Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
405 800,00 UAH
UA-2019-01-16-001142-b cdd9816ed0c2490687494dcceb98c3de
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василів Руслана Павлівна

380347262851 kalush@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Калуське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 37824000
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вул. Біласа і Данилишина, 2
Контактна особа: Василів Руслана Павлівна
380347262851
kalush@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 15:30
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:38
Очікувана вартість: 405 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 029,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Біласа і Данилишина, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 15:17
тендерна док 160119.pdf
16 січня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 15:17
тендерна док 160119.pdf
16 січня 2019 15:06
ТЕНДЕРНА ДОК 16.01._прибирання0001.bmp

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000041 ● adbf79a4a86644c8b09d77a3aae8b86f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.01.2019 №7

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Б.ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.01.2019 №7
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-16-001142-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Калуське об"єднане управління ПФУ Івано-Франківської області на Ваш Висновок про результати проведеного моніторингу повідомляє, що проведено процедуру скасування закупівлі UA-2019-01-16-001142-b.(рішення тендерного комітету №8 від 05.02.2019р.)

2019-02-05 14:55:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМСТА" 371 750,22
UAH з ПДВ
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" 369 160,13
UAH з ПДВ
369 160,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 15:47
Електронний підпис
22 січня 2019 15:46
Калуш.pdf
22 січня 2019 15:46
4.pdf
22 січня 2019 15:46
sc1.pdf
22 січня 2019 15:46
file.pdf
22 січня 2019 15:46
док1.pdf
22 січня 2019 15:46
SKM_C25817121815000.pdf
22 січня 2019 15:46
Довідки.pdf
22 січня 2019 15:45
Договора.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 15:29
ЦП КАлуш.pdf
31 січня 2019 15:23
технічні х-ки.pdf
31 січня 2019 15:23
ст. 17 Закону.pdf
31 січня 2019 15:23
довідка працівники.pdf
31 січня 2019 15:23
довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ"ІМСТА"

ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІМСТА"
#32076971
Очікує рішення 368 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 11:59

Документи

05 лютого 2019 11:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 лютого 2019 14:22
Коментар щодо відміни: У зв"язку з неможливістю усунути порушення виявлені управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Документи:
05 лютого 2019 14:21
Протокол №8 від 05.02.2019.pdf