Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 843 334,00 UAH
UA-2019-01-15-002227-c 7ffa840a65664cb18c3e7ae57f3a5e49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клубенко

+380413441561 voznuk.72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143181
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, пл. Рад, 1
Контактна особа: Наталія Клубенко
+380413441561
voznuk.72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 16:17
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:00
Очікувана вартість: 2 843 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 тони
Вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, Черняхівський район, загальноосвітні навчальні заклади Черняхівського району Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:39
Таблиця змін тендерної документації .doc
23 січня 2019 15:39
ТД вугілля 2019 зміни 23.01.docx
15 січня 2019 16:20
ТД вугілля 01 2019.docx
23 січня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:39
Таблиця змін тендерної документації .doc
23 січня 2019 15:39
ТД вугілля 2019 зміни 23.01.docx
15 січня 2019 16:20
ТД вугілля 01 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік навчальних закладів
Дата подання: 21 січня 2019 19:54
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:03
Будь ласка, надайте перелік начальних закладів, куди буде постачатись вугілля кам'яне.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо перелік навчальних закладів:
1. Видиборський ліцей інформаційних технологій - 12314, с. Видибор,вул. Шкільна,1;
2. Головинська гімназія – 12325, смт.Головино,вул. Адміністративна,5;
3. Жадьківський колегіум – 12316, с.Жадьки,вул. Шкільна,1;
4. Селянщинський спортивний ліцей - 12331, с.Селянщина,вул. Творогова,44;
5. Черняхівська гімназія - 12301, смт.Черняхів вул. Слобідська,14;
6. Черняхівська ЗОШ I-III ст. – 12301, смт.Черняхів вул.І.Франка,14;
7. Андріївська ЗОШ I-III ст. - 12321, с.Андріїв вул. Леніна,1;
8. Горбулівська ЗОШ I-III ст. - 12316, с.Горбулів вул. Чапаєва,6;
9. Бежівська ЗОШ I-II ст.-12326, с.Бежів вул. Щорса,1;
10. Дівочківська ЗОШ I-II ст.- 12340, с.Дівочки,вул. Леніна,15;
11. Салівська ЗОШ I-II ст. – 12312, с.Сали, вул. Гагаріна,1;
12. Селецька ЗОШ I-II ст. – 12313, с.Селець, вул. Леніна,2;
13. Стиртівська ЗОШ ст. – 12322, с.Стирти, вул. Леніна,1.
стосовно заповнення проекту договору
Дата подання: 21 січня 2019 19:55
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:05
Уточніть, будь ласка, чи підлягає заповненню Специфікація в проекті договору?
Відповідь: Доброго дня. Специфікація в проекті договору має бути заповнена, адже вимагається заповнений проект договору, а Специфікація є його невід'ємною частиною.
щодо оплати послуг Консультанта
Дата подання: 21 січня 2019 20:02
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:34
В тендерній документації Вами зазначено, що на Учасника-Переможця можуть покладатися витрати 15000,00 грн. на оплату послуг Консультанта торгів. Вважаємо, що дана вимога порушує основний принцип ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність. У зв'язку з чим просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012р., де про це зазначено в пункті «Щодо питання 2».
В тендерній документації також зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не включаються до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів. Отже, вимоги щодо оплати вартості послуг консультанта не впливають на ціну пропозицій учасників та відповідно не призводять до зайвих витрат бюджетних коштів.
Інформація для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 21 січня 2019 20:07
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:16
Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. У ТД відсутня інформація стосовно місцезнаходження банку (казначейства Замовника), що є необхідною для оформлення гарантії. Будь ласка, зазначте
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 26 Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного
банку України 25.01.2018 № 5) - зазначення при оформленні банківської гарантії місця знаходження банку (казначейства Замовника) не вимагається. Тому, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:42
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:35
В п.5. Розділу ІІІ, Вами вказана вимога щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області. Документами, що підтверджують наявність в Учасника складу (території) для зберігання вугілля є копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують склад (територію) у Житомирській області. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які на даний момент не орендують склад на території Житомирської області. У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом усуненням дискримінаційних вимог. АМКУ неодноразово приймав рішення стосовно даної дискримінаційної вимоги та зобов’язував Замовників внести зміни у ТД (як приклад Рішення №2900-р/пк-пз від 29.03.2018р., Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-02-23-000665-a). Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією. Інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»- щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:45
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:35
У тендерній документації Вами встановлена дискрмінаційна вимога. А саме: наявність вагової на території Житомирської області(сертифіковані стаціонарні авто ваги). А якщо учасник користується мобільною вагою, яка може бути встановлена на будь-якій території , в тому числі на території Житомирської області? Просимо видалити дану дискримінацій вимогу і внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:52
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:36
У тендерній документації Вами передбачено наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. «Кількість поставленого товару по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не меншою за кількість, яка закуповується за даними торгами». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначену вимогу можуть виконанти лише ті учасники, які в минулому відвантажили не менше ніж 650 тонн вугілля. Таким чином новостворені підприємства або ті, які ще не поставляли таку кількість вугілля не можуть прийняти участь у даних торга.. З наведеного вище вбачається безпідставне звуження коло потенціних учасників. Ст. 16 Закону не передбачено щодо кількості поставленого товару для підтвердження відповідності зазначеній вимозі. Достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не обсягу поставок. Згідно з законодавсством України тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкурентність та призводить до дискримінації учасників. Просимо привести ТД до вимог чинного законодавства в цій частині шляхом внесення змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника інформації стосовно кількості поставленого товару по всіх виконаних договорах.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-002227-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Житомироблпаливо, Код ЄДРПОУ:38035548
Дата подання: 12 лютого 2019 15:21
Незаконне визначення переможця
Незаконне визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 11:12
Рішення від 14.02.2019 № 1572 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 11:12
Рішення від 04.03.2019 № 2332.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, пропозицію відхилено
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2019 09:56

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

12 березня 2019 09:56
Протокол відхилення ПЕК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" 2 008 500,00
UAH з ПДВ
2 008 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 2 047 500,00
UAH з ПДВ
2 047 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житомироблпаливо 2 210 000,00
UAH з ПДВ
2 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 2 658 500,00
UAH з ПДВ
2 658 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 2 788 500,00
UAH з ПДВ
2 788 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:10
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:06
реєстр документів.pdf
01 лютого 2019 12:06
довідки банку.pdf
01 лютого 2019 12:05
витяг з ЄДР.pdf
01 лютого 2019 12:05
банківська гарантія.rar

Публічні документи

12 березня 2019 11:23
Електронний підпис
01 лютого 2019 11:25
Електронний підпис
01 лютого 2019 11:21
Банківська гарантія 41.zip
01 лютого 2019 11:21
31 Трудовий договір.pdf
01 лютого 2019 11:21
24 техпаспорта авто.pdf
01 лютого 2019 11:21
17 Сертифікат ДГ 13-100.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.8 Котюжани_вiдгук_2.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.5 Відгук Маньківці АМ.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.4 Відгук Маньківці АС.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.3 Котюжани_вiдгук_1.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.2 Відгук Конкорд.pdf
01 лютого 2019 11:21
13.1Відгук_Довбиш.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.9Котюжани 46.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.8Договір Серебрія 145.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.7Договір Серебрія 118.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.3Договір Котюжани 32.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.2Договір Конкорд.pdf
01 лютого 2019 11:21
12.1Договір Довбиш.pdf
01 лютого 2019 11:21
6 Витяг з ЄДР.pdf
01 лютого 2019 11:21
5 витяг_з_ДФС оригiнал.PDF
01 лютого 2019 11:21
4 виписка оригiнал.pdf
01 лютого 2019 11:21
3 IПН оригiнал.PDF
01 лютого 2019 11:21
2 паспорт_оригiнал.PDF
01 лютого 2019 11:21
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 12:10
Електронний підпис
19 березня 2019 12:07
Довідки МВС і ДФС
01 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
01 лютого 2019 15:42
Статут опис.pdf
01 лютого 2019 15:42
Реєстр.pdf
01 лютого 2019 15:42
Публічні документи.pdf
01 лютого 2019 15:42
Протокол засновників.pdf
01 лютого 2019 15:42
Пропозиція.pdf
01 лютого 2019 15:42
НАКАЗ.pdf
01 лютого 2019 15:42
Копія паспорт код УО.pdf
01 лютого 2019 15:42
Копія договору оренди.pdf
01 лютого 2019 15:42
Досвід виконання.pdf
01 лютого 2019 15:42
Договір поставки.pdf
01 лютого 2019 15:42
Довідки банк.pdf
01 лютого 2019 15:42
БГ Документи.zip
01 лютого 2019 15:42
БГ 357.zip
01 лютого 2019 15:42
1 ДФ.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 13:29
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:28
Цінова.PDF
01 лютого 2019 13:28
Пропозиція3.rar
01 лютого 2019 13:28
Пропозиція2.rar
01 лютого 2019 13:28
Пропозиція1.rar

Публічні документи

30 січня 2019 16:45
статут.PDF
30 січня 2019 16:45
наказ та паспорт.PDF
30 січня 2019 16:45
пропозиція.PDF
30 січня 2019 16:45
дов субпідрядники.PDF
30 січня 2019 16:45
пояснення дозвола.PDF
30 січня 2019 16:45
сертифікат.pdf
30 січня 2019 16:45
тех вимоги.PDF
30 січня 2019 16:45
дов банк.PDF
30 січня 2019 16:45
гар лист ст 17.PDF
30 січня 2019 16:45
досвід постачання.pdf
30 січня 2019 16:45
дов працівники.PDF
30 січня 2019 16:45
мат тех база.pdf
30 січня 2019 16:45
згода персон дані.PDF
30 січня 2019 16:45
эцп.zip
30 січня 2019 16:45
реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ТОВ Житомироблпаливо

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"
#39838193
Рішення скасоване 2 008 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"
#39838193
Відхилено 2 008 500,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 10:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 2 047 500,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 14:17
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
Переможець 2 210 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:57

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193

№ рішення у справі

60/76-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 лютого 2019 15:11
Електронний підпис
07 лютого 2019 15:07
Протокол про намір.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193

№ рішення у справі

60/76-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

12 березня 2019 10:20
Електронний підпис
11 березня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2019 14:17
Електронний підпис
14 березня 2019 14:11
Протокол відхилення 2.pdf
12 березня 2019 10:20
Звіт з ЄДР (припинено)
12 березня 2019 10:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 15:57
Електронний підпис
15 березня 2019 15:52
Протокол про намір.pdf
14 березня 2019 14:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
2 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 15:57
Електронний підпис
15 березня 2019 15:52
Протокол про намір.pdf
14 березня 2019 14:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 00:28
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:13
001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 16:46
Договір по вугіллю.pdf укладений
04 квітня 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п8.ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 368 333,33 UAH)