Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 843 334,00 UAH
UA-2019-01-15-002227-c ● 7ffa840a65664cb18c3e7ae57f3a5e49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143181 |
Місцезнаходження: | 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, пл. Рад, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Клубенко +380413441561 voznuk.72@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 16:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 16:17 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 843 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 тони
Вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12301, Україна, Житомирська область, Черняхівський район, загальноосвітні навчальні заклади Черняхівського району Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 15:39 |
Таблиця змін тендерної документації .doc | |
23 січня 2019 15:39 |
ТД вугілля 2019 зміни 23.01.docx | |
15 січня 2019 16:20 |
ТД вугілля 01 2019.docx |
23 січня 2019 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2019 15:39 |
Таблиця змін тендерної документації .doc
|
|||
23 січня 2019 15:39 |
ТД вугілля 2019 зміни 23.01.docx
|
|||
15 січня 2019 16:20 |
ТД вугілля 01 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
перелік навчальних закладів
Дата подання: 21 січня 2019 19:54
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:03
Будь ласка, надайте перелік начальних закладів, куди буде постачатись вугілля кам'яне.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо перелік навчальних закладів:
1. Видиборський ліцей інформаційних технологій - 12314, с. Видибор,вул. Шкільна,1;
2. Головинська гімназія – 12325, смт.Головино,вул. Адміністративна,5;
3. Жадьківський колегіум – 12316, с.Жадьки,вул. Шкільна,1;
4. Селянщинський спортивний ліцей - 12331, с.Селянщина,вул. Творогова,44;
5. Черняхівська гімназія - 12301, смт.Черняхів вул. Слобідська,14;
6. Черняхівська ЗОШ I-III ст. – 12301, смт.Черняхів вул.І.Франка,14;
7. Андріївська ЗОШ I-III ст. - 12321, с.Андріїв вул. Леніна,1;
8. Горбулівська ЗОШ I-III ст. - 12316, с.Горбулів вул. Чапаєва,6;
9. Бежівська ЗОШ I-II ст.-12326, с.Бежів вул. Щорса,1;
10. Дівочківська ЗОШ I-II ст.- 12340, с.Дівочки,вул. Леніна,15;
11. Салівська ЗОШ I-II ст. – 12312, с.Сали, вул. Гагаріна,1;
12. Селецька ЗОШ I-II ст. – 12313, с.Селець, вул. Леніна,2;
13. Стиртівська ЗОШ ст. – 12322, с.Стирти, вул. Леніна,1.
1. Видиборський ліцей інформаційних технологій - 12314, с. Видибор,вул. Шкільна,1;
2. Головинська гімназія – 12325, смт.Головино,вул. Адміністративна,5;
3. Жадьківський колегіум – 12316, с.Жадьки,вул. Шкільна,1;
4. Селянщинський спортивний ліцей - 12331, с.Селянщина,вул. Творогова,44;
5. Черняхівська гімназія - 12301, смт.Черняхів вул. Слобідська,14;
6. Черняхівська ЗОШ I-III ст. – 12301, смт.Черняхів вул.І.Франка,14;
7. Андріївська ЗОШ I-III ст. - 12321, с.Андріїв вул. Леніна,1;
8. Горбулівська ЗОШ I-III ст. - 12316, с.Горбулів вул. Чапаєва,6;
9. Бежівська ЗОШ I-II ст.-12326, с.Бежів вул. Щорса,1;
10. Дівочківська ЗОШ I-II ст.- 12340, с.Дівочки,вул. Леніна,15;
11. Салівська ЗОШ I-II ст. – 12312, с.Сали, вул. Гагаріна,1;
12. Селецька ЗОШ I-II ст. – 12313, с.Селець, вул. Леніна,2;
13. Стиртівська ЗОШ ст. – 12322, с.Стирти, вул. Леніна,1.
стосовно заповнення проекту договору
Дата подання: 21 січня 2019 19:55
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:05
Уточніть, будь ласка, чи підлягає заповненню Специфікація в проекті договору?
Відповідь: Доброго дня. Специфікація в проекті договору має бути заповнена, адже вимагається заповнений проект договору, а Специфікація є його невід'ємною частиною.
щодо оплати послуг Консультанта
Дата подання: 21 січня 2019 20:02
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:34
В тендерній документації Вами зазначено, що на Учасника-Переможця можуть покладатися витрати 15000,00 грн. на оплату послуг Консультанта торгів. Вважаємо, що дана вимога порушує основний принцип ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність. У зв'язку з чим просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012р., де про це зазначено в пункті «Щодо питання 2».
В тендерній документації також зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не включаються до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів. Отже, вимоги щодо оплати вартості послуг консультанта не впливають на ціну пропозицій учасників та відповідно не призводять до зайвих витрат бюджетних коштів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012р., де про це зазначено в пункті «Щодо питання 2».
В тендерній документації також зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не включаються до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів. Отже, вимоги щодо оплати вартості послуг консультанта не впливають на ціну пропозицій учасників та відповідно не призводять до зайвих витрат бюджетних коштів.
Інформація для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 21 січня 2019 20:07
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:16
Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. У ТД відсутня інформація стосовно місцезнаходження банку (казначейства Замовника), що є необхідною для оформлення гарантії. Будь ласка, зазначте
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 26 Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного
банку України 25.01.2018 № 5) - зазначення при оформленні банківської гарантії місця знаходження банку (казначейства Замовника) не вимагається. Тому, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Тендерної документації.
банку України 25.01.2018 № 5) - зазначення при оформленні банківської гарантії місця знаходження банку (казначейства Замовника) не вимагається. Тому, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:42
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:35
В п.5. Розділу ІІІ, Вами вказана вимога щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області. Документами, що підтверджують наявність в Учасника складу (території) для зберігання вугілля є копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують склад (територію) у Житомирській області. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які на даний момент не орендують склад на території Житомирської області. У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом усуненням дискримінаційних вимог.
АМКУ неодноразово приймав рішення стосовно даної дискримінаційної вимоги та зобов’язував Замовників внести зміни у ТД (як приклад Рішення №2900-р/пк-пз від 29.03.2018р., Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-02-23-000665-a).
Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією. Інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»- щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»- щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:45
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:35
У тендерній документації Вами встановлена дискрмінаційна вимога. А саме: наявність вагової на території Житомирської області(сертифіковані стаціонарні авто ваги). А якщо учасник користується мобільною вагою, яка може бути встановлена на будь-якій території , в тому числі на території Житомирської області? Просимо видалити дану дискримінацій вимогу і внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2019 20:52
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:36
У тендерній документації Вами передбачено наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. «Кількість поставленого товару по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не меншою за кількість, яка закуповується за даними торгами».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначену вимогу можуть виконанти лише ті учасники, які в минулому відвантажили не менше ніж 650 тонн вугілля. Таким чином новостворені підприємства або ті, які ще не поставляли таку кількість вугілля не можуть прийняти участь у даних торга.. З наведеного вище вбачається безпідставне звуження коло потенціних учасників. Ст. 16 Закону не передбачено щодо кількості поставленого товару для підтвердження відповідності зазначеній вимозі. Достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не обсягу поставок. Згідно з законодавсством України тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкурентність та призводить до дискримінації учасників. Просимо привести ТД до вимог чинного законодавства в цій частині шляхом внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника інформації стосовно кількості поставленого товару по всіх виконаних договорах.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника інформації стосовно кількості поставленого товару по всіх виконаних договорах.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-15-002227-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Житомироблпаливо, Код ЄДРПОУ:38035548
Дата подання: 12 лютого 2019 15:21
Дата подання: 12 лютого 2019 15:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 11:12
Рішення від 14.02.2019 № 1572 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 11:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2019 № 2332.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 14:54
Рішення від 04.03.2019 № 2332.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, пропозицію відхилено
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2019 09:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
2 008 500,00
UAH з ПДВ
|
2 008 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
2 047 500,00
UAH з ПДВ
|
2 047 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Житомироблпаливо |
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
2 658 500,00
UAH з ПДВ
|
2 658 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
2 788 500,00
UAH з ПДВ
|
2 788 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Рішення скасоване |
2 008 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 16:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Відхилено |
2 008 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 10:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Відхилено |
2 047 500,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 14:17
|
|
ТОВ Житомироблпаливо #38035548 |
Переможець |
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 00:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:13
|
001.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2019 16:46
|
Договір по вугіллю.pdf | укладений |
04 квітня 2019 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п8.ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |