Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень для харчування учнів: 1-4 класів пільгової категорії; 5-11 класів пільгової категорії; 1-4 класів
Очікувана вартість
635 980,00 UAH
UA-2019-01-16-000876-b 8a280805abba45e985b6768e9e212957
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Олена

+380951024066 AHTGIMNAZIYA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКА ГІМНАЗІЯ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 30490237
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 4
Контактна особа: Романюк Олена
+380951024066
AHTGIMNAZIYA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 15:38
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 15:38
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:36
Очікувана вартість: 635 980,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 359,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28449 шт
Послуги їдалень для харчування учнів: 1-4 класів пільгової категорії; 5-11 класів пільгової категорії; 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська обл., Охтирка, Сумська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15894000-1 — Оброблені продукти харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 13:53
Обіди2019 ГІМНАЗІЯ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-25-000005 ● a80983b6a6f147baa3701d5d5bfee1c4
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2019 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.01.2019 №4

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.01.2019 № 4

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-16-000876-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення опрацьовані, взяті до уваги, враховані для подальшої роботи.

2019-02-01 09:36:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі

2019-02-07 17:43:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 січня 2019 16:44
Коментар щодо відміни: Виявлення порушень Держаудитслужбою
Документи:
29 січня 2019 16:44
ПРОТОКОЛ № 10.pdf