Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлі нафтопродукти для ВП ЮУАЕС
Очікувана вартість
1 852 200,00 UAH
UA-2019-01-16-000600-b ● dc22a73e94e244f5a2fad0cc40a913e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 852 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 522,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18522 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65.881 т
Світлі нафтопродукти для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 14:09 |
Додаток 1 до ТД - тенд пропоз цінова з тех характ-4.docx | |
09 квітня 2019 14:09 |
ТД-6159-4.doc | |
09 квітня 2019 14:09 |
6159-перелік ЗТД -4.doc | |
02 квітня 2019 15:52 |
6159-перелік ЗТД -3.doc | |
07 лютого 2019 16:44 |
6159-перелік ЗТД -2.doc | |
29 січня 2019 14:11 |
6159-перелік ЗТД -1.doc | |
16 січня 2019 12:13 |
6159 витяг з протоколу ТК від 15.01.2019.tif | |
16 січня 2019 12:13 |
Додаток 3 до ТД- проект договору.pdf | |
16 січня 2019 12:13 |
Додаток 2 до ТД - досвід виконання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000600-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 21 лютого 2019 15:28
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" оголошено відкриті торги ID UA-2019-01-16-000600-b, предмет закупівлі СВІТЛІ НАФТОПРОДУКТИ ДЛЯ ВП РАЕС.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: Банківської гарантії.
При цьому, в частині 1 цього ж розділу Вами вказано: «документи повинні компонуватися таким чином: окремим файлом забезпечення тендерної пропозиції (або банківська гарантія, або страхова гарантія у вигляді електронного документа)».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
ЗАУВАЖУЄМО, ЩО ВИДОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВИСТУПАЄ ЛИШЕ ГАРАНТІЯ.
Так, відповідно до ст. 546 ЦК України під видами забезпечення розуміють неустойку, поруку, ГАРАНТІЮ, заставою, притриманням та завдатком.
Банківська гарантія не є видом забезпечення. Гарантія може бути видана банківською, фінансовою чи страховою організацією.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: Банківської гарантії.
При цьому, в частині 1 цього ж розділу Вами вказано: «документи повинні компонуватися таким чином: окремим файлом забезпечення тендерної пропозиції (або банківська гарантія, або страхова гарантія у вигляді електронного документа)».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
ЗАУВАЖУЄМО, ЩО ВИДОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВИСТУПАЄ ЛИШЕ ГАРАНТІЯ.
Так, відповідно до ст. 546 ЦК України під видами забезпечення розуміють неустойку, поруку, ГАРАНТІЮ, заставою, притриманням та завдатком.
Банківська гарантія не є видом забезпечення. Гарантія може бути видана банківською, фінансовою чи страховою організацією.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 10:59
Відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі завантажено у вигляді файлу "Відповідь на вимогу "UA-2019-01-16-000600-b.c1"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" #40428668 |
Переможець |
1 851 203,40
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 15:41
|
53-129-01-19-01869.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:40
|