Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-16-000415-a 17669730b6c54efa8de5c0c1278e4c15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шегрин Ірина Миколаївна

+380680262772 vokts_smerichka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОРОХТЯНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ " СМЕРІЧКА "
Код ЄДРПОУ: 01993210
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Контактна особа: Шегрин Ірина Миколаївна
+380680262772
vokts_smerichka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 13:40
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:23
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:23
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


зг. ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"

м'ясо великої рогатої худоби охолоджене, м’ясо свиней охолоджене, печінка індича заморожена, філе куряче охолоджене, м'ясо куряче (тушка патрана) охолоджене, м'ясо індиче (тушка патрана) охолоджене
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3450 кілограми
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 13:37
М'ясо.docx
16 січня 2019 13:37
М'ясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-16-000415-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1620101674
Упереджене рішення
Шановний Замовнику, Ми категорично не згодні з дискваліфікацією нашої пропозиції , а тим паче : із кваліфікацією , як «переможець» нашого конкурента ТОВ «Прут АСМ».
На рахунок нашої дискваліфікації : із 11 порушень наведених Вашою уповноваженою і відповідальною особою за організацію та проведення процедур Закупівель насправді місце мають два незначних порушень . Натомість наш конкурент ТОВ «Прут Асм» абсолютно не був удостоєний такої ретельної Вашої уваги щодо наявності кваліфікаційних документів.
Для більшої наочності представляємо Вашій увазі подану в Додатку порівняльну таблицю .Додаток до вимоги ФОП Головатюк В.М.
Порівняльна таблиця.
Наявність кваліфікаційних документів у складі тендерної пропозиції Учасника
ФОП Головатюк В.М.
Вимоги Замовника щодо наявності кваліфікаційних документів у складі тендерної пропозиції Учасника Як зазначено в протокольному рішенні відхилення Наявність кваліфікаційних документів у складі тендерної пропозиції Учасника
ТОВ «Прут АСМ»
Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ДОДАТОК 2 :Документ, який підтверджує відповідність:
копії затребуваних документів наявні 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ офісу/ транспорту/ тощо);
копії затребуваних документів відсутні
Копія Експлуатаційного Дозволу для потужностей з виробництва , переробки або реалізації харчових продуктів наявна 1.3. Інформацію про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація; роздрібна торгівля
харчовими продуктами; інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація.










Копія Експлуатаційного Дозволу для потужностей з виробництва , переробки або реалізації харчових
продуктів відсутня




Згідно чинного законодавства фінансова звітність в якій відображена інформація про оренду необоротних активів для фізичних осіб-підприємців –не передбачена 1.4…-скан копію фінансової звітності в якій відображена інформація про оренду необоротних активів;
Як відсутня …-скан копія фінансової звітності в якій відображена інформація про оренду необоротних активів відсутня

Копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсну на термін виконання договору постачання – відсутня, оскільки автотранспорт ФОП Головатюк В.М. – орендований . 1.6. Копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсну на термін виконання договору постачання, якщо автотранспорт не орендований. Як відсутня Копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсну на термін виконання договору постачання, якщо автотранспорт не орендований - відсутня
кольорові копії трудових договорів цивільно-правового договору відповідних працівників – наявні. 2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати кольорові копії трудових книжок або цивільно-правових договорів відповідних працівників. кольорові копії трудових книжок або цивільно-правових договорів відповідних працівників- відсутні.
довідка наявна – вказано 4 аналогічні договори;
3.1 Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2017-2018 рік, в якому зазначити предмет договору(ів), вартість договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів.
довідка відсутня

-надані перша і останні сторінки 4-ох аналогічних договорів, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю;
-акти-прийому передачі, накладні – відсутні



--оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори – наявні 2 листа-відгуки

договора, на поставку товару, аналогічного до цього за характеристикою товару- наявні
3.2. …скан-копії:
- договору(ів), зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю;
- надати акти-прийому передачі, накладні, або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору (ів).





- оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори.








* Аналогічними є договори, на поставку товару, аналогічного до цього за характеристикою товару. Як відсутні



відсутні





як
відсутні -акти-прийому передачі, накладні – відсутні







-оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори.
відсутні

Копії 3-ох із 4-ох наданих договорів на поставку товару , що не є аналогічним за характеристикою до предмету закупівлі Наприклад: : Договір №5 від 22.01.2018р.; Договір№ 05-12-133/9 від 23.01.2017р.; Договір №13 від 15.01.2018р.
наявні
наявні
2.2.1. Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності
1.Копія Статуту або іншого установчого документу.
..4.Надати лист-згоду на обробку персональних даних (додаток №5)
Копія Статуту або іншого установчого документу відсутня
Лист-згоду на обробку персональних даних відсутній






наявний
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Надати лист гарантію впровадження на підприємстві заходів із захисту довкілля.






відсутній










наявні

наявні




Договір з УПГ-інвест;
Договір з ВВПФ;
Договір з ПЗВКП «Еліта»
наявні
наявні
Згідно ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації
…Учасник повинен надати:
- зразок упаковки і кліпси із відповідним маркуванням у сканованому вигляді, завірену належним чином уповноваженою особою учасника.
- документи, що підтверджують якість та безпечність упаковки.
3. Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару :


…У разі, якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, слід надати договір, укладений з виробником (постачальником), дійсний на 2018 рік Якщо Учасник є виробником, слід надати документи, із підтвердженням вищевказаної можливості Учасника.


відсутній

відсутні




Учасником надано копію Договру поставки товару з ТОВ «ДС Трейд Плюс» . Код КВЕД 10.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості;
Код КВЕД 10.62;
Код КВЕД 46.34
Код КВЕД 46.39…тощо
відсутні
відсутні





наявний
…12. Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість замовнику перевірити складські приміщення та автотранспорт, що буде використовуватися для обслуговування замовника з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. У разі ненадання такої можливості замовнику або виявлення незадовільного стану матеріально-технічної бази замовник має право відмовитися від підписання договору.




відсутній




Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 лютого 2019 20:34
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000415-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1620101674
Упереджене рішення
Шановний Замовнику, Ми категорично не згодні з дискваліфікацією нашої пропозиції , а тим паче : із кваліфікацією , як «переможець» нашого конкурента ТОВ «Прут АСМ».
На рахунок нашої дискваліфікації : із 11 порушень наведених Вашою уповноваженою і відповідальною особою за організацію та проведення процедур Закупівель насправді місце мають два незначних порушень . Натомість наш конкурент ТОВ «Прут Асм» абсолютно не був удостоєний такої ретельної Вашої уваги щодо наявності кваліфікаційних документів.
Для більшої наочності представляємо Вашій увазі подану в Додатку порівняльну таблицю .
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 лютого 2019 20:34
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000415-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1620101674
Дата подання: 18 лютого 2019 20:37
Упереджене рішення
Шановний Замовнику, Ми категорично не згодні з дискваліфікацією нашої пропозиції , а тим паче : із кваліфікацією , як «переможець» нашого конкурента ТОВ «Прут АСМ».
На рахунок нашої дискваліфікації : із 11 порушень наведених Вашою уповноваженою і відповідальною особою за організацію та проведення процедур Закупівель насправді місце мають два незначних порушень . Натомість наш конкурент ТОВ «Прут Асм» абсолютно не був удостоєний такої ретельної Вашої уваги щодо наявності кваліфікаційних документів.
Для більшої наочності представляємо Вашій увазі подану в Додатку порівняльну таблицю .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 17:06
На Вашу вимогу інформуємо наступне. Усі порушення, зазначені у повідомленні про відхилення Вашої пропозиції, наявні. Окрім того, із досвіду минулорічної співпраці слідує, що мали місце такі порушення, як: абсолютне не дотримання санітарних умов доставки продукції; продукція значно нижчої якості, ніж вимагалось; необґрунтоване підвищення ціни, - тобто явне порушення умов договору. Враховуючи все вищенаведене, мова не йде ні про яке «упереджене рішення».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ 282 950,00
UAH з ПДВ
262 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прут АСМ" 271 450,00
UAH з ПДВ
271 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

18 лютого 2019 12:26
Довідка Ст..PDF
13 лютого 2019 12:54
Довідки ст,17.PDF
13 лютого 2019 12:50
Довідки ст,17.PDF
30 січня 2019 17:41
Штатний розпис.PDF
30 січня 2019 17:40
Реквізити.PDF
30 січня 2019 17:40
Додаток 3 (тех.пок).PDF
30 січня 2019 17:40
Доручення.PDF
30 січня 2019 17:40
Довідка ст,17.PDF
30 січня 2019 17:40
Довідка ст,17 ДПІ.PDF
30 січня 2019 17:40
Додаток 1.PDF
30 січня 2019 17:40
Договір на поставку 1.PDF
30 січня 2019 17:40
Довідка (корупція).PDF
30 січня 2019 17:40
Довідка (корупція)1.PDF
30 січня 2019 17:40
Якісні посвідчення.PDF
30 січня 2019 17:40
Специфікація.PDF
30 січня 2019 17:40
Дозвіл.PDF
30 січня 2019 17:40
Додаток 4 договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ПРУТ АСМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
#1620101674
Відхилено 262 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прут АСМ"
#39177952
Переможець 271 450,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 10:07

Документи

08 лютого 2019 13:29
Електронний підпис

Документи

13 лютого 2019 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прут АСМ"
#39177952
271 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 10:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 10:24
Договір_мясо_2019.pdf укладений
25 лютого 2019 10:23