что при таких требованиях к процессору ноутбука, стоимость оборудования намного превышает заявленный вами бюджет. Предлагаем внести изменения к требованию процессора ноутбука, а именно: Процессор – повинен мати не менше 3050 (три тисячі п'ятдесят) балів згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html ,(третя колонка – «CPU Mark»), з архітектурою x86_64 та призначений для настільних рішень (Категорія - Laptop).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! Звертаємо Вашу увагу, що для даної закупівлі ставка ПДВ складає 0%, оскільки ця закупівля проводиться на виконання програм Глобального Фонду.
Превышение заявленного бюджета тендера.
Дата подання: 17 січня 2019 17:01
Дата відповіді: 21 січня 2019 15:11
Уважаемый заказчик ! Речь шла о сумме без ПДВ (см. предыдущее письмо !)
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, ми розлянули Вашу пропозицію та прийняли рішення внести зміни в конкурсну документацію.
Технічні характеристики
Дата подання: 18 січня 2019 10:50
Дата відповіді: 21 січня 2019 15:11
Шановний Замовник! Загальна вартість комп'ютерної техніки та програмного забезпечення згідно вимог Вашої тендерної закупівлі перевижчує 500000,00 грн. без врахування ПДВ. Просимо Вас зменьшити технічні характеристики, або кількість закуповуємого товару.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, ми розлянули Вашу пропозицію та прийняли рішення внести зміни в конкурсну документацію.
Уточнення вимог
Дата подання: 21 січня 2019 11:36
Дата відповіді: 21 січня 2019 12:24
Доброго дня! Відповідно до вимог Конкурсної документації та Додатку 1 «Перелік документів*, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції», Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку 3. Вивчаючи Конкурсну документацію нами була виявлена невідповідність, а саме: Розділ V. «Результати конкурсу та укладання договору про закупівлю», пункт 3 «Проект договору про закупівлю», містить наступну інформацію: Проект договору наведений у Додатку 6 цієї конкурсної документації, який завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом («Додаток 6 - Проект договору») та є невід’ємною частиною конкурсної документації. В свою чергу Додаток 6 – це «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається Переможцем закупівлі. Просимо привести у відповідність Конкурсну документацію та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо, що звернули увагу, проект договору передбачений Додатком 3 Конкурсної Документації, відповідні зміни будуть внесені.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-16-001668-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3084514328
Дата подання: 12 лютого 2019 11:24
Оскарження дисваліфікації
Шановний замовник.
Враховуючи зміст протокол відхилення повідомляємо про наступне:
1) Обладнання яке вказано в пропозиції закуповується в компанії ТОВ "Комел" власника торгової марки Brian, по договору. Тому і обслуговуватись буде відповідно в сервісному центрі Brian.
2)Просимо Замовника надати інформацію (закон, вимога Замовника в тендерній документації и таке інше) згідно якої ФОП Спесивцева О.М. не має права продавати товар ТОВ "Мінтерн" не дивлячись на те що фамілії та адреса співпадають.
В частині 2 протокола дискваліфікації не відповідність по ціні договору відсутня, всі суми і дати по договору і додаткам повністю збігаються.
Також просимо правильно оформити дискваліфікаційний протокол з підписом та печаткою (в разі наявності) або електронним підписом.
Просимо Замовника переглянути рішення протоколу та звернути увагу на тендери які вже відбулися раніше за участю ФОП Спесивцева О.М. з відповідними документами в своїй тендерній пропозиції.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-17-003421-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-23-003138-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-15-003787-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 12:48
Шановна, пані Олена!
1. Гарантія на сервісне обслуговування може бути надана або від виробника (тоді сервісне обслуговування надають сервісні центри, авторизовані виробником) або від продавця. В Вашій пропозиції зазначені сервісні центри, що надають сервісне обслуговування продавця. Ваша пропозиція містила інформацію, що не відповідає дійсності, оскільки сервісні центри Brin надають гарантійне обслуговування техніки, що куплена в мережі Brain та ITbox, про що прямо написано на сайті - https://service.brain.com.ua/about. Також цю інформацію підтвердив оператор callcenter. Наразі не можуть виникнути гарантійні забов'язання на обслуговування техніки між замовником та продавцем, що не є переможцем тендеру. Таким чином, сервісний центр Brin не надасть гарантійне обслуговування по договору між ДП "Медичні закупівлі України" та ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА.
2. Щодо фіктивності аналогічного договору з ТОВ «Мінтерн» №2 від 5 жовтня 2018 року, звертаю Вашу увагу на наступне:
- в п.2.1. сума договору зазначена "443 000,00 грн. (чотириста сорок три тисячи грн.) без ПДВ"
- в додатку 1 до договору в таблиці з переліком техніки зазначена сума "507000,00 з ПДВ"
- в додатку 1 до договору під таблицею прописом зазначено "Всього на загальну суму 507000,00 (п'ятьсот сім тисяч грн. 00 коп), без ПДВ"
а також видаткова накладна №2 від 6 жовтня 2018 року сформована на суму, що перевищує загальну суму договру згідно п.2.1. та містить весь перелік номенклатурних позицій, тобто видаткової накладної №1 не могло бути в природі.
3. Щодо торгів, де Вас було кваліфіковано, то наразі не можу коментувати чому інші замовники не звернули уваги на факти наведені вище.
З свого боку дякую за Вашу участь в нашому тендері, та сподіваюся, що в майбутньому Ви напрацюєте необхідний досвід і будете уникати перелічених помилок. Незважаючи на те, що форми протоколів для допорогових закупівель не затвердженні, на Ваше прохання надаю Вам скан-копію рішення (підприємство праціє без печатки).
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001668-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 12 лютого 2019 12:19
ПІДРОБКА ДОКУМЕНТІВ ч. 1 ст. 358 Кримінального Кодексу України!!!
1. Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ», для подання своєї пропозиції для участі в закупівлі комп’ютерного обладнання надав незаконно оформлені або підроблені документи, про що свідчить їх перелік на сайті: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-16-001668-c (скріншоти у вкладенні).
2. При завантаженні даних документів та використовуючи програму "Adobe Reader" для ознайомлення з інформацією зі змістом документів (наприклад: «Тендерна пропозиція учасника») було виявлено фальсифікованість – при наводженні курсором маніпулятора на підпис та печатку, відображається два окремих файли формату «png», у створеному програмою «Word» документі та просто збереженому в форматі «pdf» з накладенням відповідних файлів, зазначених вище (скріншоти у вкладенні).
3. На кожній сторінці підготовленої ТОВ «СІ-ЕЛ» тендерної документації помітно, що підпис з печаткою є однаковим (скріншоти у вкладенні).
В даному випадку ми не можемо перевірити цілісність, оригінальність та правильність викладеного документа, що означає відсутність правового статусу даного документу та є підставою для застосування ч. 1 ст. 358 Кримінального Кодексу України - підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, а саме ч. 4 даної статті - ВИКОРИСТАННЯ ЗАВІДОМО ПІДРОБЛЕНОГО ДОКУМЕНТА - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.

Отже, з огляду на вищевказане, вимагаємо дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ».
Детальний опис скарги та наукове обґрунтування:
Для підтвердження незаконності документа, необхідно звернутися до нормативно-правових актів України.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Конкурсна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Ми можемо зробити висновок що обов'язковими реквізитами електронного документа відповідно до ст. 2 Наказу Міністерства Фінансів України "Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами" обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути ідентифікований та/або прийнятий до обробки і не матиме юридичної сили.
Відповідно документ може бути завірений, у разі створення в паперовому вигляді (в даному випадку) за такими реквізитами - П.І.Б. відповідальної особи, її підпис та мокра печатка підприємства на паперовому носії, а потім відсканований за допомогою офісного обладнання, а у разі створення електронного документа, завіряється за допомогою ЕЦП, тобто підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача (формулювання поняття відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг") ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа та має формат p7s. Відповідно до ст. 12 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
В даному випадку ми не можемо перевірити цілісність, оригінальність та правильність викладеного документа, оскільки тендерна документація не була належним чином оформлена.
ПРОСИМО ВАС ДИСКВАЛІФІКУВАТИ УЧАСНИКА ТОВ "СІ-ЕЛ" у зв'язку з невідповідністю нормативно-правовим актам Ураїни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 15:08
Щиро дякую Вам за увагу до наших закупівель, та участь в торгах! У відповідь на Вашу вимогу звертаю увагу, що наданий опис не є експертним висновком щодо наявності або відсутності факту підробки документів. Таким чином ми не можемо підтвердити або спростувати факти наведенні в Вашій вимозі, та на їх підставі прийняти рішення про віхілення пропозиції вашого конкурента.

Документи

12 лютого 2019 12:48
Відхилення_08.02(2).jpg
12 лютого 2019 12:48
Відхилення_08.02(1).jpg

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 12:19
Скарга Сі-Ел.pdf
12 лютого 2019 12:19
clipboard_image_21ba5654.jpg
12 лютого 2019 12:19
clipboard_image_382426b2_b3d4ecdf.jpg
12 лютого 2019 12:19
clipboard_image_382426b2.jpg
12 лютого 2019 12:19
clipboard_image_8edf4745_aa43564f.jpg
12 лютого 2019 12:19
clipboard_image_8edf4745.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 495 000,00
UAH
489 983,00
UAH
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 495 012,00
UAH
489 983,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 498 919,00
UAH
498 919,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 23:22
Електронний підпис
24 січня 2019 23:21
ВПВ17.pdf
24 січня 2019 23:21
Інші документи.pdf
24 січня 2019 23:21
Цінова пропозиция.pdf
24 січня 2019 23:21
Технічна частина.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 17:28
10 Відгук ЄРЦ 2019.pdf
23 січня 2019 17:28
09 Відгук НТУ 2017.pdf
23 січня 2019 17:28
08 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 січня 2019 17:28
07 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#3084514328
Відхилено 489 983,00
UAH
11 лютого 2019 23:57
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Переможець 489 983,20
UAH
12 лютого 2019 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
489 983,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scanbot Apr 9, 2019 5.03 PM.pdf укладений
09 квітня 2019 18:08
Scanbot Apr 9, 2019 5.02 PM.pdf укладений
09 квітня 2019 18:08
Scanbot Apr 9, 2019 5.02 PM - 2.pdf укладений
09 квітня 2019 18:08
Scanbot Apr 9, 2019 5.01 PM - 1 (1).pdf укладений
09 квітня 2019 18:08
Scanbot Apr 9, 2019 4.59 PM (1).pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.02 PM - 1.pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.02 PM - 2 (1).pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.03 PM - 1.pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.01 PM.pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.01 PM - 1.pdf укладений
09 квітня 2019 18:07
Scanbot Apr 9, 2019 5.04 PM.pdf укладений
09 квітня 2019 18:07