Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення території Пирятинської ОТГ)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001466-c 76ed9142ac424c5c9ef595541ab39211
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Базар

+380991710428 pir_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057296
Вебсайт: http://pyriatyn.org.ua/
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21
Контактна особа: Олег Базар
+380991710428
pir_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення території Пирятинської ОТГ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 13:42
ТД зов.освітлення.doc
29 січня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 13:42
ТД зов.освітлення.doc
16 січня 2019 14:01
ТД зов.освітлення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-18-000001 ● d185df744e8d467e856b1b88fb4bb29b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.01.2019 № 2
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.01.2019 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-16-001466-c 16.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-21 19:19:46

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-001466-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому Замовником встановлено різний кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації? Чому в тендерній документації Замовником по процедурі закупівлі, розпочатої 16.01.2019 визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.01.2019?
2. На яких підставах Замовником встановлено різний строк надання послуг в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації?
3. В Додатку 6 «Проект договору» тендерної документації зазначено, що додатки до договору, а саме: зведений кошторис, технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, локальний кошторис (економічний розрахунок) є його невід'ємною частиною, при цьому вказаний Додаток не містить зазначених документів?
4. Чому Замовником в тендерній документації (стор. 4) визначено строк дії тендерної пропозиції учасника не у відповідності до законодавства.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, вказані у Вашому листі були викликані завантаженням застарілої тендерної документації, яка була розроблена при проведенні першої процедури закупівлі. Вимагання додатків до договору, які є його невід"ємною частиною, було викликане використанням шаблону договору від іншої закупівлі. Всі недоліки, які були вказані у Вашому висновку було виправлено, на майданчик завантажено виправлену тендерну документацію.

2019-01-24 10:42:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель.

2019-01-31 20:16:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "КАШТАН" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 18:25
Електронний підпис
04 лютого 2019 18:23
4.PDF
04 лютого 2019 18:23
3.pdf
04 лютого 2019 18:23
2.pdf
04 лютого 2019 18:23
1.pdf
04 лютого 2019 18:23
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КАШТАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій