Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96»
Очікувана вартість
36 491 319,40 UAH
UA-2019-01-16-001604-c abf67c99f476477f9b0c145b0b5acc93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянко Наталія Анатоліївна

+380486622403 osvitas3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 34010891
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96
Контактна особа: Костянко Наталія Анатоліївна
+380486622403
osvitas3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:41
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:41
Очікувана вартість: 36 491 319,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182 456,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 182456 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, вул. Уварова, буд 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 14:23
Тендерна документація на реконструкцію.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сроку виконання робіт
Дата подання: 17 січня 2019 16:13
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:20
В оголошенні до закупівлі зазначено: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020 Натомість в Тендерній документації зазначено: строк виконання робіт по 20.12.2019р. Просимо уточнити, який саме строк виконання робіт є вірним, та внести відповідні зміни до Тендерної документації (або оголошення).
Відповідь: В тендерній документації розділ І. Загальні положення в пункті 4.5 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено дату до 31 грудня 2020 року. Інші дати на зазначались.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 17 січня 2019 16:15
Дата відповіді: 18 січня 2019 08:40
В оголошенні до закупівлі зазначено, що вид забезпечення є електрона гарантія, та сума тендерного забезпечення складає 182 456,00 UAH Натомість в Тендерній документації зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Просимо уточнити, чи вимагається забезпечення тендерної пропозиції, та внести відповідні зміни до Тендерної документації (або оголошення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункту 2. Забезпечення тендерної пропозиції зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції 182 456 грн, а в розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю в пункті 6 забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається
Щодо додатків до Тендерної документації
Дата подання: 17 січня 2019 16:18
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:08
Відповідно до Тендерної документації: 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерній пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (технічні вимоги наведено в Додатку 3). 2. Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною пропозицією Учасником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 5) про закупівлю. Натомість, серед завантажених Замовником файлів до оголошення про закупівлі відсутні як Додаток 3 (відомість обсягів та технічні вимоги), так і Додаток 5 (Проект договору), що робить неможливим розрахунок вартості робіт та виконання вимог Тендерної документації. просимо внести відповідні зміни до оголошення та завантажити відповідні Додатки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначено, що інформація щодо обсягу робіт надається Учасником згідно з технічним завданням - ДОДАТОК 3 (сторінки 18-40 тендерної документації). Проект договору наведено в ДОДОТКУ 6 (сторінки 43-50 тендерної документації)
Щодо нумерації сторінок пропозиції
Дата подання: 17 січня 2019 16:20
Дата відповіді: 18 січня 2019 10:19
В п.3.1. Тендерної документації зазначено, що: При складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок (наприклад: декілька сторінок пропозиції будуть без нумерації). Натомість, в інших пунктах Тендерної документації відсутні вимоги щодо проставлення нумерації на сторінках пропозиції. Просимо надати роз`яснення, чи потрібно нумерувати сторінки пропозиції, якщо так - зазначити відповідну вимогу в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.3.1. Тендерної документації в описі формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не зазначено інформації про "відсутність нумерації сторінок (наприклад: декілька сторінок пропозиції будуть без нумерації)".
Щодо листа згоди
Дата подання: 17 січня 2019 16:23
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:45
Відповідні до Додатку 4 до ТД, Лист – згода надається щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції. Просимо надати роз`яснення, що саме мається на увазі під наданням персональних даних, чи потрібно надавати лист-згоду щодо кожної особи, чиє прізвище, ім`я наявне в документах пропозиції, чи ця вимоги відноситься лише до підписанта пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 7 тендерної документації в Листі-згоді на обробку персональних даних учасника зазначаються персональні дані тільки Уповноваженої особи учасника торгів - підписанта тендерної пропозиції.
Дозвільні документи
Дата подання: 21 січня 2019 17:32
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:44
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник надає довідку, в якій Учасник зазначає про наявність на підприємстві чинного дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Якщо такий відсутній в Учасника, чи можливе надання Довідка про наявність Дозволу субпідрядної організації, яка буде залучена до виконання робіт, що потребують наявність відповідного Дозволу. Чи потрібно надавати такий Дозвіл у якості підтвердження та які ще документи субпідрядника необхідно надати, в якій формі (оригінал, копія), ким завірені (субпідрядником чи Учасником) для підтвердження відповідності вимогам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимогам Додатку 2 пункту 4 тендерної документації Довідку надає Учасник.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000215 ● f41676e354b54ee1933a6f7b90785d38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2019 Одеса № 76
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 07.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 07.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2019 № 76
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-15-000668-b 15.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-03-06-000757-b 06.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-04-000677-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-01-002292-a 01.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-25-000352-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
6. UA-2019-01-16-001604-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-18 15:23:22

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Навчально виховним комплексом «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3-колегіум» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-16-001604-c, дата оприлюднення 16.01.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано у складі тендерної пропозиції копії (замість оригіналів) договорів від 04.04.2017 № 20, від 28.04.2017 № 27, від 10.10.2017 № 94, від 20.11.2017 № 173, укладених з Відділом освіти Миколаївської РДА Одеської області, від 20.11.2017 № 55, укладений з Андрієво – Іванівською сільською радою Миколаївського району Одеської області, від 22.121.2017 № 383, від 26.06.2018 № 156/12-01/18, від 10.07.2018 № 167/12-01/18, від 13.07.2018 № 179/12-01-18, від 13.07.2018 № 183/12-01/18, від 24.07.2018 № 207/12-01/18, від 26.07.2018 № 209/12-01-18, від 26.07.2018 № 214/12-01/18, від 10.10.2018 № 259/12-01/18, укладених з Розквітівською сільською радою об’єднаної територіальної громади?
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір про надання автотранспортних послуг від 10.09.2018 № 27-08ЮБ, укладений з КП «Балтакомунсервіс», у якому не визначено перелік технічної бази, яка залучається?
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір з надання послуг вантажопідйомними механізмами (автокран КС 35-75) від 15.05.2018, укладеного з ПрАТ «Балтська ПМК 16» та договір оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А., строк дії яких закінчився 31.12.2018?
4) як Замовник може обґрунтувати прийняте рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» умовам п. 5 Додатку 2 до ТД у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі уповноваженою особою надано копії (замість оригіналів або нотаріально завірених копій) довіреності та наказу від 22.12.2018 № 90?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-21 13:56:22

Пояснення на запит

На Ваш запит від 18.03.2019р. НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІст.№3-колегіум» Балтської міської ради Одеської області надає пояснення, щодо прийняття рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд»:
1
Згідно п.п.3.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації (ділі-ТД) ПП «Юніверсібуд» мав надати оригінали договорів від 04.04.2017 № 20, від 28.04.2017 № 27, від 10.10.2017 № 94, від 20.11.2017 № 173, укладених з Відділом освіти Миколаївської РДА Одеської області, від 07.08.2017 № 55, укладений з Андрієво – Іванівською сільською радою Миколаївського району Одеської області, від 22.12.2017 № 383, від 26.06.2018 № 156/12-01/18, від 10.07.2018 № 167/12-01/18, від 13.07.2018 № 179/12-01-18, від 13.07.2018 № 183/12-01/18, від 24.07.2018 № 207/12-01/18, від 26.07.2018 № 209/12-01-18, від 26.07.2018 № 214/12-01/18, від 10.10.2018 № 259/12-01/18, укладених з Розквітівською сільською радою, натомість надав завірені належним чином копії. Згідно п.1 розділу ІІІ тендерний комітет відніс дану помилку до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічна помилка. Також тендерний комітет здійснив моніторинг електронної системи «Прозорро», де знайшов прикріплені до «закупівель» вище зазначених замовників, відскановані оригінали даних договорів. Посилання на договори:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-03-001462-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-07-000364-c ; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-22-001904-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-26-000281-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-10-000669-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-13-001656-c;https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-13-001642-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-24-002254-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001104-c;https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001341-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-10-000463-c.
До пояснення долучено їх документальне підтвердження (відскановані оригінали договорів завантажених з посилань).

2
Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, ПП «Юніверсібуд» надав договір про надання автотранспортних послуг від 10.09.2018 № 27-08ЮБ, укладений з КП «Балтакомунсервіс», у якому було не визначено перелік технічної бази, яка залучається. Відповідно до умов п.2.1 вищезазначеного договору, Виконавець (КП «Балтакомунсервіс») надає Замовнику (ПП «Юніверсібуд») автотранспортні послуги, за попереднім замовленням. В залежності від проведення певного виду робіт Замовник заздалегідь сповіщає Виконавця, за окремим замовленням, про місце виконання робіт, ТИП НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ та термін проведення робіт, тощо. В зв’язку з цим, в договорі відсутнє чіткий перелік виду техніки, бо на час його укладання ПП «Юніверсібуд» не міг напевно знати про об’єми робіт та конкретний перелік техніки.
В той же час в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р вих.№34 ПП «Юніверсібуд» в розділі «Спецтехніка» вказав яка саме техніка буде орендована і в яких організаціях в т.ч. і в КП «Балтакомунсервіс».
До пояснення долучено документальне підтвердження (Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34, яка була нами завантажена з тендерної пропозиції ПП «Юніверсібуд»)
3
Згідно вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, ПП «Юніверсібуд» надав договір з надання послуг вантажопідйомними механізмами (автокран КС 35-75) від 15.05.2018, укладеного з ПрАТ «Балтська ПМК 16» та договір оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А., строки дії яких закінчилися 31.12.2018, проте в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34 ПП «Юніверсібуд» в розділі «Спецтехніка» вказав в кого орендує спецтехніку станом на 31.01.2019, тобто тендерний комітет прийшов до висновку що дані договори були пролонговані, або заключні нові.
В той же час в п. 3.1 договору оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А. встановлено, що строк на який він укладений закінчується 31.12.2018 р., але відповідно до умов п.7.2. умови цього ж договору, встановлено, що строк дії договору продовжується до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому. Беручи до уваги, що між сторонами цього договору є невиконанні об’єми по ньому, що в свою чергу може свідчити, що дія даного договору продовжується на строк, достатній для повного виконання сторонами зобов’язань по ньому та діє й на даний час.
До пояснення долучено документальне підтвердження (Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34, яка була нами завантажена з тендерної пропозиції ПП «Юніверсібуд»)

4

ПП «Юніверсібуд» згідно умовам п. 5 Додатку 2 до ТД надав копії довіреності та наказу від 22.12.2018 № 90 так як в першій частині п. 5 Додатку 2 до ТД вимагається: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються такими документами: випискою з протоколу засновників, НАКАЗОМ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ, ДОВІРЕНІСТЮ, дорученням або іншим документом, що підтверджує ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЗОКРЕМА НАДАЄТЬСЯ ДОКУМЕНТ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (КОПІЯ протоколу засновників підприємства та/або НАКАЗУ про призначення керівника тощо). На підставі вище зазначеного тендерний комітет прийняв рішення, що надані документи (довіреність та наказ від 22.12.2018 № 90) відповідають вимогам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвано договір підряду №10-19 від 04.03.2019р., по предмету закупівлі № UA-2019-01-16-001604-c показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»

2019-04-03 17:09:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-04-03 17:28:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Юніверсібуд" 36 491 319,40
UAH з ПДВ
36 308 862,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ФОРТЕЦЯ" 36 491 319,40
UAH з ПДВ
36 308 862,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 16:10
Dovidka, MVS, Mincys M.B., 15.02.2019.pdf
14 лютого 2019 20:40
пропозиция0001.pdf
14 лютого 2019 20:40
пропозиция0002.pdf
14 лютого 2019 20:24
Dovidka, podatkova, new.pdf
14 лютого 2019 20:14
Dozvil 019.19.51, vid 30.01.2019, signed.pdf
14 лютого 2019 20:14
License ta dodatok.pdf
14 лютого 2019 20:14
Dozvil, DerjPraca.pdf
14 лютого 2019 20:14
Statut, PP UB.pdf
14 лютого 2019 20:14
Antykor.progr. ta nakazy.pdf
14 лютого 2019 20:14
Vytiag, EDR, PP UB, 22.12.2019.pdf
14 лютого 2019 20:14
Oryginal, Rahunki, Aval.pdf
14 лютого 2019 20:14
Dovidka, oryginal, rahunki, PryvatBank.pdf
14 лютого 2019 20:14
Vytiag, pro PDV.pdf
14 лютого 2019 20:14
Yur. os. kor. mot..pdf
14 лютого 2019 13:01
пропозиция0002.pdf
14 лютого 2019 13:01
пропозиция0001.pdf
14 лютого 2019 12:59
Kalend.grafik.pdf
14 лютого 2019 12:56
Зведений_кошторис0003.pdf
14 лютого 2019 12:56
Зведений_кошторис0002.pdf
14 лютого 2019 12:56
Зведений_кошторис0001.pdf
14 лютого 2019 12:54
сводний_кошторис0002.pdf
14 лютого 2019 12:54
сводний_кошторис0001.pdf
14 лютого 2019 12:54
сводний_кошторис0003.pdf
07 лютого 2019 16:32
Dovidka, upovn.osoba, zakupivli.pdf
07 лютого 2019 16:32
Dovidka, fiz.osoba (kor.mot.).pdf
07 лютого 2019 16:32
Dovidka pro slujbovu (posadovu) osobu.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 209, protokol, dovidka, akt (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 383, Akty ta Dovidky (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 179, protokol, dovidka, akt (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 259, protokol, dovidka, (Rozk.) akt.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 214, protokol, dovidka, (Rozk.) akt.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 183, protokol, dovidka, akt (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 207, protokol, dovidka, akt (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 167, protokol, dovidka, akt (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dovidka ta akt do Dog.167 (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dovidka ta akt do Dog.156 (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 156, protokol, akt, dovidka (Rozk.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Akt 2 ta Dovidka do Dog.94 (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog.20 ta Akt 1, Dovidka (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dovidka ta akt do Dog. 55 (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dogovir 94 ta protokol (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dovidka ta Akty 1 do Dog. 94 (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 55 ta prtokol (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 173, protokol (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. 27 ta protokol (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Akt do Dog.173 (A.-I.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog., Pekkaniska, 16.10.2019.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dogovir suborendy, nejil.prym. (Marg.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog.,or., TorgS, t akt pryjm.-pered..pdf
07 лютого 2019 01:40
Dogovir or., M.-Benz.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog.,Stand-art.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dogovir 27-08ub (autotr. poslugy, cor.).pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. Baltavod., 22.7.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. avtopogr..pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog., KS3575.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. Progresagro.pdf
07 лютого 2019 01:40
Dod.ugoda, Marg. or..pdf
07 лютого 2019 01:40
Dog. avtokr., Budtr..pdf
07 лютого 2019 01:40
Akt Pryjm-pered. Mercedes-Benz.pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Remizova T.M..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Norenko O.A..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Ovsianykova G.A..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Kasko. L.M..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Ilchuk S.B. .pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Mincys. M.B.pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Leshenko S.G..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Bereziuk S.I., signed.pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Melioshyn S.V..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova Kireev V.P..pdf
07 лютого 2019 01:40
Trudova, Gubanov O.U..pdf
07 лютого 2019 01:40
Лицензия_с_эцп.pdf
07 лютого 2019 01:40
B.garant. zgidno z oryginalom.pdf
07 лютого 2019 01:40
G0119-7622-GL_tender.pdf
07 лютого 2019 01:40
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
07 лютого 2019 01:40
Vytiag, EDR, PP UB.pdf
07 лютого 2019 01:40
Passp. Minc..pdf
07 лютого 2019 01:40
Malyn. RDA., gramota.pdf
07 лютого 2019 01:40
Fin.zvit. 30.09.2018, UB.pdf
07 лютого 2019 01:40
Oryginal, MVS, Mincys M.B..pdf
07 лютого 2019 01:39
Dozvil 019.19.51, vid 30.01.2019, signed.pdf
07 лютого 2019 01:39
Oryginal, Rahunki, Aval.pdf
07 лютого 2019 01:39
Vidguk, Rozkvit, 2 pages.pdf
07 лютого 2019 01:39
Scan DFS, dovidka.pdf
07 лютого 2019 01:39
Vidguk, Andr.-Iv., signed.pdf
07 лютого 2019 01:39
Oryginal, Minjust, korr. (Mincys M.B.).pdf
07 лютого 2019 01:39
License ta dodatok.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka subpidriadnyky.pdf
07 лютого 2019 01:39
Povirka, nivelir B40A.pdf
07 лютого 2019 01:39
Povna inf.Dovidka, bankr..pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka z vidomostej pidpr..pdf
07 лютого 2019 01:39
Dozvil, DerjPraca.pdf
07 лютого 2019 01:39
Garant.lyst.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka, oryginal, rahunki, PryvatBank.pdf
07 лютого 2019 01:39
Pasporty obladnannia, 03.02.2019.pdf
07 лютого 2019 01:39
Proekt dogovoru (vid 29.01.2019).pdf
07 лютого 2019 01:39
Kalend.grafik.pdf
07 лютого 2019 01:39
Statut, PP UB.pdf
07 лютого 2019 01:39
Vytiag, pro PDV.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka, obladnannia 2019.pdf
07 лютого 2019 01:39
Nakaz #90 ta Dovir.22.pdf
07 лютого 2019 01:39
Vidomosti pro uchasnyka.pdf
07 лютого 2019 01:39
Lyst-zg., uchasnyk.pdf
07 лютого 2019 01:39
Lyst zg., Yur. osoba.pdf
07 лютого 2019 01:39
Shtatnyj rozpys PP UB, 31.01.2019, signed.pdf
07 лютого 2019 01:39
Rejestrac., punkt 9 Part 2, st.9.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dov. zachyst ek. konkur..pdf
07 лютого 2019 01:39
Yur. os. kor. mot..pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka, zaborgovanist.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka, dovkillia.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dovidka pro najavnist Dozvoliv, signed.pdf
07 лютого 2019 01:39
Dov., antykor progr..pdf
07 лютого 2019 01:39
Dov. bankr. ta likvidacija.pdf
07 лютого 2019 01:39
Tend.forma propozycija.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 18:46
трудові1.rar
07 лютого 2019 18:46
Додаток до кошторису.pdf
07 лютого 2019 18:45
Лист відгук2.pdf
07 лютого 2019 18:45
акт пмсд опалення.pdf
07 лютого 2019 18:45
Проект договору.pdf
07 лютого 2019 18:45
ліцензія, додаток.pdf
07 лютого 2019 18:45
Лист відгук.pdf
07 лютого 2019 18:45
свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2019 18:45
Акт музей.pdf
07 лютого 2019 18:45
Пропозиція.pdf
07 лютого 2019 18:45
Відомості учасника.pdf
07 лютого 2019 18:45
Довідка екологія.pdf
07 лютого 2019 18:45
додаток до кошторису2.pdf
07 лютого 2019 18:45
Довідка охорона праці.pdf
07 лютого 2019 18:45
Протокол ТВК Фортеця.pdf
07 лютого 2019 18:45
наказ про призначення.jpg
07 лютого 2019 18:45
акт познанка.pdf
07 лютого 2019 18:45
Довідка банкрутство.pdf
07 лютого 2019 18:45
акт школа3.pdf
07 лютого 2019 18:44
Лист обробка даних2.pdf
07 лютого 2019 18:44
трудові2.rar
07 лютого 2019 18:44
Довідка ст.17.pdf
07 лютого 2019 18:44
Штатний розпис.pdf
07 лютого 2019 18:44
статут ТВК Фортеця.pdf
07 лютого 2019 18:44
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2019 18:44
паспорт.pdf
07 лютого 2019 18:44
Аналогічні договора.pdf
07 лютого 2019 18:43
акт пмсд.pdf
07 лютого 2019 18:43
Лист обробка даних.pdf
07 лютого 2019 18:43
Довідка працівників.pdf
07 лютого 2019 18:43
виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Юніверсібуд"

ТОВ "ТВК ФОРТЕЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Юніверсібуд"
#31502122
Переможець 36 308 862,79
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 09:20

Документи

14 лютого 2019 09:19
Електронний підпис
14 лютого 2019 09:19
Протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Юніверсібуд"
#31502122
36 308 862,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 09:19
Електронний підпис
14 лютого 2019 09:19
Протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:48
дод.уг.1 до дог.10-19.pdf укладений
03 квітня 2019 16:47
протокол№29.pdf укладений
03 квітня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 09:00
Договор 10-19.pdf укладений
05 березня 2019 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати проведеного моніторингу від 29 березня 2019року по закупівлі № UA-2019-01-16-001604-c