Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2019-01-16-000453-a ● 844d63dab45941d5be75aa23d0c1ef36
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомиртеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Київська, 48 |
Контактна особа: |
Римарчук Дарина Михайлівна +380637292225 darinarim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135500 л
Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 6 Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 5 - Картка-заявка.docx | |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.docx | |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
16 січня 2019 14:01 |
Додаток 1 Технічна специфікація на товар.doc | |
16 січня 2019 14:01 |
ДКТ Нафта і дистиляти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 лютого 2019 16:17
Невідповідність документів переможця згідно тендерної документаці
Прошу звернути увагу на документи Переможця :
1. Не відповідність Паспортів якості ( ГСПБ) термін дії якого дійсний 6 місяців з моменту відгрузкм товару. Момент відгрузки товару згідно рахунка (що прикладений переможцем з паспортом та сертифікатом) 22.03.18 р., тобто термін діїї скінчився у вересні 2018 р. - ПРОТЕРМІНОВАНИЙ.
2. Відсутність довідки про наявність МТБ: Вимогою замовника згідно тендерної документації Р. 5. п.5.1.1 відсутня інформація про УСІ ТЕХНІЧНІ ПІДРОЗДІЛИ (мережа автозаправок в межах м. Житомир ( вказати адреси, місце розташування). А в довідці переможця вказано про наявеість Оргтехніки, та Транспротну.
3. Протокол щодо визнання переможцем ПП "ОККО Контракт" не має юридичної сили так як відсутні підписи 9 членів тендерного комітету.
Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій.
В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги.
Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника
Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1. Не відповідність Паспортів якості ( ГСПБ) термін дії якого дійсний 6 місяців з моменту відгрузкм товару. Момент відгрузки товару згідно рахунка (що прикладений переможцем з паспортом та сертифікатом) 22.03.18 р., тобто термін діїї скінчився у вересні 2018 р. - ПРОТЕРМІНОВАНИЙ.
2. Відсутність довідки про наявність МТБ: Вимогою замовника згідно тендерної документації Р. 5. п.5.1.1 відсутня інформація про УСІ ТЕХНІЧНІ ПІДРОЗДІЛИ (мережа автозаправок в межах м. Житомир ( вказати адреси, місце розташування). А в довідці переможця вказано про наявеість Оргтехніки, та Транспротну.
3. Протокол щодо визнання переможцем ПП "ОККО Контракт" не має юридичної сили так як відсутні підписи 9 членів тендерного комітету.
Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій.
В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги.
Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника
Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 11:50
У відповідь повідомляємо наступне:
1. Керуючись умовами документації, дотримання яких є обов’язковим для Учасників, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат якості, ПП «ОККО контракт» надало в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат якості, який підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника. Надання документів, не передбачених тендерної документації не впливає на прийняття рішення Замовником щодо відповідності вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку «перелік АЗС у Житомирській області, яка включає, у свою чергу, інформацію про мережу АЗС у м. Житомир. Окрім цього, Учасником додано документ, який містить додаткову інформацію щодо складових частин матеріально- технічної бази. Рішення Учасника щодо розміщення даних у двох довідка не є підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам. Інформація надана у повному обсязі.
3. Положення законодавства України не встановлює вимоги щодо особливостей порядку оформлення протоколів прийняття рішення про намір укласти договір з Учасником, не передбачає вимогу щодо наявності підписів всіх членів тендерного комітету. Даного роду документ є внутрішнім документом установи. Враховуючи характер проведення електронних торгів, накладення ЕЦП на протокол є свідченням згоди всіх членів тендерного комітету Замовника, які діють від імені та в інтересах установи, щодо наміру укласти договір із переможцем торгів.
1. Керуючись умовами документації, дотримання яких є обов’язковим для Учасників, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат якості, ПП «ОККО контракт» надало в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат якості, який підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника. Надання документів, не передбачених тендерної документації не впливає на прийняття рішення Замовником щодо відповідності вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку «перелік АЗС у Житомирській області, яка включає, у свою чергу, інформацію про мережу АЗС у м. Житомир. Окрім цього, Учасником додано документ, який містить додаткову інформацію щодо складових частин матеріально- технічної бази. Рішення Учасника щодо розміщення даних у двох довідка не є підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам. Інформація надана у повному обсязі.
3. Положення законодавства України не встановлює вимоги щодо особливостей порядку оформлення протоколів прийняття рішення про намір укласти договір з Учасником, не передбачає вимогу щодо наявності підписів всіх членів тендерного комітету. Даного роду документ є внутрішнім документом установи. Враховуючи характер проведення електронних торгів, накладення ЕЦП на протокол є свідченням згоди всіх членів тендерного комітету Замовника, які діють від імені та в інтересах установи, щодо наміру укласти договір із переможцем торгів.
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Протермінований ПАСПОРТ ЯКОСТІ
Прошу ще раз розглянути ПАСПОРТ ЯКОСТІ (термін дії якого 6 місяців з 22.03.2018) , а не СЕРТИФІКАТ
Скасована
Дата: 13 лютого 2019 12:36
Причина: коригування
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 13 лютого 2019 15:35
Протермінований ПАСПОРТ ЯКОСТІ
Сертифікат відповідності видається акредитованою установою для підтвердження відповідності товару діючим на території України ДСТУ. А Паспорт якості видається Виробником разом із поставкою товару та містить інформацію про якісні показники товару. Відсутність паспорту якості з актуальними термінами дії, ставить під сумнів про належне виконання повного виконання умов договору Замовника.
Також хочу наголосити, що відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перерахованих у Р.1. , є підставою для відхилення тендерної пропозиції, З причин невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Довідки, що наводились раніше: (Довідка про наявність МТБ має неналежне оформлення та містить неповну інформацію про усі технічні підрозділи).
Розгорнути
Згорнути
Також хочу наголосити, що відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перерахованих у Р.1. , є підставою для відхилення тендерної пропозиції, З причин невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Довідки, що наводились раніше: (Довідка про наявність МТБ має неналежне оформлення та містить неповну інформацію про усі технічні підрозділи).
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000453-a.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 14 лютого 2019 11:49
Не відповідність тендерній пропозиціїї
Вимогою Замовника Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п5., п.п. 5.1.1. Є:
" 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), складена у довільній формі. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання бензину та/або дизельного палива, нафтового газу скрапленого.
- копія(ї) виконаного(их) (частково виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів."
Звертаю Увагу на те,що в Довідці про досвід виконаних договір відсутня інформація про Аналогічний договір по нафтовому ГАЗу скрапленому, контрагент Дніпро-Кіровоград, аналогічні договори мають надаватися ЧІТКО ВИЗНАЧЕНОМУ ПЕРЕЛІКУ ЗГІДНО ДОВІДКИ,що в свою чергу свідчить про НЕНАЛЕЖНЕ ОФОРМЛЕННЯ документів, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
" 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), складена у довільній формі. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання бензину та/або дизельного палива, нафтового газу скрапленого.
- копія(ї) виконаного(их) (частково виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів."
Звертаю Увагу на те,що в Довідці про досвід виконаних договір відсутня інформація про Аналогічний договір по нафтовому ГАЗу скрапленому, контрагент Дніпро-Кіровоград, аналогічні договори мають надаватися ЧІТКО ВИЗНАЧЕНОМУ ПЕРЕЛІКУ ЗГІДНО ДОВІДКИ,що в свою чергу свідчить про НЕНАЛЕЖНЕ ОФОРМЛЕННЯ документів, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 406 590,00
UAH з ПДВ
|
3 365 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 416 555,00
UAH з ПДВ
|
3 370 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 429 750,00
UAH з ПДВ
|
3 429 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 365 540,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 10:24
|
додаткова 6.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 10:18
|
додаткова 5.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 11:16
|
додаткова 4.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:09
|
додаткова 3.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 14:19
|
додаткова 2.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 09:52
|
додаткова1.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 16:15
|
ДОГОВІР.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2019 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26ТЛ-3044/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26ТЛ-3044/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди № 3 (уточнення кошторисних призначень) |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди № 4 (уточнення кошторисних призначень) |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів відповідно до Постанови Національного банку України |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛ-3044/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |