Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комбікорми для курей та індиків
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-01-16-000180-b 38f9e6e9f6a84b51b47f1d333d15b19a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шоміна Наталія Володимирівна

380982613517 buhipuaan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна дослідна станція птахівництва Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 39217680
Місцезнаходження: 63421, Україна , Харківська обл., село Бірки, ЦЕНТРАЛЬНА , 20
Контактна особа: Шоміна Наталія Володимирівна
380982613517
buhipuaan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2019 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 15:08
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин


15710000-8 «Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин» (комбікорми для курей - 48 т та комбікорми для індиків- 16 т.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 тони
15710000-8 «Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин» (комбікорми для курей та індиків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63421, Україна, Харківська область, село Бірки, Центральна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відміна торгів
Дата подання: 21 січня 2019 15:14
Дата відповіді: 28 січня 2019 13:57
Доброго дня. Поясніть, будь ласка, що означає "Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"?
Відповідь: Згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000038 ● a96b5928e33647e59e172385158dc56e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 18:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
№ 30
13.02.2019
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 13.02.2019 № 30

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-01-16-000180-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА" 599 160,00
UAH з ПДВ
593 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ТОРМІКС" 596 640,00
UAH з ПДВ
596 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 13:11
Комерційна оновлена.pdf
13 лютого 2019 13:11
Довідка корупція.pdf
13 лютого 2019 13:11
Довідка з податкової.pdf
04 лютого 2019 10:40
Електронний підпис
04 лютого 2019 10:37
pb_2814200931.jks
01 лютого 2019 16:46
ЕЦП pb_2814200931.jks
01 лютого 2019 16:46
Наказ на директора.pdf
01 лютого 2019 16:46
8. Тех.характеристики.pdf
01 лютого 2019 16:46
7. ст.17.pdf
01 лютого 2019 16:46
6. Згода з договором.pdf
01 лютого 2019 16:46
3. Працівники.pdf
01 лютого 2019 16:46
2. Обладнання.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 15:44
Електронний підпис
31 січня 2019 15:30
Сканировать10001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ТОРМІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА"
#20575062
Переможець 593 160,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА"
#20575062
593 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 15:46
протокол відміна комбікорму1.jpeg укладений
12 березня 2019 15:38
протокол відміна комбікорму.jpeg укладений
12 березня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2019 10:55
Додаткова угода Віта.jpeg зміни до договору
06 березня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 14:56
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 14:53
договір комбікорм 2019.pdf укладений
28 лютого 2019 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п.14 Договору та Додаток №1 до Договору, виклавши реквізити Продавця в наступній редакції: " ПРОДАВЕЦЬ: Приватна фірма "ВІТА" Юридична адреса: 08700, Київська область, Обухівський район, с. Степок, вул. Корольова, буд. 2 Фактична адреса: 08704, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 29-А тел. (04572) 51033, 50103 КОД ЄДРПОУ 20575062 р/р 26009201175400 у відділенні №911 АТ "УкрСиббанк" МФО 351005 ІПН 205750610161
Номер договору про закупівлю: 28/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відміна закупівель UA-2019-01-16-000180-b через неможливість усунення порушень законодавства зпитань публічних закупівель