Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія
Очікувана вартість
5 864 600,00 UAH
UA-2019-01-16-000329-b 75153817c27647c0977c4c616c2b9a71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Володимир Володимирович

380574921183 baluprzhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури міста Балаклійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34329096
Вебсайт: http://www.balakleyamer.gov.ua
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна, буд.16
Контактна особа: Яценко Володимир Володимирович
380574921183
baluprzhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:36
Очікувана вартість: 5 864 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Послуги з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, місто Балаклія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 10:49
Проект договору БЛАГОУСТРІЙ 2019.doc
16 січня 2019 10:49
ДКТ БЛАГОУСТРІЙ 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000039 ● cc051349578e41b8a99c929f7c020729
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 18:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
№ 30
13.02.2019
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 13.02.2019 № 30




Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

7 UA-2019-01-16-000329-b 16.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури міста Балаклійської міської ради (далі – Управління або Замовник) погоджується з Висновком про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-01-16-000329-b, опублікованим 05.03.2019р. (далі – Висновок), не має наміру оскаржувати його в судовому порядку та повідомляє про те, що Управлінням розпочата процедура усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки відсутня можливість його усунення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку з наступних підстав. По-перше: відповідно до вимог Закону Управлінням проведено процедуру відкритих торгів по закупівлі UA-2019-01-16-000329-b за результатами якої укладено Договір на закупівлю послуг № 14 від 18.02.2019р. з переможцем Комунальним підприємством Балаклійської районної ради «Балаклійський Житлокомунсервіс», який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2019р. Таким чином, станом на 05.03.2019р. (дата оприлюднення Висновку) процедура закупівлі завершена. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації, Додатку № 2 до Договору на закупівлю послуг № 14 від 18.02.2018р. (Технічні вимоги до послуг ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія) послуги з прибирання та підмітання вулиць міста передбачають безперервний характер їх надання. На сьогодні, станом на 11.03.2019р., за результатами наданих Виконавцем послуг з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія та підписаних сторонами відповідних актів здачі-приймання виконаних послуг по Договору №14 від 18.02.2019р. проведено оплату Виконавцю на загальну суму 766 948,02 грн. з урахуванням ПДВ – 20% у сумі 127 824,67 грн., а саме: - платіжним дорученням № 19 від 20.02.2019р. на суму 340 963,81 грн., в т.ч. ПДВ – 20% 56 827,30 грн. згідно з Актом № 9 від 20.02.2019р.; - платіжним дорученням № 20 від 20.02.2019р. на суму 425 984,21 грн., в т.ч. ПДВ – 20% 70 997,37 грн. згідно з Актом № 10 від 20.02.2019р. По-третє: враховуючи те, що відповідно до ст. 36 Закону Договір на закупівлю послуг №14 від 18.02.2019р. укладено відповідно до норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, для його розірвання відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України та ч. 1 ст. 604 Цивільного кодексу України Управлінню необхідно направити пропозицію іншій стороні договору про його дострокове розірвання за домовленістю сторін; По-четверте: Управління не має змоги достроково розірвати Договір на закупівлю послуг №14 від 18.02.2019р. до проведення нової закупівлі по даному предмету закупівлі та укладення договору з її переможцем з наступних підстав: - відповідно до вступної частини Закону України «Про публічні закупівлі» даний закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів» однією з основних потреб територіальних громад є організація благоустрою населених пунктів, що включає утримання в належному стані та санітарне очищення території відповідного населеного пункту, організацію забезпечення на його території чистоти і порядку. За таких обставин дострокове розірвання договору на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць м.Балаклія, що носять безперервний характер їх надання, без укладення у встановленому порядку нового договору з переможцем нової закупівлі призведе до порушення санітарного, екологічного стану міста, спричинить неможливість своєчасного прибирання та утримання вулиць, доріг та тротуарів, накопичення відходів на території міста та виникнення на його території надзвичайної ситуації. На підставі викладеного, на сьогодні відсутня можливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку. Також просимо прийняти до уваги, що відповідно до ч. 11 ст. 7-1 Закону незважаючи на неможливість Управлінням усунення порушення у встановлений п’ятиденний строк, вважаємо що дане порушення не має негативний вплив для міського бюджету з наступних підстав: - у встановленому Законом порядку Замовником проведено процедуру закупівлі – відкриті торги; - протягом проведення відкритих торгів на адресу Замовника не надходило скарг або пропозицій від Учасників та інших органів щодо наявності порушень та необхідності їх усунення; - вартість тендерної пропозиції переможця склала 5 834 600,00 грн. з ПДВ, що є меншою очікуваної вартості закупівлі 5 864 000,00 грн. з ПДВ та затверджених видатків у міському бюджеті на дані послуги у сумі 5 864 000,00 грн.; - за результатами проведення аукціону переможцем визнано учасника, який відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим ст. 17 Закону, та який запропонував найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію у сумі 5 834 600,00 грн. з ПДВ, що на 30 000,00 грн. менше очікуваної вартості закупівлі та затверджених видатків у міському бюджеті на дані послуги. Таким чином, за результатами проведення відкритих торгів забезпечено виконання принципу економії бюджетних коштів. Дані обставини підтверджуються Висновком про наявність або відсутність порушень законодавства згідно якого, за результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. З приводу допущеного порушення законодавства в частині неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим також порушено вимоги ч. 1, 4 ст. 10; ч. 3 ст. 21 та ч. 5 ст. 28 Закону, повідомляємо, що воно сталось у зв’язку з тим, що Управлінням з 2005 року щорічно проводяться закупівлі послуг з благоустрою міста. При цьому до 2019 року очікувана вартість закупівлі даної послуги не перевищувала граничної суми, зазначеної на сьогодні у ч. 4 ст. 10 Закону. Таким чином, дане порушення сталось ненавмисно, внаслідок допущеної помилки тендерним комітетом. Як зазначалось вище, Управлінням з метою усунення порушення розпочата відповідна процедура, а саме: - 11.03.2019р. Управлінням відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України та ч. 1 ст. 604 Цивільного кодексу України направлено пропозицію Комунальному підприємству Балаклійської районної ради «Балаклійський Житлокомунсервіс», з яким за результатами проведення закупівлі UA-2019-01-16-000329-b укладено Договір на закупівлю послуг № 14 від 18.02.2019р., достроково розірвати даний договір за домовленістю сторін; - 07.03.2019р. на веб-порталі Уповноваженого органу Управлінням у встановленому порядку оприлюднені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік та Оголошення про проведення відкритих торгів закупівля UA-2019-03-07-000596-b по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання вулиць м. Балаклія), очікувана вартість 3 980 000,00 грн. з ПДВ, дата та час проведення електронного аукціону: 25 березня 2019р. 13:44 год.; - за результатами проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2019-03-07-000596-b та укладенням договору з її переможцем, Управлінням за згодою Комунального підприємства Балаклійської районної ради «Балаклійський Житлокомунсервіс» буде підписано додаткову угоду до Договору на закупівлю послуг № 14 від 18.02.2019р. щодо його дострокового розірвання за домовленістю сторін.

2019-03-11 14:15:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП БРР "Балаклійський Житлокомунсервіс" 5 864 600,00
UAH з ПДВ
5 834 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПЖКГ "Донецьке" 5 864 600,00
UAH з ПДВ
5 864 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 09:47
Електронний підпис
31 січня 2019 09:44
витяги.pdf
31 січня 2019 09:44
Статут.pdf
31 січня 2019 09:44
19 заява-згода.pdf
31 січня 2019 09:44
Уповн.особа.jpg
31 січня 2019 09:44
Довідки.pdf
31 січня 2019 09:44
акти виконання.pdf
31 січня 2019 09:44
договора аналоги.pdf
31 січня 2019 09:44
кваліфікац. критерії.pdf
31 січня 2019 09:44
тех.характеристики.pdf
31 січня 2019 09:44
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП БРР "Балаклійський Житлокомунсервіс"

ПЖКГ "Донецьке"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП БРР "Балаклійський Житлокомунсервіс"
#35659347
Переможець 5 834 600,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП БРР "Балаклійський Житлокомунсервіс"
#35659347
5 834 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 12:48
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 12:01
Дод. угода до Дог.№ 14 від 18.02.19р..pdf зміни до договору
19 лютого 2019 11:58
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 12:12
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 12:03
Договір № 14 від 18.02.19р..pdf укладений
18 лютого 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до Специфікації до Договору на закупівлю послуг № 14 від 18.02.2019р.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились з 15.04.2019р. достроково розірвати Договір №14 від 18.02.2019р. за домовленістю сторін з оплатою Замовником фактично наданих послуг виконавцем .Ціна Договору становить 1856600.00грн. т.ч. ПДВ 309433.33 грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 856 600,00
UAH