Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
931 813,00 UAH
UA-2019-01-16-000859-a 3815217e1cc94553ad5fc660d632623d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 17:15
Очікувана вартість: 931 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1415 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 17:11
Тендерна документація від 16.01.2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 17:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ 931 813,00
UAH з ПДВ
931 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 08:54
Електронний підпис
25 січня 2019 08:52
Електронний підпис
25 січня 2019 08:48
Розрахунок ЗВ.pdf
25 січня 2019 08:48
Відомість обємів.pdf
24 січня 2019 13:38
Електронний підпис
24 січня 2019 13:34
4.1Договір 150.pdf
24 січня 2019 13:34
6. копія виписки.pdf
24 січня 2019 13:34
5. Статут (2).pdf
24 січня 2019 13:34
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
24 січня 2019 13:34
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
24 січня 2019 13:34
4.3 Договір 64-18.pdf
24 січня 2019 13:34
4.2 Акт КБ2 к Дог.150.pdf
24 січня 2019 13:34
2. Список працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Токмак-ФЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
Переможець 931 813,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 14:34

Документи

25 січня 2019 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
931 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 14:33
акт виконаних робіт від 12.03.2019 укладений
13 березня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 11:07
додаткова угода від 12.03.2019.pdf зміни до договору
12 березня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 16:05
договір від 31.01.2019 укладений
31 січня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 7/19 від 31.01.2019 року внести наступні зміни: 1) викласти пункт 3.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у нових редакціях; 3) видалити пункти 4.5, 4.6, 4.7.
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі, з узгодженням змін обсягів та ціни, визначеної у ДОГОВОРІ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 7/19 від 31.01.2019 року (надалі - Договір), в бік зменшення, Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1) викласти пункт 3.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у нових редакціях, а також видалити пункти 4.5, 4.6, 4.7.
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 931 802,00
UAH з ПДВ