Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2019-01-16-000453-a 844d63dab45941d5be75aa23d0c1ef36
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римарчук Дарина Михайлівна

+380637292225 darinarim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомиртеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 35343771
Вебсайт: http://tke.org.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Київська, 48
Контактна особа: Римарчук Дарина Михайлівна
+380637292225
darinarim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:26
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135500 л
Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 лютого 2019 16:17
Невідповідність документів переможця згідно тендерної документаці
Прошу звернути увагу на документи Переможця :
1. Не відповідність Паспортів якості ( ГСПБ) термін дії якого дійсний 6 місяців з моменту відгрузкм товару. Момент відгрузки товару згідно рахунка (що прикладений переможцем з паспортом та сертифікатом) 22.03.18 р., тобто термін діїї скінчився у вересні 2018 р. - ПРОТЕРМІНОВАНИЙ.
2. Відсутність довідки про наявність МТБ: Вимогою замовника згідно тендерної документації Р. 5. п.5.1.1 відсутня інформація про УСІ ТЕХНІЧНІ ПІДРОЗДІЛИ (мережа автозаправок в межах м. Житомир ( вказати адреси, місце розташування). А в довідці переможця вказано про наявеість Оргтехніки, та Транспротну.
3. Протокол щодо визнання переможцем ПП "ОККО Контракт" не має юридичної сили так як відсутні підписи 9 членів тендерного комітету.

Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій.
В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги.
Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника
Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 11:50
У відповідь повідомляємо наступне:
1. Керуючись умовами документації, дотримання яких є обов’язковим для Учасників, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат якості, ПП «ОККО контракт» надало в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат якості, який підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника. Надання документів, не передбачених тендерної документації не впливає на прийняття рішення Замовником щодо відповідності вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку «перелік АЗС у Житомирській області, яка включає, у свою чергу, інформацію про мережу АЗС у м. Житомир. Окрім цього, Учасником додано документ, який містить додаткову інформацію щодо складових частин матеріально- технічної бази. Рішення Учасника щодо розміщення даних у двох довідка не є підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам. Інформація надана у повному обсязі.
3. Положення законодавства України не встановлює вимоги щодо особливостей порядку оформлення протоколів прийняття рішення про намір укласти договір з Учасником, не передбачає вимогу щодо наявності підписів всіх членів тендерного комітету. Даного роду документ є внутрішнім документом установи. Враховуючи характер проведення електронних торгів, накладення ЕЦП на протокол є свідченням згоди всіх членів тендерного комітету Замовника, які діють від імені та в інтересах установи, щодо наміру укласти договір із переможцем торгів.
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Протермінований ПАСПОРТ ЯКОСТІ
Прошу ще раз розглянути ПАСПОРТ ЯКОСТІ (термін дії якого 6 місяців з 22.03.2018) , а не СЕРТИФІКАТ
Скасована
Дата: 13 лютого 2019 12:36
Причина: коригування
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 13 лютого 2019 15:35
Протермінований ПАСПОРТ ЯКОСТІ
Сертифікат відповідності видається акредитованою установою для підтвердження відповідності товару діючим на території України ДСТУ. А Паспорт якості видається Виробником разом із поставкою товару та містить інформацію про якісні показники товару. Відсутність паспорту якості з актуальними термінами дії, ставить під сумнів про належне виконання повного виконання умов договору Замовника.
Також хочу наголосити, що відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перерахованих у Р.1. , є підставою для відхилення тендерної пропозиції, З причин невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Довідки, що наводились раніше: (Довідка про наявність МТБ має неналежне оформлення та містить неповну інформацію про усі технічні підрозділи).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 14 лютого 2019 11:49
Не відповідність тендерній пропозиціїї
Вимогою Замовника Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п5., п.п. 5.1.1. Є:

" 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), складена у довільній формі. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання бензину та/або дизельного палива, нафтового газу скрапленого.
- копія(ї) виконаного(их) (частково виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів."

Звертаю Увагу на те,що в Довідці про досвід виконаних договір відсутня інформація про Аналогічний договір по нафтовому ГАЗу скрапленому, контрагент Дніпро-Кіровоград, аналогічні договори мають надаватися ЧІТКО ВИЗНАЧЕНОМУ ПЕРЕЛІКУ ЗГІДНО ДОВІДКИ,що в свою чергу свідчить про НЕНАЛЕЖНЕ ОФОРМЛЕННЯ документів, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

13 лютого 2019 11:49
Протокол

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 406 590,00
UAH з ПДВ
3 365 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 416 555,00
UAH з ПДВ
3 370 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 3 429 750,00
UAH з ПДВ
3 429 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 13:32
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:31
Довідка.pdf.p7s
08 лютого 2019 13:31
Довідка.pdf
08 лютого 2019 13:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:21
ДФС до 15 лютого.pdf
08 лютого 2019 13:14
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:13
Кучабська_11.01.2019.pdf
08 лютого 2019 13:13
Довідка.pdf.p7s
08 лютого 2019 13:13
Довідка.pdf
08 лютого 2019 13:13
ДФС до 13 лютого.pdf
08 лютого 2019 13:13
Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2019 16:15
Електронний підпис
31 січня 2019 23:33
Електронний підпис
31 січня 2019 16:46
Електронний підпис
31 січня 2019 16:30
Цінова.pdf
31 січня 2019 16:30
Установчі завірені.pdf
31 січня 2019 16:30
Скан талонів ДП.pdf
31 січня 2019 16:30
Скан талонів ГАЗ.pdf
31 січня 2019 16:30
Скан талонів А-95.pdf
31 січня 2019 16:30
Скан талонів А-92.pdf
31 січня 2019 16:30
Скан паливної картки.pdf
31 січня 2019 16:30
Проект договору.pdf
31 січня 2019 16:30
Приват_17.01_2.pdf
31 січня 2019 16:30
Приват_17.01.pdf
31 січня 2019 16:30
Перелік АЗС Україна.pdf
31 січня 2019 16:30
Лист -згода КІО.pdf
31 січня 2019 16:30
Довідка працівники.pdf
31 січня 2019 16:30
Фінзвіність 2017 2018.7z
31 січня 2019 16:30
Установчі документи.7z
31 січня 2019 16:30
Аналогічний СПБТ.7z

Публічні документи

31 січня 2019 13:44
Електронний підпис
31 січня 2019 13:43
Серт.+Пасп. ДП.pdf
31 січня 2019 13:43
Зразок талонів Газ.pdf
31 січня 2019 13:43
Серт.+Пасп. ГАЗ.pdf
31 січня 2019 13:43
Зразок талонів ДП.pdf
31 січня 2019 13:43
Картка-заявка.pdf
31 січня 2019 13:43
Довідка до ч.2 ст.17.pdf
31 січня 2019 13:43
Статут Вог Кард.pdf
31 січня 2019 13:43
Протоколи+Наказ.pdf
31 січня 2019 13:43
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2019 13:43
Паспорт Голей А.М..pdf
31 січня 2019 13:43
Виписка Вог Кард.pdf
31 січня 2019 13:43
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2019 13:43
Витяг Вог Кард.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 17:52
Довiдка_про_договора.pdf
31 січня 2019 17:52
Перелiк_АЗС.pdf
31 січня 2019 17:52
ЛТ_виписка_.pdf
31 січня 2019 17:52
Доручення.pdf
31 січня 2019 17:52
Довiдка_МТБ.pdf
31 січня 2019 17:52
Справка_ГНИ_ЛТ_20190125.pdf
31 січня 2019 17:52
Сертифікати2018.tif
31 січня 2019 17:52
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
31 січня 2019 17:52
Вытяг НДС.pdf
31 січня 2019 17:52
Відомості_ДРПОУ_20190111.pdf
31 січня 2019 17:52
Витяг_20190111.rtf
31 січня 2019 17:51
АК_Наказ про затв. АП.pdf
31 січня 2019 17:51
АК_АПЛівайнТорг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 365 540,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 11:36

Документи

08 лютого 2019 11:36
Електронний підпис
08 лютого 2019 11:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 365 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 11:36
Електронний підпис
08 лютого 2019 11:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:24
додаткова 6.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:18
додаткова 5.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 11:16
додаткова 4.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 10:09
додаткова 3.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 14:19
додаткова 2.pdf зміни до договору
27 травня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:52
додаткова1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 16:15
ДОГОВІР.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 26ТЛ-3044/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 26ТЛ-3044/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди № 3 (уточнення кошторисних призначень)
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди № 4 (уточнення кошторисних призначень)
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів відповідно до Постанови Національного банку України
Номер договору про закупівлю: 26ТЛ-3044/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 621 737,04
UAH (в тому числі ПДВ 436 956,17 UAH)