Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне Володимир-Волинського району Волинської області
Очікувана вартість
4 422 985,00 UAH
UA-2019-01-16-000975-c fc0a329d1cee4819a188102b7f7f847f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Луцюк Олександр Вікторович

0677732270 ovadnesr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оваднівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334873
Місцезнаходження: 44720, Україна , Волинська обл., ОВАДНІВСЬКА/С.ОВАДНЕ, Перемоги, 20
Контактна особа: Луцюк Олександр Вікторович
0677732270
ovadnesr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:27
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:27
Очікувана вартість: 4 422 985,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 229,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне Володимир-Волинського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44720, Україна, Волинська область, ОВАДНЕ, вул. Травнева, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 10:13
ЦНАП тендерна_док_зміни.doc
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 9.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 8.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 7.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 6.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 5.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 4.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 3.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 2.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.5.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.4.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.3.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.2.xls
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Опалення та вентиляція.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Зовнішні мережі водопостачання та каналізації.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Електротехнічні рішення.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Водопостачання та каналізація.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_ Улаштування пожежної сигналізації.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_ Архітектурно-будівельні рішення.pdf
16 січня 2019 12:00
Звіт_ Загальний огляд з оцінкою технічного стану конструкцій.pdf
23 січня 2019 10:13
ЦНАП тендерна_док_зміни.doc
16 січня 2019 12:00
ЦНАП тендерна.doc
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 9.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 8.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 7.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 6.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 5.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 4.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 3.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 2.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.5.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.4.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.3.xls
18 січня 2019 14:50
Дефектний акт 1.2.xls
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Опалення та вентиляція.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Зовнішні мережі водопостачання та каналізації.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Електротехнічні рішення.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_Водопостачання та каналізація.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_ Улаштування пожежної сигналізації.pdf
16 січня 2019 12:00
Робочий проект_ Архітектурно-будівельні рішення.pdf
16 січня 2019 12:00
Звіт_ Загальний огляд з оцінкою технічного стану конструкцій.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 16 січня 2019 14:17
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:43
Шановний замовнику, надайте технічне завдання до предмету закупівлі
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Технічна документація ( проектно-кошторисний розрахунок) буде викладена в найближчий час. Вибачте за незручності.
Технічна документація
Дата подання: 17 січня 2019 10:27
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:41
Надайте технічну документацію, на основі чого готовити пропозицію
Відповідь: Доброго дня! Технічна документація буде викладена в найближчий час. Вибачте за незручності.
Робочий проект
Дата подання: 17 січня 2019 10:48
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:40
Надайте дефектний акт до робочого проекту
Відповідь: Доброго дня!В системі розміщено "Звіт про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта", в якому зазначено "Відомості та схеми дефектів і пошкоджень конструкцій", "Відомості, що характеризують проектний і фактичний режими експлуатації конструкцій" та ін.
Овадне
Дата подання: 18 січня 2019 11:35
Дата відповіді: 18 січня 2019 14:45
Доброго дня шановний замовник. Згідно технічного завдання - Додатку №9 тендерної документації, яку Ви опублікували, йде посилання на робочий проект в якому прописане влаштування технологічного обладнання, тому питання : 1) опублікований Вами бюджет, передбачає вартість технологічного обладнання? ; 2) чи можете надати дефектні акти до усіх комплектів креслень робочого проекту?. Прошу Вашого розуміння та завчасно дякую Вам за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідь на ваші запитання:
1) Так - передбачає.
2) Так- можемо. Долучаємо до закупівлі.
Фінансування
Дата подання: 21 січня 2019 19:24
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:59
Добрий вечір! Скажіть будь ласка чи наявне фінансування в Замовника на заявлені роботи? Чи планує Замовник оплачувати аванс підряднику і яка сума на авансування передбачена бюджетом? Просимо внести відомості про план фінансування даних робіт Замовником)
Відповідь: Доброго дня!Щодо питання фінансування заявленої закупівлі та відомості про план фінансування даних робіт передбачені в Додатку 11 до тендерної документації, розділу IV.
Критерії і методика оцінювання
Дата подання: 21 січня 2019 19:40
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:58
Просимо Замовника надати роз'яснення відповідно до статті якого ЗУ встановлено бальну систему в критеріях оцінювання тендерних пропозицій??? Адже ЗУ Про публічні закупівлі, в "статті 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій" чітко передбачено Критеріями оцінки є: --у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; --у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Ваша закупівля НЕ МАЄ СКЛАДНОГО ЧИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ХАРАКТЕРУ, це звичайні будівельні роботи! Тому, у вашому випадку для оцінювання тендерних пропозицій повинен застосовуватися єдиний критерій- ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ! Тому, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за доречне зауваження. Вносимо відповідні зміни до закупівлі.
Банківська гарантія
Дата подання: 21 січня 2019 19:42
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:57
Просимо надати банківські реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Доброго дня! Долучаємо банківські реквізити Замовника до Додатку 11, пункт XIV.
Субпідрядні організації
Дата подання: 21 січня 2019 19:44
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:42
Просимо внести уточнення, чи необхідно учасникам надавати інформацію про субпідрядні організації в обсязі МЕНШЕ ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю???
Відповідь: Доброго дня! Згідно Розділу ІІІ пункту 7 тендерної документації, необхідно вказувати інформацію про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю. Тобто, в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, подавати інформацію про субпідрядника не потрібно.
Аналогічні договори
Дата подання: 21 січня 2019 19:48
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:40
Просимо надати чітке визначення аналогічному договору- чи може учасник надати, наприклад аналогічний договір з виконання капітального ремонту?
Відповідь: Доброго дня! Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі виконання договорів, що передбачали виконання робіт аналогічних роботам даної закупівлі. Дана інформація вказується в Додатку 4 даної Тендерної документації.
Банківська гарантія
Дата подання: 21 січня 2019 19:54
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:39
Для проведення ПРОЗОРИХ і ЧЕСНИХ торгів просимо внести зміни в частині надання забезпечення у вигляді банківської гарантії, а саме, обов'язково добавити : Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за слушне зауваження. Долучаємо до тендерної документації. Вносимо зміни до закупівлі.
Накладення ЕЦП
Дата подання: 21 січня 2019 19:55
Дата відповіді: 23 січня 2019 08:55
Відповідно до чинного законодавства України, учасник повинен накладати електронний цифровий підпис на свою тендерно пропозицію! Але чомусь тендерною документацією це не передбачено, внесіть будь ласка зміни. Дякую)
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за слушну пропозицію. Вносимо зміни до тендерної документації.
Уточнення по кошторисних розрахунках?
Дата подання: 21 січня 2019 19:59
Дата відповіді: 23 січня 2019 08:54
Уточніть будь ласка в якому форматі учасниками повинні надаватися кошторисні розрахунки, чи можливе надання документів в Word форматі, чи лише PDF, чи необхідно надавати в програмному комплексі АВК-5 , чи в будь-якому іншому форматі?
Відповідь: Доброго дня! Згідно розділу ІІІ, пункту 1 тендерної документації, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства та печатку (за наявності). Тому вдалим форматом для подання кошторисної документації буде PDF, JPEG-файл або аналогічний, з дотриманням форм у відповідності до Державних стандартів України.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 лютого 2019 11:30
Коментар щодо відміни: У відповідності до рішення тендерного комітету (протокол 07-2019 від 01.02.2019 року) визначено неможливість усунення порушень
Документи:
01 лютого 2019 11:30
Протокол_07_2019_01_02_2019.pdf