Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (шафи для переодягання)
Очікувана вартість
4 209 564,00 UAH
UA-2019-01-15-002730-c ● 1485b6b3ec6f4766aee60b80ce3c9c64
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 4 209 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 047,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
міські кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
998 штука
шафи для переодягання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 19:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 19:18 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Нова редакція від 24.01.19.docx | |
24 січня 2019 19:18 |
перелік змін від 24.01.19.docx | |
17 січня 2019 16:58 |
перелік змін від 17.01.19.docx | |
17 січня 2019 16:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
17 січня 2019 16:58 |
Додаток 6 - Проект договору зі змінами.docx | |
16 січня 2019 15:56 |
перелік змін.docx |
24 січня 2019 19:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 січня 2019 19:18 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Нова редакція від 24.01.19.docx
|
|||||||||
24 січня 2019 19:18 |
перелік змін від 24.01.19.docx
|
|||||||||
17 січня 2019 16:58 |
перелік змін від 17.01.19.docx
|
|||||||||
17 січня 2019 16:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
17 січня 2019 16:58 |
Додаток 6 - Проект договору зі змінами.docx
|
|||||||||
16 січня 2019 15:56 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
замок
Дата подання: 16 січня 2019 10:09
Дата відповіді: 16 січня 2019 15:02
Уточните пожалуйста,какой замок- ручка с цифровым
ключом и пронумерованным брелком вы имеете ввиду, может есть фото ключа или ссылка на конкретную торговую марку.
Відповідь: Доброго дня. Замок - ручка з цифровим ключем і пронумерованим брелоком - це ручка циліндричної форми, яка виступає на дверях шафи і має вмонтований замок.
Вопрос по фурнитуре
Дата подання: 16 січня 2019 11:53
Дата відповіді: 16 січня 2019 15:58
Здравствуйте. Уточните, пожалуйста в техническом задании , что такое усиленные крючки и с помошью каких шин шкаф должен крепится до стены.
Відповідь: Доброго дня. Посилені гачки, які витримують по 30 кг. на кожний гачок. Стосовно кріплення шаф, мається на увазі кріплення через планку та металеві куточки або Учасник може запропонувати інший вид кріплення, що забезпечить надійне кріплення. В Додаток 4 внесені відповідні доповнення.
запитання
Дата подання: 16 січня 2019 16:48
Дата відповіді: 17 січня 2019 12:36
Відповідно до п.9 Додатку №3 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції мають надати сертифікати відповідності (якості) / декларації про відповідність / висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на кожний вид товару, зокрема на матеріали з яких буде виготовлено готовий виріб (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України). Якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
Учасники у складі тендерної пропозиції подають сертифікати, декларації та висновки (усі три документи на кожен вид товару) чи достатньо лише одного з них?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до умов п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати на вибір один з висновків (документів) на підтвердження зазначених вимог, якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України. Якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
Відповідно до умов п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати на вибір один з висновків (документів) на підтвердження зазначених вимог, якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України. Якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
технічні
Дата подання: 17 січня 2019 11:23
Дата відповіді: 17 січня 2019 12:18
Добрий день, уточніть будь ласка, нумерація цифр на фасадах повторюється тільки до 4 як на малюнку, чи збільшується з урахуванням загальної кількості секцій для одного закладу?
Відповідь: Доброго дня. Нумерація збільшується з урахуванням загальної кількості секцій для одного закладу.
Вимоги до сертифікації
Дата подання: 17 січня 2019 15:54
Дата відповіді: 21 січня 2019 15:39
У додатку №4 у п.9 зазначено: " Гарантійний термін – не менше 24 місяців з моменту поставки товару на адресу замовника. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару (сертифікати відповідності (якості) / декларації виробника, де вказується дата виготовлення та інші документи, передбачені чинним законодавством України)". Згідно чинного законодавства, та переліка продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів України, даний виріб не підлягає обов’язковой сертифікації та оцінці відповідності вимогам технічних регламентів України. Вимоги в ТД шо до надання сертифіката відповідності є не законними та дискримінаційними, а відтак значно звужує потенційне коло учасників. Термін на отримання не обов’язкового сертифікату значно менш ніж терміни надання документів згідно ТД. Таким чином вказаний сертифікат відповідності(якості), або декларації про відповідність можуть надати учасники які мали досить часу для отримання више вказаних документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога викладена в розумінні п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, документи надаються, якщо отримання таких документів (висновків) необхідне відповідно до чинного законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-15-002730-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кучеренко Сергій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2974817432
Дата подання: 16 січня 2019 16:47
вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовнику!
Згідно ч.5 Розділу 5 ТД Вами передбачена обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше трьох збірників меблів та не менше трьох вантажників). Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупіві» передбачає наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Ні цією статтею, ні Законом в цілому, конкретна кількість працівників не є визначеною.
Виходячи з вимог Вашої ТД, якщо будь-який з учасників надасть довідку про наявність, наприклад, 9 (дев’яти) працівників, його тендерна пропозиція буде відхилена.
Враховуючи вищенаведене, наявність вимоги щодо 10 (десяти) працівників у ТД порушує принцип недискримінаційності, оскільки істотно звужує коло потенційних учасників, а отже є незаконною.
Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Згідно ч. 5 Розділу 5 ТД Вами вимагається надання відомостей щодо виконання аналогічних договорів з долученням не менше 2 (двох) копій аналогічних договорів.
Повідомляємо, що відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Закон визначає необхідним та достатнім, для підтвердження досвіду, надання лише одного аналогічного договору.
Враховуючи приписи Закону, вимога у Вашій ТД щодо надання 2 (двох) копій аналогічних договорів є дискримінаційною, а відтак значно звужує потенційне коло учасників.
Також, Вами у ТД передбачено, що сума аналогічних договорів повинна складати не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною (має ті ж вищеописані наслідки), оскільки Законом не передбачається жодних обмежень щодо суми аналогічного договору.
Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч.5 Розділу 5 ТД Вами передбачена обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше трьох збірників меблів та не менше трьох вантажників). Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупіві» передбачає наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Ні цією статтею, ні Законом в цілому, конкретна кількість працівників не є визначеною.
Виходячи з вимог Вашої ТД, якщо будь-який з учасників надасть довідку про наявність, наприклад, 9 (дев’яти) працівників, його тендерна пропозиція буде відхилена.
Враховуючи вищенаведене, наявність вимоги щодо 10 (десяти) працівників у ТД порушує принцип недискримінаційності, оскільки істотно звужує коло потенційних учасників, а отже є незаконною.
Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Згідно ч. 5 Розділу 5 ТД Вами вимагається надання відомостей щодо виконання аналогічних договорів з долученням не менше 2 (двох) копій аналогічних договорів.
Повідомляємо, що відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Закон визначає необхідним та достатнім, для підтвердження досвіду, надання лише одного аналогічного договору.
Враховуючи приписи Закону, вимога у Вашій ТД щодо надання 2 (двох) копій аналогічних договорів є дискримінаційною, а відтак значно звужує потенційне коло учасників.
Також, Вами у ТД передбачено, що сума аналогічних договорів повинна складати не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною (має ті ж вищеописані наслідки), оскільки Законом не передбачається жодних обмежень щодо суми аналогічного договору.
Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2019 15:48
Добрий день. Відповідно до ст. ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює в тендерній документації один або кілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та зазначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно законодавства. Вимоги та перелік документів, що повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, замовник визначає самостійно.
Враховуючи значні обсяги і очікувану вартість закупівлі, кількість навчальних закладів до поставки і строки поставки товару, замовником встановлені зазначені у тендерній документації вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв наявності працівників та аналогічного досвіду з метою залучення до участі у закупівлі більш досвідчених постачальників для можливості забезпечення якісної та своєчасної поставки товару відповідно до вимог замовника.
Враховуючи значні обсяги і очікувану вартість закупівлі, кількість навчальних закладів до поставки і строки поставки товару, замовником встановлені зазначені у тендерній документації вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв наявності працівників та аналогічного досвіду з метою залучення до участі у закупівлі більш досвідчених постачальників для можливості забезпечення якісної та своєчасної поставки товару відповідно до вимог замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" |
3 179 628,00
UAH з ПДВ
|
2 957 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРИМА-М" |
3 880 224,00
UAH з ПДВ
|
2 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
3 982 020,00
UAH з ПДВ
|
2 958 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Перша меблева фабрика" |
3 269 448,00
UAH з ПДВ
|
3 124 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
3 730 524,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІОФАРМ" |
4 080 822,00
UAH з ПДВ
|
3 952 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" #30347169 |
Відхилено |
2 957 994,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 12:35
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРИМА-М" #35183187 |
Відхилено |
2 958 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 10:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Відхилено |
2 958 072,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 14:37
|
ТОВ"Перша меблева фабрика" #38556483 |
Відхилено |
3 124 998,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 11:14
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Відхилено |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 10:37
|
ТОВ "БІОФАРМ" #23943158 |
Відхилено |
3 952 080,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 10:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 лютого 2019 10:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі