Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15860000-4 «Кава, чай та супутня продукція» (Кава натуральна смажена в зернах «Italian style» або еквівалент Кава натуральна смажена в зернах «Espresso»).
Очікувана вартість
69 750,00 UAH
UA-2019-01-16-000273-a bfc3ed66e56b48538efdff654ecf8d8b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевченко Вікторія Павлівна

+380577884676 dpz@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Шевченко Вікторія Павлівна
+380577884676
dpz@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 11:52
Початок аукціону: 24 січня 2019 13:43
Очікувана вартість: 69 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Кава натуральна смажена в зернах «Italian style» або еквівалент Кава натуральна смажена в зернах «Espresso»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент кави
Дата подання: 18 січня 2019 15:17
Дата відповіді: 18 січня 2019 15:19
Чи розглядає замовник інші торгівельни марки кави, окрім вказанних у ТД?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник розглядає тільки ті три торгові марки, які прописані в Технічному завданні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-16-000273-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП", Код ЄДРПОУ:40997861
Дата подання: 21 січня 2019 11:28
Дискримінація учасників
Як потеційний учасник закупівлі скаржник вбачає дискримінаційні вимоги Замовника у тендерній документації закупівлі, а саме: визначення Замовником предмета закупівлі Кава смаженна в зернах лише Італійськіх виробників
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, та норми Наказу №35. При здійсненні Допорогових закупівель Замовник керується абзацами четвертим і п'ятим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону, статтею 5 Закону, частиною 1 статті 10 Закону, частиною 1 статті 4 Закону, а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5 Закону розкриває поняття недискримінації учасників: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також, усі вищеперелічені принципи наведено в підпункті 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Більш того, Замовник, скориставшись Автоматизованим майданчиком Prozorro, автоматично погогоджується використанням Наказу та "ПОРЯДОКу функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" (далі Порядок), Правил роботи системи Prozorro, що закріплено адміністратором веб-порталу ProZorro. Згідно Наказу, Порядку, Правил роботи системи ProZorro предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (далі ЄДС), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках Конкретної Назви Товару чи послуги. Замовником вказаний код Закупівлі Товару 15860000-4 - Кава, чай та супутня продукція, та вказана Конкретна Назва Товару - Кава 150 кг (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-16-000273-a). Звертаємо увагу, що ЄДС не має товарів з назвою «Italian style» або еквівалент Кава натуральна смажена в зернах «Espresso» та подібні. У Додатку 2 Замовник визначає детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару. Усі вказані замовникм торгівельні марки кави в зернах є виробництва Італії. Згідно даних Всесвітньої організації інтелектуальної власності  https://www.wipo.int/branddb/en/ членом которої є Україна з 1970 року. Витяги за кожною торгівельною маркою з сайту додані в окремих файлах, в яких вказана країна походженя Італія. Замовник визначає дискримінаційні умови закупівлі щодо Вітчизняних учасників, обмежуючи країну Виробника кави - Італія, що суперечить Принципам публічних закупівель, Наказу. Вимагаємо змінити умови тендерної документації, на ті що не дискримінують учасників та відповідають принципу максимальної економії та ефективності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 10:24
У п. 6.4 Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» зазначено, щовимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати (а може і не вказувати, хоча фактично вказано певна ТМ, а також 2 аналога), які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Зазначимо, що зміст Оголошення Замовника складено з урахуванням існуючих споживчих звичок і переваг споживачів цього товару, що прямо впливає на рентабельність закупівлі і подальшого продажу товарів. Законодавство України з питань допорогових публічних закупівель не містить обов’язку вказувати не просто аналоги ТМ, а ще обов’язково різні місця (різні країни) походження товару. Підстав для задоволення вищенаведеної вимоги не встановлено.
Номер вимоги: UA-2019-01-16-000273-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП", Код ЄДРПОУ:40997861
Дата подання: 21 січня 2019 11:31
Вимога надання кавомашин в безоплатне користування
У Додатку 1 Тендерної документації п 2.2 є вимога “З метою забезпечення споживання Товару за місцем знаходження навчальних корпусів Замовника (7 одиниць) Постачальник зобов'язується надати в безоплатне тимчасове користування не менше 7 шт. кави машин марки Villa Spidem (або аналог) на термін дії договору та за потреби виконувати їх технічне обслуговування.”
Як вказано в Тендерній документації код данної закупівлі 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, відповідно товаром закупівліє продукти кава, чай та інші супутні продукти. Кавові машини не є супутнею продукцією, це обладнання, яке повинне закуповуватися або орендуватися окремою закупівлею за кодом 39711000-9 - Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування. Також згідно статті 3 «Закону про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ринкова вартість оренди, сервісно-ремонтного обслугогування 7 (семи) кавомашини сягає від 5000 грн до 6000 грн (за відкритими даними ukrstat.gov.ua на грудень 2018 року) данимим на місяць в залежності від класу машини, а не є безплатним, як того вимагає Замовник згідно вимоги в Додатку 1 (тобто від 60000 до 72000 гривень на перід дії договору). Тобто більш 80% вартості закупілі становлять ПОСЛУГИ, а не ТОВАР, що грубо порушує процедури, передбачених статтею 12 Закону, керуватися вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону для товарів і послуг окремо, за виключенням послуг, пов'язаних з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів у відповідності до пункту 32 частини першої статті 1 Закону, порушує процедури визначення визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та листом від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06, та несе в собі корупційні ризики у вигляді завищення ціни на ТОВАР, при зніжені кількості орендних послуг (що не можливо відстежити через систему електронних закупівель). Більш того факт оренди обладнання вимагає від Постачальника відповідного встановленного законодавством оформлення актів прийому-передачі обладнання, заказ нарядів з обслуговування, амортизаційних витрат, які неможливі в рамках договору за цією закупівлею. Замовник грубо порушує основні принципи ст 3 закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: -”максимальна економія та ефективність”,”відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель”- постачальникам завуальовано пропонується підвищити ціни на предмет закупівлі для закладення витрат на використання 7 кавомашин -”недискримінація учасників”, “об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій” - єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій данної закупівлі 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, товаром якої є кава та чай - є ціна (на каву та чай), а наявність чи відсутність кавомашин в Постачальника не може бути причиною дискваліфікації, так як не є предметом закупівлі.
Вимагаємо змінити умови тендерної документації, на ті що не дискримінують учасників та відповідають принципу максимальної економії та ефективності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 10:28
Безоплатна передача кавомашин не є предметом закупівлі за ДК 021:2015 15860000-4 «Кава, чай та супутня продукція». Замовник не має наміру їх придбати за договором купівлі-продажу або за договором оплатного користування (оренда), тому наявність у договорі зобов’язання Постачальника безоплатно передати Замовнику каво машини є розповсюдженим способом взаємодій продавців кави з її споживачами та не відноситься до сфери застосування законодавства України про публічні закупівлі.Також зазначимо, що питання вартості кавомашин, їх амортизації тощо не є зоною зацікавленості Замовника, якій у першу чергу турбується про ефективне використання бюджетних коштів (придбання кави та отримання у безоплатне користування кавомашин з метою виготовлення напоїв із кави для відвідувачів їдальні Замовника).Підстав для задоволення вищенаведеної вимоги не встановлено.

Документи подані скаржником

21 січня 2019 11:28
LA GENOVESE.pdf
21 січня 2019 11:28
ORO .pdf
21 січня 2019 11:28
ionia.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛЕО-РОССІ" 465,00
UAH з ПДВ
465,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 69 750,00
UAH з ПДВ
69 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 14:19
Повідомлення.PDF
22 січня 2019 17:06
СЭС Италия.2018.PDF
22 січня 2019 17:06
Додаток 5.PDF
22 січня 2019 17:06
Додаток 1.PDF
22 січня 2019 17:06
Додоток 4.PDF
22 січня 2019 17:06
Додаток 2.PDF
22 січня 2019 17:06
Додаток 3.PDF

Публічні документи

23 січня 2019 11:22
ХАИ 112.jpg
23 січня 2019 11:22
Х1 111.jpg
23 січня 2019 11:22
Висновок кава иония 2.jpg
23 січня 2019 11:22
Висновок кава 1.jpg
23 січня 2019 11:22
Х2 001.jpg
23 січня 2019 11:22
Х1 001.jpg
23 січня 2019 11:22
11 001.jpg
23 січня 2019 11:22
10 001.jpg
23 січня 2019 11:22
8 001.jpg
23 січня 2019 11:22
7 001.jpg
23 січня 2019 11:22
6 001.jpg
23 січня 2019 11:22
5 001.jpg
23 січня 2019 11:22
4 001.jpg
23 січня 2019 11:22
3 001.jpg
23 січня 2019 11:22
2 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛЕО-РОССІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛЕО-РОССІ"
#38771814
Відхилено 465,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:53
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3019712470
Відхилено 69 750,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:55

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій