Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво
Очікувана вартість
2 113 799,00 UAH
UA-2019-01-16-001579-b ● d7967861a75c44709092fa7bcd13da1c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Вебсайт: | http://kulparkiv.org.ua |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Борісова Ольга Миколаївна 380322954945 buxlokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 2 113 799,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 569,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Під кількістю "4 одиниці" слід розуміти "4 найменування , згідно Додатку №2 даної Документації"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 16:51 |
Технічні вимоги.docx | |
16 січня 2019 16:51 |
Тендерна документація Хліб.docx | |
16 січня 2019 16:51 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001579-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", Код ЄДРПОУ:05511001
Дата подання: 12 лютого 2019 09:58
вимога
06 лютого 2019 року члени тендерного комітету КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» за результатами проведеної процедури закупівлі (№3462082) вирішили укласти договір щодо закупівлі «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво) (CPV)» з ТОВ «Галицька здоба» на суму 2 099 986,00 грн.
Проте, такий рішення суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та умова тендерної документації, виходячи з наступного.
Згідно з Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником повинен надати, в тому числі, копію чинної угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди).
Поданий ТОВ «Галицька здоба» Договір №55/002 про надання послуг (для фізичних та юридичних осіб) від 14.01.2019р. не містить переліку транспортних засобів, щодо яких здійснюється дезінфекція, а отже, надання копії цього договору не можна вважати підтвердженням проведення дезінфекції саме тих транспортних засобів, що наведені в довідці ТОВ «Галицької здоби», долученої до тендерної пропозиції.
В наведеному вище договорі відсутні будь-які чіткі умови про графіки, строки та періодичність проведення дезінфекції. А наведена ціна послуг (загальна ціна договору - 140,12 грн.) ставить під сумнів реальність такого договору.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Галицька Здоба» не відповідає тендерній документації, а отже, Замовник має відхилити тендерну пропозиції ТОВ «Галицька Здоба» на підставі 4. Ч.1 ст. 30 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Отже, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо вас скасувати рішення про укладення договору щодо закупівлі «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво) (CPV)» з ТОВ «Галицька здоба» на суму 2 099 986,00 грн від 06.02.2019р. та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Галицька здоба»
У випадку, якщо Вами не буде скасовано вищезазначене рішенням ми будемо змушенні оскаржувати процедуру закупівлі у передбаченому чинним законодавством порядку, в тому числі, судовому.
Розгорнути
Згорнути
Проте, такий рішення суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та умова тендерної документації, виходячи з наступного.
Згідно з Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником повинен надати, в тому числі, копію чинної угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди).
Поданий ТОВ «Галицька здоба» Договір №55/002 про надання послуг (для фізичних та юридичних осіб) від 14.01.2019р. не містить переліку транспортних засобів, щодо яких здійснюється дезінфекція, а отже, надання копії цього договору не можна вважати підтвердженням проведення дезінфекції саме тих транспортних засобів, що наведені в довідці ТОВ «Галицької здоби», долученої до тендерної пропозиції.
В наведеному вище договорі відсутні будь-які чіткі умови про графіки, строки та періодичність проведення дезінфекції. А наведена ціна послуг (загальна ціна договору - 140,12 грн.) ставить під сумнів реальність такого договору.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Галицька Здоба» не відповідає тендерній документації, а отже, Замовник має відхилити тендерну пропозиції ТОВ «Галицька Здоба» на підставі 4. Ч.1 ст. 30 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Отже, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо вас скасувати рішення про укладення договору щодо закупівлі «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво) (CPV)» з ТОВ «Галицька здоба» на суму 2 099 986,00 грн від 06.02.2019р. та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Галицька здоба»
У випадку, якщо Вами не буде скасовано вищезазначене рішенням ми будемо змушенні оскаржувати процедуру закупівлі у передбаченому чинним законодавством порядку, в тому числі, судовому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 17:49
Відповідь на вимогу ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", номер вимоги UA-2019-01-16-001579-b.b1
Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» 06.02.2019 року за результатом розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво) (CPV)» було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "Галицька здоба" та розміщено повідомлення про намір укласти договір. Тендерна пропозиція відповідного учасника була визнана такою, що відповідає вимогам документації.
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником повинен надати: 1) Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу та місцезнаходження складського приміщення; 2) копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару та які зазначені у довідці ; 3)копію чинної угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди).
Так, на підтвердження вищенаведеним вимогам учасником подано довідку, копії реєстраційних посвідчень та договір №55/002 про надання послуг (для фізичних та юридичних осіб) від 14.01.2019р. про надання послуг профілактичної дезінфекції приміщень, поверхонь та транспортних засобів, відповідно до специфікації. Строк дії договору – до 31.12.2019 року. Згідно п.3.4 Договору результати досліджень (вимірювань) оформлюються на паперовому носії та видаються на конкретний зразок, який був предметом проведення необхідних досліджень, вимірювань, чи виконання інших замовлених послуг. На підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів подано довідки про проведену санітарну обробку кожного автомобіля, що зазначений в довідці про наявність матеріально-технічної бази та копії свідоцтв про реєстрацію яких подані у складі пропозиції учасника. Відповідні довідки надані згідно чинного на момент подання договору №55/002, що випливає із їхнього тексту.
Відповідно, учасником подано належне підтвердження відповідності вимозі документації щодо дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди). Отже, на підставі розгляду та оцінки пропозиції учасника ТОВ "Галицька здоба" встановлено відповідність пропозиції учасника вимогам документації.
Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» 06.02.2019 року за результатом розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з пшеничного борошна, хліб з житньо-пшеничного борошна, паска, печиво) (CPV)» було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "Галицька здоба" та розміщено повідомлення про намір укласти договір. Тендерна пропозиція відповідного учасника була визнана такою, що відповідає вимогам документації.
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником повинен надати: 1) Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу та місцезнаходження складського приміщення; 2) копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару та які зазначені у довідці ; 3)копію чинної угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди).
Так, на підтвердження вищенаведеним вимогам учасником подано довідку, копії реєстраційних посвідчень та договір №55/002 про надання послуг (для фізичних та юридичних осіб) від 14.01.2019р. про надання послуг профілактичної дезінфекції приміщень, поверхонь та транспортних засобів, відповідно до специфікації. Строк дії договору – до 31.12.2019 року. Згідно п.3.4 Договору результати досліджень (вимірювань) оформлюються на паперовому носії та видаються на конкретний зразок, який був предметом проведення необхідних досліджень, вимірювань, чи виконання інших замовлених послуг. На підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів подано довідки про проведену санітарну обробку кожного автомобіля, що зазначений в довідці про наявність матеріально-технічної бази та копії свідоцтв про реєстрацію яких подані у складі пропозиції учасника. Відповідні довідки надані згідно чинного на момент подання договору №55/002, що випливає із їхнього тексту.
Відповідно, учасником подано належне підтвердження відповідності вимозі документації щодо дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди). Отже, на підставі розгляду та оцінки пропозиції учасника ТОВ "Галицька здоба" встановлено відповідність пропозиції учасника вимогам документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
1 485 050,00
UAH з ПДВ
|
1 485 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Галицька здоба" |
2 110 555,00
UAH з ПДВ
|
2 099 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Олех Іван Ігорович |
2 107 710,00
UAH з ПДВ
|
2 107 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" #05511001 |
Відхилено |
1 485 050,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:00
|
ТОВ "Галицька здоба" #32409127 |
Переможець |
2 099 986,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 14:58
|
Додат.№10 до дог. 13-п19.docx | зміни до договору |
18 березня 2020 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:36
|
Додат.№9 до угоди.№13-п19.docx | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 13:14
|
Додат.20% угода до дог.№13-п19.docx | зміни до договору |
27 січня 2020 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:22
|
Додат.№7 до дог.№13-п19 хліб.docx | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:46
|
Додат.угода №6 до дог.№13-п19.docx | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 11:16
|
Додат.угода №5 до дог.13-п19.docx | зміни до договору |
20 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 14:45
|
Додаток №4 на хліб.docx | зміни до договору |
21 жовтня 2019 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 21:02
|
хліб.docx | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 09:51
|
Дод.до догов. 13-п19 хліб.docx | зміни до договору |
05 липня 2019 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2019 11:11
|
Додаток до дог.13-п19 хліб.docx | зміни до договору |
12 червня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 16:17
|
Договір №13-п19 від 18.02.2019 хліб.docx | укладений |
18 лютого 2019 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-п19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.5 ст.36 Закону, дія договору про закупівлю продовжується на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20%. |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення суми додаткової угоди про продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13-п19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |