Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (KETAMINE, MORPHINE, FENTANYL, DIAZEPAM))
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2019-01-15-002231-c 33df2468abe14b3bacc7882cb212acba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380972367717 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тячівська районна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992682
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380972367717
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 09:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:22
Очікувана вартість: 545 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі вказується із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви на всі лікарські засоби.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1775 штука
НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (KETAMINE, MORPHINE, FENTANYL, DIAZEPAM)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:21
Додаток 1.doc
15 січня 2019 16:21
Додаток 2.doc
15 січня 2019 16:21
Додаток 3.doc
15 січня 2019 16:21
Додаток 4.doc
15 січня 2019 16:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 544 540,00
UAH з ПДВ
544 540,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ" 544 919,00
UAH з ПДВ
544 919,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 17:05
Електронний підпис
08 лютого 2019 17:05
МВС 06.02.19.pdf
08 лютого 2019 17:05
ДПІ Тячів.jpg
30 січня 2019 16:25
Електронний підпис
30 січня 2019 16:10
Оригінал Статуту.pdf
30 січня 2019 16:10
Ліцензія 2 н.pdf
30 січня 2019 16:10
Ліцензія 1.pdf
30 січня 2019 16:10
Статут.pdf
30 січня 2019 16:10
документи.pdf
30 січня 2019 16:10
Договір Ужгород 37150,00.PDF
30 січня 2019 16:10
Довідка банк 2 (03.01.19).pdf
30 січня 2019 16:10
Довідка банк 1 (03.01.19).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Переможець 544 540,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 15:42

Документи

05 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:38
Повідомлення.pdf
05 лютого 2019 15:38
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
544 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:38
Повідомлення.pdf
05 лютого 2019 15:38
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:33
Звіт.PDF укладений
02 січня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 13:49
ДУ 2.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 13:49
Повідомлення.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 13:08
Повідомлення Фарм Холдинг А.Г..PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 13:07
Повідомлення.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 13:07
ДУ1.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 09:03
Договір.pdf укладений
18 лютого 2019 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Банківські реквізити Постачальника зазначені у розділі «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору змінити і викласти у наступній редакції: р/р UA783154050000026003052412051 в АТ КБ «ПриватБанк» м. Хмельницький 2. Зазначені в п.1 цієї Додаткової угоди банківські реквізити Постачальника використовуються Покупцем для оплати вартості придбаного Товару за Договором. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох автентичних примірниках рівної юридичної сили, по одному для кожної Сторони та набуває чинності з моменту її укладання і діє протягом строку дії Договору. Інші умови договору залишати без змін. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 544 540,00 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1775 штук
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення двадцятої позачергової сесії VII скликання Тячівської районної ради від 08.08.2019р. №604 «Про реорганізацію Комунального закладу «Тячівська районна ліарня№1» шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради»: Змінити назву Замовника Комунальний заклад «Тячівська районна ліарня№1» на Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради, а саме викласти у новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради (далі – Замовник), в особі головного лікаря Яринича Ф.М., що діє на підставі Статуту Реквізити у розділі 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти у новій редакції: КНП «Тячівська РЛ», 90500, Закарпатська область , м.Тячів, вул. Нересенська, 48 код за ЄДРПОУ: 01992682 Р/Р UA318120160000035430074352044 в ГУДКСУ у Закарпатській області МФО 812016 Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, укладена у двох автентичних примірниках рівної юридичної сили, по одному для кожної Сторони та набуває чинності з моменту її укладання і діє протягом строку дії Договору. Інші умови договору залишати без змін.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 544 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 624,11 UAH)