Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-01-15-002704-c 8c5975007fea4b44b007e220711a9246
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давиденко Георгій

+380983852250 tender_zemgrad@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Земград» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24241808
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55
Контактна особа: Давиденко Георгій
+380983852250
tender_zemgrad@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:03
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 16:15
ТД охорона 2019 зміни 23.01.2019.docx
24 січня 2019 16:15
Перелік змін охорона 23.01.2019.docx
24 січня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 16:15
ТД охорона 2019 зміни 23.01.2019.docx
21 січня 2019 16:13
ТД охорона 2019 зміни 21.01.2019.docx
15 січня 2019 17:59
ТД охорона 2019.docx
24 січня 2019 16:15
Перелік змін охорона 23.01.2019.docx
21 січня 2019 16:13
Перелік змін охорона 21.01.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 січня 2019 15:50
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:08
Яка кількість годин охорони? І скільки постів Ви закуповуєте? Адже з Вашой вказівки в технічному про абонентське обслуговування не зрозуміло скільки постів, за яким графіком та в який період потрібно виставити на об`єкті. Просимо роз`яснити.
Відповідь: Згідно з додатком 2 до тендерної документації охоронні послуги повинні надаватися з 01 березня по 31 грудня 2019 року наступник чином:
- цілодобово – охорона приміщення КП «Земград», розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Пушкіна, буд. 55 (1 пост);
- за заявками Замовника при проведенні заходів по демонтажу рекламних засобів –особиста охорона працівників і майна КП «Земград» та працівників і майна підрядної організації, що здійснює демонтаж рекламних засобів;
- за заявками Замовника – охорона працівників КП «Земград» при здійсненні ними контролю за додержанням Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Дніпрі.
ут
Дата подання: 20 січня 2019 15:51
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:09
У документації одночасно зазначено, що транспорт має бути власний, а далі по тексту, що може бути орендований. То все ж таки - який він може бути: власний чи орендований?
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 1 Законом України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Пунктами 15, 16 та 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, визначено, що охоронники, охоронці та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності.
У зв’язку із зазначеним окремі положення Тендерної документації будуть приведено у відповідність до вимог чинних нормативно-правових акті

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 497 000,00
UAH з ПДВ
497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 19:05
Електронний підпис
29 січня 2019 19:04
Проп + згода.pdf
29 січня 2019 18:32
Електронний підпис
29 січня 2019 18:08
довідки.rar
29 січня 2019 18:08
1Кадровий склад.rar
24 січня 2019 17:20
Електронний підпис
24 січня 2019 17:20
авто.rar

Публічні документи

31 січня 2019 21:54
мто.pdf
31 січня 2019 21:54
довідки охоронник 2.pdf
31 січня 2019 21:54
довідки охоронники.pdf
31 січня 2019 21:54
статут.pdf
31 січня 2019 21:54
пропозиція.pdf
31 січня 2019 21:54
персон дан праців.pdf
31 січня 2019 21:54
пдв.PDF
31 січня 2019 21:54
ліцензія.pdf
31 січня 2019 21:54
згода проект дог.pdf
31 січня 2019 21:54
згода пр дані.pdf
31 січня 2019 21:54
довідка директор кр.pdf
31 січня 2019 21:54
директор.pdf
31 січня 2019 21:54
витяг з єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#37538877
Переможець 497 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 14:49

Документи

01 лютого 2019 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#37538877
497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:38
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 09:19
ДУ 12.02.2019.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 09:16
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 17:52
Договір охорона 15_2019 від 12.01.2019.docx укладений
12 лютого 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Охоронні послуги за цим Договором надаються Виконавцем пакетно в рамках абонентського обслуговування. Винагорода Виконавця складається з щомісячної абонентської плати, яка дорівнює вартості відповідного пакету послуг. Ціна цього Договору визначається сумою абонентських плат. На момент укладання цього Договору вартість щомісячної абонентської плати встановлюється у розмірі 49 500,00 грн., у т.ч. ПДВ – 8 250,00 грн. Загальна ціна цього Договору становить 495 000,00 грн., у т.ч. ПДВ – 82 500,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 15/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 15_2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 421 548,39
UAH (в тому числі ПДВ 70 258,06 UAH)