Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
70 350,00 UAH
UA-2019-01-16-000448-c ● 78956641e15249e1a885e547f9ad9c9e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359813 |
Вебсайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
Контактна особа: |
Чайка Михайло Вікторович +380445948200 dniprouzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 70 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пункт
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 10:23 |
Додаток №3 - Шаблон договору на заправку та відновлення катриджів.docx |
16 січня 2019 10:23 |
Додаток - Послуги з заправки та відновлення картриджів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк виконання послуги
Дата подання: 16 січня 2019 11:16
Дата відповіді: 18 січня 2019 10:47
В проекті договору є такі пункти:
2.2. Послуги надаються згідно заявок Замовника. Замовник надає Виконавцю письмову чи усну заяву щодо переліку Послуг. Виконавець зобов’язаний з моменту отримання заявки організувати надання Послуги протягом 2 годин. Термін виконання Послуги не повинен перевищувати 4 години після надходження заявки від Замовника.
6.3. У разі не виконання Виконавцем пункту 2.2 цього Договору, наступний сплачує у безспірному порядку Замовнику штраф у розмірі 200 гривень за кожний такий випадок окремо.
Це явно дискримінаційні умови по відношенню до учасників які не знаходяться поряд з Вашою організацією. Тим більше за такий час неможливо ЯКІСНО виконати послугу . Прохання змінити час виконання послуги який в вашому випадку указаний під конкретного виконавця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дані умови не є дисткримінаційними, по відношенню до учасників які не знаходяться поряд з організацією, а направлені на швидке реагування. Оскільки на підприємстві йде великий документообіг, то існує потреба швидко отримувати дану послугу. Заявки на послуги надаватимуться декілька разів на тиждень, по 1-3 картриджа. Тому час, на виконання даних послуг є цілком достатнім.
п. 6.3 спрямований на недобросовісних учасників, які вчасно не надають послуги , що призводить до затримок в роботі підприємства. Тому, у випадку затримок у наданні послуг, по відношенню до таких учасників будуть застосовані штрафні санкції, які передбачені договором.
п. 6.3 спрямований на недобросовісних учасників, які вчасно не надають послуги , що призводить до затримок в роботі підприємства. Тому, у випадку затримок у наданні послуг, по відношенню до таких учасників будуть застосовані штрафні санкції, які передбачені договором.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" |
36 990,00
UAH з ПДВ
|
29 999,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УЛЬТРА-КОПІ |
40 050,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
41 150,00
UAH з ПДВ
|
36 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" |
53 592,00
UAH з ПДВ
|
53 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Переможець |
29 999,70
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
картриджі.pdf | укладений |
31 січня 2019 11:30
|