Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОХТИРСЬКА ГІМНАЗІЯ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 30490237 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Романюк Олена +380951024066 AHTGIMNAZIYA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 15:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 15:38 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 635 980,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 359,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 13:53 |
Обіди2019 ГІМНАЗІЯ .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-25-000005 ● a80983b6a6f147baa3701d5d5bfee1c4
- Статус: вирішено ● Дата: 01 березня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2019 №4
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.01.2019 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-16-000876-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення опрацьовані, взяті до уваги, враховані для подальшої роботи.
2019-02-01 09:36:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
2019-02-07 17:43:20
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 січня 2019 16:44 |
Коментар щодо відміни: | Виявлення порушень Держаудитслужбою |
29 січня 2019 16:44
|
ПРОТОКОЛ № 10.pdf |