Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, кекс пасхальний з родзинками)
Очікувана вартість
221 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001500-c aa76dddb147e4bdf8ca150ec8c4fbeca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задовська Олена Вячеславівна

+380432550787 vokgivv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Задовська Олена Вячеславівна
+380432550787
vokgivv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 23:55
Початок аукціону: 08 лютого 2019 14:15
Очікувана вартість: 221 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 кг
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9500 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
30 кг
Кекс пасхальний з родзинками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 13:55
Зміни до тендерної документації 2.doc
31 січня 2019 13:55
тендерна документація хліб нова редакція.doc
31 січня 2019 13:55
тендерна документація.doc
31 січня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 13:55
Зміни до тендерної документації 2.doc
31 січня 2019 13:55
тендерна документація хліб нова редакція.doc
31 січня 2019 13:55
тендерна документація.doc
16 січня 2019 14:08
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-16-001500-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бальжик Дмитро Петрович, Код ЄДРПОУ:2720407158
Дата подання: 18 лютого 2019 16:25
оскарження
Згідно п.11 додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалися належним чином завірені копії особових медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., водіїв та/або експедиторів та/або менеджерів із продажу, які будуть безпосередньо залучені до поставки товару.

Згідно наказу МОЗ від 21.02.2013 є чітко встановлена Форма первинної облікової документації № 1-ОМК "Особиста медична книжка" та Інструкцію щодо її заповнення. В тендерній пропозиції ТзОВ “Вінниця-млин” в медичних книжках відсутні фотографії водія,експедитора,що є значним порушенням цієї форми.
Враховуючи вище викладене вважаємо ,що тендерна пропозиція ТзОВ “Вінниця-млин” не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхилена згідно п.1 ст 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 17:44
Інструкцією до заповнення форми 1-ОМК затвердженою наказом МОЗ №150 від 21.02.13 передбачено:
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК (далі - форма № 1-ОМК).
2. Форма № 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності.
3. Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я.
4. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.
4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.
4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.
4.6. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Таким чином, інструкцією не передбачено вклеювання фотокартки.
Голова тендерного комітету Джигалюк В.І. запропонував залишити рішення про кваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯ-МЛИН" (30804187) без змін.

Документи

18 лютого 2019 17:44
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН" 195 800,00
UAH з ПДВ
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бальжик Дмитро Петрович 209 140,00
UAH з ПДВ
176 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 16:38
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:38
якісне посвідчення.pdf
07 лютого 2019 16:38
цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2019 16:38
тех. ха-ки товару.pdf
07 лютого 2019 16:38
тех. паспорт.pdf
07 лютого 2019 16:38
Статут.pdf
07 лютого 2019 16:38
реєстр документів.pdf
07 лютого 2019 16:37
паспорт + код.pdf
07 лютого 2019 16:37
наказ + протокол.pdf
07 лютого 2019 16:37
мед.книжки 3.pdf
07 лютого 2019 16:37
мед.книжка водія.pdf
07 лютого 2019 16:37
лист-повідомлення.pdf
07 лютого 2019 16:37
лист-згода з договором.pdf
07 лютого 2019 16:37
ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2019 16:37
договір дез. авто..pdf
07 лютого 2019 16:37
довідка про ліцензію.pdf
07 лютого 2019 16:37
довідка до ст.17.pdf
07 лютого 2019 16:37
дерат. та дезін. в-ва.pdf
07 лютого 2019 16:37
декларація виробника.pdf
07 лютого 2019 16:37
гарант.лист поставки.pdf
07 лютого 2019 16:37
гарант.лист до ст.17.pdf
07 лютого 2019 16:37
гарант. лист до ст.16.pdf
07 лютого 2019 16:37
аналог. договори 2018 р..pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 17:25
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:12
витяг.pdf
04 лютого 2019 17:12
лист про витяг.pdf
04 лютого 2019 17:12
довідка 20 млн грн..pdf
04 лютого 2019 17:12
лист гарантія......pdf
04 лютого 2019 17:12
декларація виробника.pdf
04 лютого 2019 17:11
ЛИСТИ ВІДГУКИ 2017-2018.pdf
04 лютого 2019 17:11
гарантійний лист ст 16.pdf
04 лютого 2019 17:11
копія паспорта.pdf
04 лютого 2019 17:11
договір..pdf
04 лютого 2019 17:11
тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"

ФОП Бальжик Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"
#30804187
Переможець 176 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:03

Документи

08 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:58
Протокол
08 лютого 2019 14:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"
#30804187
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 16:03
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:58
Протокол
08 лютого 2019 14:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:11
Додаткова угода_2 до Договору 7_30.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 17:19
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
05 червня 2019 17:16
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 08:44
договір укладений
19 лютого 2019 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, але не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 7/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 141.67 грн
Номер договору про закупівлю: 7/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 858,33
UAH (в тому числі ПДВ 29 309,72 UAH)