Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-01-16-001323-b ● d24c96244ed94000b587313d55b73170
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька міська лікарня" Тростянецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981508 |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., Тростянець, вул.Нескучанська 7 |
Контактна особа: |
Маховицька Ірина Вікторівна 380545851001 mltr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 Одиниця
ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42600, Україна, Сумська область, Тростянець, вул. Нескучанська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 14:21 |
тендерна документація комп'ютерне обладнання Зі змінами.2019.doc | |
16 січня 2019 15:54 |
Договір проект 2019.doc |
21 січня 2019 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 січня 2019 14:21 |
тендерна документація комп'ютерне обладнання Зі змінами.2019.doc
|
|||||||||
16 січня 2019 15:54 |
Договір проект 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 16 січня 2019 16:11
Дата відповіді: 17 січня 2019 08:07
Шановний замовник! Хочу звернути Вашу увагу на те, що закупівля відбувається по ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання), і вказана кількість 85 одиниць. А по факту, предметом закупівлі є наркотичні та психотропні речовини, такі я Морфін, Фентанін, Сибазол та Кетанін. Якщо це є реальний предмет закупівлі, то Ви не повинні були розміщувати його за цим ДК.
Уточніть, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Все виправлено.
Кількість товару
Дата подання: 17 січня 2019 09:49
Дата відповіді: 17 січня 2019 11:01
Шановний замовник! Виникла неясність стосовно кількості предметів закупівлі. В описі вказано загальна кількість одиниць - 85 шт.
Яка кількість кожного з пунктів: системний блок, монітор, БФП?
Дякую.
Відповідь: Загальна кількість 85 одиниць: Комп’ютер в комплекті-45штук, багатофункціональний пристрій- 40 штук
Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 21 січня 2019 10:59
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:15
Шановний Замовник! Чи має відношення п. 2.2. технічного завдання Додатку 3, а саме: "Учасник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні " до даної тендерної закупівлі?
Якщо так, деталізуйте, будь ласка, значення цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Були внесені зміни до ТД.
Щодо строків поставки товару
Дата подання: 21 січня 2019 13:15
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:15
Шановний Замовник! Уточніть будь ласка умови поставки товару, адже у тендерній документації в Загальних положеннях вказано : "строк надання послуг : Протягом лютого 2019 року", а далі в Технічних вимогах вказано: "11. Постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації до Договору, щомісячно відподно до заявки Замовника. " і в Проекті Договору :" 5.2. Товар поставляється Постачальником частинами (партіями) на підставі замовлень (заявок) Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання заявки". По-перше, про які ПОСЛУГИ ведеться мова, якщо у Вас закупівля ТОВАРУ, а не послуг. По-друге: строк поставки товару має бути до 28.02.2019 згідно умов Загального положення? чи до якогось іншого числа і буде розбито на кілька місяців протягом даного строку? Просимо вказати конкретні строки та умови поставки, це є суттєвим для обрахування ціни товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Були внесені зміни до ТД.
Щодо вимог до предмету Закупівлі
Дата подання: 21 січня 2019 13:35
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:16
Шановний Замовник. У Технічних вимогах вимагається надати :"2.3.Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук, багатофункціональний пристрій.
2.5.Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на ноутбук, багатофункціональний пристрій." Але Ви закуповуєте персональні комп'ютери , що складаються із системного блоку, монітору , клавіатури та миші а також БФП. Ноутбуки Ви не закуповуєте згідно даної документації. Прохання- виправити ці вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Були внесені зміни до ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001323-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 21 січня 2019 14:59
Строки поставки товару
Шановний Замовник! Вимагаємо не ігнорувати питання на майданчику і повністю відповідати на ньго: вимагаємо вказати строки поставки ТОВАРУ. Предметом закупівлі НЕ Є НАДАННЯ ПОСЛУГ! Внесіть, бідь ласка, зміни щодо пункту Загальних положень : "строк надання послуг: Протягом лютого 2019 року " і надайте, будь ласка,чіткі строки поставки товару- гранична дата і вкажіть також, чи це має бути поставка однією партією, чи як Ви пишете у Технічному завданні: "11. ..... Постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації до Договору, щомісячно відподно до заявки Замовника. "
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2019 15:43
В тендерній документації в Загальних положеннях вказано : "строк надання послуг ", це означає: строк надання послуг по доставці товару.
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001323-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 21 січня 2019 14:59
Строки поставки товару
Шановний Замовник! Вимагаємо не ігнорувати питання на майданчику і повністю відповідати на ньго: вимагаємо вказати строки поставки ТОВАРУ. Предметом закупівлі НЕ Є НАДАННЯ ПОСЛУГ! Внесіть, бідь ласка, зміни щодо пункту Загальних положень : "строк надання послуг: Протягом лютого 2019 року " і надайте, будь ласка,чіткі строки поставки товару- гранична дата і вкажіть також, чи це має бути поставка однією партією, чи як Ви пишете у Технічному завданні: "11. ..... Постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації до Договору, щомісячно відподно до заявки Замовника. "
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 21 січня 2019 15:01
Причина: Дублікат
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001323-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 07 лютого 2019 10:39
ТОВ Проксіма-сервіс не відповідає кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на не відповідність пропозиції учасника ТОВ Проксіма-сервіс, в наступному:
1. Відповідно до п. 2.2, 2.3. технічного завдання, додаток 3 тендерної докумнтації, учасник повинен надати документи, а саме: копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій, Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на персональний комп’ютер , багатофункціональний пристрій відповідно. Всупереч даним вимогам учасник ТОВ Проксіма-сервіс надав декларацію про відповідність на монітор Philips, термін якої закінчився 23.09.2018р. Надається додатково.
2. Відповідно до п. 2.4. технічного завдання, додаток 3 тендерної докумнтації, учасник повинен надати Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців. Дану вимогу учасник не виконав. Відповідно до п.3 цього ж додатку, Замовник зазначив, що у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
3. Відповідно до п. 6, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства. Учасник ТОВ Проксіма-сервіс не виконав дану вимогу.
Відповідно до основних принципів проведення закупівель, наведених в статті 3 Закону «України про публічні закупівлі», просимо провести оцінку опираючись на наведені факти. Виконати Закон та умови проведення Закупівель, відповідно до тендерної документації, п. 3, розділ V, відхилити пропозицію учасника, Відповідно до ст.30, п. 1 Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 2.2, 2.3. технічного завдання, додаток 3 тендерної докумнтації, учасник повинен надати документи, а саме: копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій, Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на персональний комп’ютер , багатофункціональний пристрій відповідно. Всупереч даним вимогам учасник ТОВ Проксіма-сервіс надав декларацію про відповідність на монітор Philips, термін якої закінчився 23.09.2018р. Надається додатково.
2. Відповідно до п. 2.4. технічного завдання, додаток 3 тендерної докумнтації, учасник повинен надати Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців. Дану вимогу учасник не виконав. Відповідно до п.3 цього ж додатку, Замовник зазначив, що у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
3. Відповідно до п. 6, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів стосовно захисту довкілля згідно діючого законодавства. Учасник ТОВ Проксіма-сервіс не виконав дану вимогу.
Відповідно до основних принципів проведення закупівель, наведених в статті 3 Закону «України про публічні закупівлі», просимо провести оцінку опираючись на наведені факти. Виконати Закон та умови проведення Закупівель, відповідно до тендерної документації, п. 3, розділ V, відхилити пропозицію учасника, Відповідно до ст.30, п. 1 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2019 09:30
Шановна ФОП ДОНЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА Тендерним комітетом КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР було детально проаналізовано Ваше звернення. Повідомляємо:
1. Відповідно до п. 2.2, 2.3. технічного завдання, додатку 3 тендерної документації, учасник ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» надає всі необхідні документи, тобто вимагалися висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності тільки на персональний комп’ютер та багатофункціональний пристрій (на монітор таких документів не вимагалося відповідно до технічного завдання) що підтверджують якість товару. Декларація про відповідність на монітор Philips надана додатково, адже не вимагалась Замовником і не впливає на зміст тендерної пропозиції. Учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи.
2. Відповідно до п.2.4. технічного завдання Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист(вих. № 13 та № 17 від 31 січня 2019 р).
3. Також ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» надає Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля (вих. № 16 від31 січня 2019 р.)
Тендерна пропозиція учасника відповідає встановленим замовником кваліфікаційним критеріям (Ст. 16 Закону, Додаток 1 тендерної документації), про що у складі тендерної пропозиції були прикріплені підтверджуючі документи, окрім цього - відсутні підстави для відхилення пропозиції, зазначені у Ст. 17 і ч.7 Ст. 28 Закону. Тендерним комітетом КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР було прийнято рішення, що пропозиція Учасника ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» кількісно та якісно відповідає умовам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 2.2, 2.3. технічного завдання, додатку 3 тендерної документації, учасник ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» надає всі необхідні документи, тобто вимагалися висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності тільки на персональний комп’ютер та багатофункціональний пристрій (на монітор таких документів не вимагалося відповідно до технічного завдання) що підтверджують якість товару. Декларація про відповідність на монітор Philips надана додатково, адже не вимагалась Замовником і не впливає на зміст тендерної пропозиції. Учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи.
2. Відповідно до п.2.4. технічного завдання Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист(вих. № 13 та № 17 від 31 січня 2019 р).
3. Також ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» надає Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля (вих. № 16 від31 січня 2019 р.)
Тендерна пропозиція учасника відповідає встановленим замовником кваліфікаційним критеріям (Ст. 16 Закону, Додаток 1 тендерної документації), про що у складі тендерної пропозиції були прикріплені підтверджуючі документи, окрім цього - відсутні підстави для відхилення пропозиції, зазначені у Ст. 17 і ч.7 Ст. 28 Закону. Тендерним комітетом КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР було прийнято рішення, що пропозиція Учасника ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» кількісно та якісно відповідає умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-16-001323-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 08 лютого 2019 10:26
ТОВ Проксіма-сервіс не відповідає кваліфікаційним вимогам
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, ДАНІ ДОКУМЕНТИ ВІДСУТН У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ:
2. ВІДПОВІДНО ДО П.2.4. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ(ВИХ. № 13 ТА № 17 ВІД 31 СІЧНЯ 2019 Р).
3. ТАКОЖ ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» НАДАЄ ДОВІДКУ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ (ВИХ. № 16 ВІД31 СІЧНЯ 2019 Р.).
ЯКЩО ВИ СТВЕРДЖУЄТЕ, ЩО ЦІ ДОКУМЕНТИ Є, ПРОШУ ПРОПИСАТИ ШЛЯХ В ЯКОМУ ФАЙЛІ ВОНИ ЗНАХОДЯТЬСЯ.
ЗАУВАЖЕМО, ЩО УСІ ДОКУМЕНТИ ПОВИННІ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНІ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.
Розгорнути
Згорнути
2. ВІДПОВІДНО ДО П.2.4. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ(ВИХ. № 13 ТА № 17 ВІД 31 СІЧНЯ 2019 Р).
3. ТАКОЖ ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» НАДАЄ ДОВІДКУ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ (ВИХ. № 16 ВІД31 СІЧНЯ 2019 Р.).
ЯКЩО ВИ СТВЕРДЖУЄТЕ, ЩО ЦІ ДОКУМЕНТИ Є, ПРОШУ ПРОПИСАТИ ШЛЯХ В ЯКОМУ ФАЙЛІ ВОНИ ЗНАХОДЯТЬСЯ.
ЗАУВАЖЕМО, ЩО УСІ ДОКУМЕНТИ ПОВИННІ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНІ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2019 12:00
Шановний скаржник, будь-ласка подивіться документ (№ 20 Відповідність технічним вимогам)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс |
537 615,00
UAH з ПДВ
|
519 615,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
542 126,00
UAH з ПДВ
|
520 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
546 060,00
UAH з ПДВ
|
525 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
554 400,00
UAH з ПДВ
|
542 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна |
563 795,00
UAH з ПДВ
|
547 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
573 887,00
UAH з ПДВ
|
548 089,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
564 505,20
UAH з ПДВ
|
548 090,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
567 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
594 371,10
UAH з ПДВ
|
572 999,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ Техніка для бізнесу |
585 150,00
UAH з ПДВ
|
585 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
586 770,00
UAH з ПДВ
|
586 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Переможець |
519 615,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 13:35
|
Договір № 79 ТОВ Проксіма-сервіс.pdf | укладений |
19 лютого 2019 13:32
|