Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21 |
Контактна особа: |
Олег Базар +380991710428 pir_mr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2019 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2019 13:42 |
ТД зов.освітлення.doc |
29 січня 2019 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2019 13:42 |
ТД зов.освітлення.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-18-000001 ● d185df744e8d467e856b1b88fb4bb29b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2019 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2019 № 2
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.01.2019 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-16-001466-c 16.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-21 19:19:46
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-16-001466-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому Замовником встановлено різний кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації? Чому в тендерній документації Замовником по процедурі закупівлі, розпочатої 16.01.2019 визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.01.2019?
2. На яких підставах Замовником встановлено різний строк надання послуг в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації?
3. В Додатку 6 «Проект договору» тендерної документації зазначено, що додатки до договору, а саме: зведений кошторис, технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, локальний кошторис (економічний розрахунок) є його невід'ємною частиною, при цьому вказаний Додаток не містить зазначених документів?
4. Чому Замовником в тендерній документації (стор. 4) визначено строк дії тендерної пропозиції учасника не у відповідності до законодавства.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення, вказані у Вашому листі були викликані завантаженням застарілої тендерної документації, яка була розроблена при проведенні першої процедури закупівлі. Вимагання додатків до договору, які є його невід"ємною частиною, було викликане використанням шаблону договору від іншої закупівлі. Всі недоліки, які були вказані у Вашому висновку було виправлено, на майданчик завантажено виправлену тендерну документацію.
2019-01-24 10:42:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель.
2019-01-31 20:16:13